Nova Mercedes-Benz E-Klasa: opsta bezbednost, najvisi nivo komfora i do 23 procenta ustede goriva
Ona sadrze jedinstvene inovacije u polju bezbednosti u toku voznje koje nisu na raspolaganju ni kod jednog drugog proizvođača automobila na svetu, u ovoj kombinaciji. Na primer, oprema obuhvata standardni sistem prepoznavanja zamora Attention Assist, adaptivni system farova i automatsko kočenje u kritičnim situacijama, koje se aktivira ukoliko postoji opasnost od udesa. Mercedes-Benz je usavršio već zavidni komfor E-Klase pri duzim putovanjima, i u novom modelu, uključujući inteligentnu tehnologiju karoserije sa još 30 procenata više čvrstoće, dodatno unapređenim sedištima i novo razvijenim oslanjanjem čiji se amortizeri automatski prilagođavaju trenutnoj situaciji u voznji. Opcionalno vazdušno ogibljenje sada radi zajedno sa elektronskim sistemom oslanjanja. Izvanredna bezbednost i komfor E-Klase odgovara ekološkoj kompatibilnosti i ekonomiji: 4 i 6-cilindrični motori su opremljeni sistemima direktnog ubrizgavanja goriva, i troše do 23 procenta manje goriva nego ranije. Kombinovana NEDC potrošnja novog 4-cilindričnog dizel motora je samo 5,3 litara na 100 kilometara, što odgovara 139 grama CO2 po kilometru. Svi motori za novu E-Klasu ispunjavaju EU5 standarde emisije izduvnih gasova, a u slučaju E 350 BlueTEC emisija izduvnih gasova se već kreće ispod EU6 limita, koji je planiran za 2014 godinu.
Novi 4-cilindrični dizel motor takođe pokreće i E 220 CDI sa 125 kW/ 170 KS i E 200 CDI sa 100 kW/136 KS, takođe sa potrošnjom goriva od samo 5,3 litra na 100 kilometara. Najsnazniji među dizel modelima nove E-Klase je 6-cilindrični E 350 CDI sa snagom od 170 kW/231 KS, a koji troši 0,5 litara na 100 kilometara manje goriva nego prethodni E 320 CDI. Od jeseni 2009. god V6 dizel agregat će takođe biti u ponudi kao i BlueTEC model sa najboljom tehnologijom kontrole emisije izduvnih gasova u svetu. E 350 BlueTEC razvija 155 kW/211 KS i ispunjava EU6 standarde emisije izduvnih gasova, koji su planirani za 2014. god. Sve ostale varijante motora u novoj E-Klasi ispunjavaju EU5 standarde.
Posao koji su obavili u vazdušnom tunelu je bio delimično uspešan, sa koeficijentom otpora vazduha od samo 0.25, nova E-Klasa je najaerodinamičnija limuzina na svetu u klasi luksuznih vozila. Ona poboljšava već dobru cW vrednost prethodnog modela za dodatna četiri procenta, što predstavlja uštedu u gorivu od oko 0.25 litara na 100 kilometara pri voznji vozila na autoputu pri brzini od oko 130 km/h. Aerodinamika je na primer unapređena varijabilnim zaluzinama ventilatora, koje kontrolišu protok vazduha prema prostoru motora u zavisnosti od potrebe. Ostale BlueEFFICIENCY mere sadrze novo razvijene pneumatike koji poseduju do 17 procenata manji otpor kotrljanja, kontrola uštede energije generatora, pumpe za gorivo, kompresora za klima uređaj i servo upravljač, kao i ECO Start/Stop funkciju koja isključuje motor nove E 200 CGI pri praznom hodu. Displej na brzinometru informiše vozača koliko se goriva trenutno troši (na 100 kilometara), i kada bi trebao da izvrši promenu u viši stepen prenosa u interesima ekonomičnog i ekološkog stila voznje. Tekst: Nikola Janković / Fotografije: Mercedes-Benz Srbija |
auta auto automobil automobila automobile benz cena cene ceni cenu dilera garancija garancije godina godine goriva kilometara kočnice kupovine litara mazda mercedes model modeli motor motora nova novi novih novog nude nudi opcija opel oprema opreme opremu polovnih pored posebno postoji prodaje prodaju prodavac proizvođača proizvođači prvi sedišta sedište sedištu sistem sistemi stabilnosti test toyota turbo vozača vozila vozilo vožnje vožnju vrata vrednosti
Нема коментара:
Постави коментар