Dobrodosli !

Na ovom blogu, mozete doci do najnovijih informacija u vezi novih automobila, polovnih automobila, oglasa. Ovo mesto mozete koristiti za pocetni korak u trazenju informacija koje su vam potrebne a vezane za automobile.

Sa desne strane se nalaze padajući meniji u kojima možete naći spiskove auto placeva. Auto placevi koje sam skupio na ovom mestu su placevi u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Evropi. Taman ono što zanima nas koji hoćemo sebi da kupimo novi automobil ili naravno polovni automobil.

Naravno ako vam zatreba vulkanizer, na dnu bloga mozete naći spisak vulkanizera u Srbiji.

U dole prikazanom pretrazivacu mozete ukucati zeljeni pojam, a pretrazivac ce ga povezati sa automobilima i dati nabolji moguci odgovor!

Pretrazite pojmove koji vas interesuju a vezano za automobile!!!

Прилагођена претрага

среда, 28. јануар 2009.

Carina na uvoz automobila 12,5%

Konačno smo i to doživeli. Usvojene izmene zakona o carinskoj tarifi treba da omoguće jednostranu primenu Prelaznog trgovinskog sporazuma sa Evropskom unijom. Tim izmenama predviđeno je da se na uvoz robe poreklom iz zemalja sa kojima je Srbija zaključila sporazume o slobodnoj trgovini primenjuju stope carina predvidjene tim sporazumima.

Ono što sve nas najviše zanima je podatak da za nova i polovna vozila stopa carine sa dvadeset snižava se na 12,5 %. Ta carinska stopa, da vas podsetimo, predložena je kako bi u 2009.godini carinska stopa na uvoz automobila iz EU dostigla nivo od 10,6% u skladu sa dinamikom sniženja predviđenog Prelaznim trgovinskim sporazumom između EU i Srbije.

Nije tajna, da se već sada razmišlja o povećanju stope na dodatu vrednost, takozvani PDV, sa sadašnih 18% na 20,5%, a već su u pripremi i nove veće takse za registraciju, tako da treba što pre birati i kupovati automobile, jer će budžetski deficit države Srbije ove godine biti rekordno veliki, pa će sve to kao i do sada morati da pređe preko grbača vozača.

понедељак, 26. јануар 2009.

Hyundai Genesis automobil godine u Severnoj Americi

Hyundai genesisNa salonu automobila u Detroitu Hyundai dobio prestižno priznanje



Na Međunarodnom sajmu automobila u Detroitu – 2009 North American International Auto Show 11.01.2009. Hyundai-ev novi model Hyundai Genesis osvojio je titulu automobila godine u Severnoj Americi.



Među 58 novih modela u konkurenciji za najbolji automobil ove godine našao se i Hyundai Genesis. Titulu automobila godine dodeljuje specijalizovani žiri sastavljen od 50 nezavisnih automobilskih novinara iz SAD i Kanade i to na osnovu kriterijuma kao što su upravljivost, inovacije, performanse, zadovoljstvo vozača i bezbednost.

Luksuzna Hyundai-eva limuzina dužine 4.975 metara izrađena je vrhunskom preciznošću i od najkvalitetnijih materijala. Pokreću ga dva V6 benzinska agregata od 3.3 i 3.8 litara zapremine snage od 262 i 290 KS. U vrhu ponude je moćni V8 benzinski motor, radne zapremine 4.6 litara sa 373 KS.

Hyundai

Ovo vredno priznanje je čelnicima Hyundai-a uručeno na dodeli nagrada u Detroitu. Predstavnici Hyundai-a su prilikom preuzimanja nagrade izrazili svoje zadovoljstvo ukazanim priznanjem i izjavili da je ova nagrada svojevrstan podsticaj za dalje uspehe na američkom tržištu.

Ovaj Hyundai-ev model je na američkom tržištu od momenta lansiranja postigao zaista zavidan uspeh. Evropski kupci će tek imati prilike da provere koliko ovaj novi model pruža luksuza, udobnosti i zadovoljstava putnicima.

Ovo je prva nagrada ove vrste u Severnoj Americi za Hyundai, trenutno petog svetskog proizvođača automobila.

TOYOTA PREDSTAVILA POTPUNO NOVI PRIUS

Toyota Motor Sales (TMS), U.S.A., Inc., predstavila je na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila 2009 (North American International Auto show) potpuno novi Prius - hibridni automobil treće generacije u rangu potrošnje od jednog galona na 50 milja.


Prius, koji važi za merilo automobila budućnosti, već više od deset godina u posedu miliona vlasnika širom sveta pruža vrhunsku ekonomičnost goriva i neverovatno niske emisije.
Prius 2010 treće generacije je srednje veličine i doneće još bolji rejting kilometraže, poboljšane performanse i inovacije u detaljima dizajna. Biće tiši, prostraniji i opremljen usavršenom standardnom opremom i onom na raspolaganju po zahtevu, kao što je na primer krovni otvor sa solarnim pločama, četiri modela upravljanja, inteligentna pomoć pri parkiranju - Intelligent Parking Assist (IPA) i prekidačima na volanu čije se komande emituju/očitavaju na displeju instrument table.




