Šta treba znati o kabriloetu
Vožnja sa otvorenim krovom predstavlja gotovo uvek veliko zadovoljstvo. Samo kad ne bi bilo i nekih malih problema. Kiša, nedostatak prostora, probušen krov... Dajemo vam savete kako da vam sitnice ne zagorčaju uživanje
Električni krov štrajkuje – šta sada...Aprilsko vreme. Čas sija sunce, čas padne poneka kap kiše. Zato ne valja ako električni pogon krova počne da otkazuje. Ko nije na vreme pogledao u uputstvo za upotrebu i naučio kako se krov navlači rukom, može brzo da bude okupan. Zato na vreme izvežbajte taj postupak!
Kako kupiti kabriolet
Čim zasija sunce budi se želja za vožnjom bez krova. Ako ste odlučili da kupite kabriolet, važno je da odlučite razumom, a ne srcem, jer kod kabrioleta lako možete da se prevarite i bacite novac. Neophodan je temeljan pregled krova. Zaptivke i krovni mehanizam brzo dotraju, a popravke su skupe. Treba pregledati i prostor u koji se krov smešta u sklopljenom stanju. Najbolje je proći kabrioletom sa navučenim krovom kroz četke za pranje. Tako ćete otkriti da li negde propušta.
Ovako se budi kabriolet
Sa ovim programom pripreme vašem kabrioletu će prijati buđenje iz zimskog snaDeca možda žale za snegom, ali vozači, uglavnom, ne. Pogotovu oni koji imaju kabriolet ili nameravaju da ga nabave. Za njih sada počinje sezona uživanja. Sunce, iščekivanje leta i – vetar u kosi, sa spuštenim krovom – ima li nešto lepše? Ipak, pre nego što se izađe iz garaže na ulicu kabrioletom, taj vaš ljubimac mora nežno da se probudi iz zimskog sna.
Ne brinite, za to je dovoljno nekoliko lakih zahvata. – Akumulator treba dan ranije isprobati i, po potrebi, napuniti. Za oko dve hiljade dinara možete da nabavite punjač koji će vam i kasnije koristiti. – Motorno ulje, ulje za kočenje i rashladnu tečnost treba proveriti, eventualno i zameniti. – Obavezno proveriti pritisak u pneumaticima. Savet: prve metre vozite sa relativno manjim pritiskom, tako će lakše nestati zaravnjenja na pneumaticima koja su se stvorila od stajanja u mestu preko zime. – Startovanje: prvo „zaverglajte“ motor nekoliko puta, ali tako da se ne uključi. Na taj način će ulje proći do ležajeva kroz uljne magistrale. – Kada se motor uključi vozite pažljivo dok je hladan i izbegavajte visoke obrtaje. – Kočite pažljivo: na diskovima se preko zime nakupila korozija koja u početku smanjuje efekat kočenja. – Isključite radio da biste čuli eventualne, neočekivane i čudne zvuke Kada je kabriolet na ovako nežan način probuđen iz sna, možete da se posvetite njegovom vizuelnom izgledu.
Vreme je za veliko čišćenje. Najpre je vašem ljubimcu potrebna nega platnenog krova i unutrašnjosti (videti dole).
http://www.polovniautomobili.com/auto-bild/2009-maj-sta-treba-znati-o-kabriloletu/index.php
Нема коментара:
Постави коментар