уторак, 5. мај 2009.

Opel primio preko 100.000 narudzbina za Insigniju

Opel primio preko 100.000 narudzbina za Insigniju


Evropski auto godine za 2009 je i prvi izbor evropskih kupaca. Zahavaljujući spektakularnom lansiranju Insignije, Opel sada vodi u srednjem segmentu automobila u Evropi.

U prvom kvartalu ove godine, Opel nadilazi svu konkurenciju u središnjem segmentu u Evropi. Početak prodaje u većini europskih trzišta je u januaru. Zbog visoke potraznje za novim modelomu u gami Opel-a, tri proizvodne smene će biti uvedene u fabrici Rüsselsheim u maju. Opel je već primio preko 100.000 narudzbina za Insigniju.

"Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, prema kupcima klasičnih premijum brandova", kaze Alain Visser, Vice President Opel-a ". "On je simbol naših performansi i sposobnosti - on pokazuje šta Opel moze uraditi."

U Nemačkoj Opel je napravio snazan prodor u središnjem segmentu automobila. Prodaja u prvom kvartalu je skočila 82 posto u odnosu na isti period prošle godine. Vrhunska tehnologija u Insigniji je naročito popularana. "Na taj način, auto za autom, Opel moze dostići veće uspehe sa Insignijom nego sa prethodnim modelom. To je vrlo vazno za Opelovu budućnost ", Visser, dodaje.

Нема коментара:

Постави коментар