Prodato već 310 vozila "zastava 10" | ||||||
| ||||||
Beograd -- Dileri Zastavinih vozila do 15 časova prodali su 310 automobila "zastava 10" na kredit koji subvencioniše Vlada Srbije, kažu u Ministarstvu ekonomije Srbije.
Kupcima je najpre punuđen kontigent od oko 500 automobila modela "zastava 10" koji je identičan Fijatovom "puntu", a kako saznajemo u toku dana već je rezervisano oko 300 automobila ovog modela. Uz povaljan kredit naći će se u ponudi i vozilo "punto 188" čija će proizvodnja početi u Kragujevcu u drugoj polovini marta. Cena od 6.999 evra za osnovni model automobila "Zastava 10", ukidanje depozita i otplata na sedam godina, doprinela je da se u toku prepodneva proda oko 70 automobila, kaže Božidar Milojčić iz Zastava istrabenz lizinga. "Ljude zanima da što pre dođu do profakture, jer je kolicina ograničena i svi žure. To je količina od 500 automobila, koja će se verovatno već ove nedelje prodati i onda ćemo morati da sačekamo početak nove proizvodnje za kraj marta", objašnjava Milojčić.
Za osnovni model "punta", odnosno "zastave 10", koji podrazumeva benzinski motor i standard euro 4 cena je 6.999 evra sa porezom na dodatu vrednost, a rata iznosi 97 evra uz rok otplate od sedam godina i 130 evra uz rok otplate od pet godina. Za model koji podrazumeva i klimu i ABS i ABD kočione sisteme, električne podizače i centralnu bravu potrebno je izdvojiti 9.150 evra, što je 127 evra mesečno uz otplatu na sedam godina i 170 evra mesečno uz rok otplate na pet godina. Kamatna stopa za automobile domaće proizvodnje iznosila bi 4,5 odsto na godišnjem nivou, a rok otplate je pet do sedam godina, dok bi za ostale proizvode kamatna stopa iznosila šest odsto, a rok otplate bio bi do pet godina. Stari "yugo" za novog "punta" Ponude za kupovinu "punta" na kredit već su istakle "Hipo Alpe Adria banka" i "Sosijete ženeral banka", koje su za taj zajam od 7.000 evra ponudile rok otplate do sedam godina, fiksnu kamatu od 4,5 odsto, pri čemu bi mesečna rata iznosila 97 evra. Krediti će se odobravati bez obaveznog učešća i depozita, a mesečno zaduženje građana ne može biti veće od 30 odsto njihovih redovnih primanja, uključujući i obaveze po ranije odobrenim kreditima. Međutim, da bi građani mogli da zamene stari "Jugo", za novi "punto", osim uredbe Vlade moraće da sačekaju i da Ministarstvo ekologije izabere firme koje će reciklirati stara vozila. Aleksandar Vesić iz Ministarstva ekologije, međutim, još ne može da kaže kada će tačno startovati sa radom centar za reciklažu. "Onog trenutka kada počne da se sprovodi ovaj program, odnosno kada Ministarstvo ekonomije nama bude reklo da program i zvanično počinje da se primenjuje, počećemo da ga sprovodimo", rekao je Vesić. Popust od 1000 evra za novi punto, može dobiti samo vlasnik čiji je atomobil star minimum devet godina. Auto koji se reciklira takođe mora biti registrovan, u voznom stanju, kompletan sa svim delovima, a procedura dobijanja popusta je jednostavna. Pošto izabere model i dogovori datum ispourke, kupac treba da ode do centra za reciklazu gde ostavlja stari auto I dobija potvrdu o popustu. Izvor: B92, Tanjug |
auta auto automobil automobila automobile benz cena cene ceni cenu dilera garancija garancije godina godine goriva kilometara kočnice kupovine litara mazda mercedes model modeli motor motora nova novi novih novog nude nudi opcija opel oprema opreme opremu polovnih pored posebno postoji prodaje prodaju prodavac proizvođača proizvođači prvi sedišta sedište sedištu sistem sistemi stabilnosti test toyota turbo vozača vozila vozilo vožnje vožnju vrata vrednosti
Нема коментара:
Постави коментар