Eko-simbol

Prius prve generacije ušao je na tržište 1997. godine kao prvi hibrid na svetu koji se masovno proizvodi. Ime Prius, “onaj koji prethodi” na latinskom, postalo je simbol za automobil koji je lansiran čak i pre nego što je svest o zaštiti životne sredine postala jedno od glavnih društvenih pitanja.
Od samog početka je Toyotin potpuno hibridni sistem razvijan unutar kompanije i postao je pokretačka sila iza napredne tehnologije vozila. Izuzetan sistem hibridne sinergije - Hybrid Synergy Drive System ova kompanija je predstavila 2004. godine na Prius-u druge generacije. Od tada je prodato preko 670.000 vozila u SAD.
U stvaranju novog Prius-a treće generacije, Toyotini inženjeri su kombinovali pažljivo usavršene postojeće sisteme sa agresivnim merama nove tehnologije koja je potrebna za buduće generacije automobila.

kokpit

Ekonomičnost goriva i ekološke performanse



Novi Prius biće dizajniran kroz procese koji smanjuju zagađenje u svakoj fazi životnog veka vozila, od proizvodnje i vožnje, pa sve do odlaganja na otpad.
Prius treće generacije i dalje drži rekord u stalnom poboljšanju ekonomičnosti goriva. Prius prve generacije, koji je ocenjen 41 EPA kombinovano mpg, zamenjen je sadašnjim modelom koji je ocenjen EPA na 46 mpg, kombinovano grad/auto-put. Korišćenjem kombinacije tehnologija, efikasnost goriva je povećana na procenjenih 50 milja po galonu za novi Prius.


Veći i snažniji motor od 1.8 litara sa četiri cilindra sa Atkinson radnim ciklusom biće pokretač novog Prius-a. Nasuprot konvencionalnoj logici, veći motor ustvari pomaže postizanju veće kilometraže na auto-putu. Stvaranjem većeg obrtnog momenta, novi motor može da radi na nižem prosečnom broju obrtaja na auto-putu. U radu na nižem broju obrtaja, novi motor koristi manje goriva. Kilometraža se posebno poboljšava u uslovima hladnog starta i pri većim brzinama.


Korišćenje električne pumpe za vodu i novog sistema ponovne cirkulacije goriva (EGR) takođe doprinosi efikasnosti motora. Prius motor od 1.8 litara je prvi Toyotin pogonski sklop koji ne zahteva kaiševe ispod poklopca motora za veću ekonomičnost goriva i manje potencijalno održavanje.

Tabla sa displejem za očitavanje višestrukih informacija na kojem se prati potrošnja goriva i energije je standardna oprema. Ona obezbeđuje povratnu informaciju o Prius-ovoj efikasnosti preko tri različita displeja i tako pomaže vozaču da stekne navike za ekonomičnu vožnju.

new Prius


Za razliku od većine hibridnih vozila na raspolaganju, Prius je od samog početka “potpuni” hibrid. To omogućava kretanje ili samo radom motora ili samo radom baterije ili kombinacijom oba. Ovaj sistem pravi spoj najboljeg paralelnog hibridnog i serijskog hibridnog dizajna da bi se postigla mogućnost rada samo u električnom modusu, dok se baterije pune tokom vožnje automobila.


Patentirani sistem Hybrid Synergy Drive u automobilu Prius 2010 je 90 odsto nov što se tiče razvojnih karakteristika sa značajnim poboljšanjima u odnosu na prethodne modele.
• Sklop menjača i diferencijala je lakši i smanjuje gubitke obrtnog momenta čak do 20 odsto u poređenju sa prethodnim modelom.
• Pretvarač, koji jednosmernu struju pretvara u naizmeničnu ima novi sistem direktnog hlađenja da bi se smanjila veličina i težina.
• Ukupno uzevši, pretvarač, motor i sklop prednje vuče su manji i 20 odsto lakši.
• Uveden je novorazvijeni sistem regenerativnog kočenja sa elektronskom kontrolom sa optimizovanom kontrolom za poboljšanu regeneraciju.

Novi Prius nudi tri modusa vožnje. EV-Drive Modus omogućava vožnju samo na pogon baterije pri malim brzinama na oko kilometar i po, ako uslovi dozvoljavaju. Takođe postoji Power Modus koji povećava osetljivost prigušenja unosa za više sportski doživljaj i Eco Modus koji pomaže vozaču da postigne svoju najbolju kilometražu.



Revolucionarno stilsko rešenje

Za dizajn novog Prius-a, aerodinamične performanse bile su važan činilac. Cilj je bio stvaranje prelepe siluete kojom se neće kompromitovati funkcionalnost. Dizajneri su sačuvali dinamični trouglasti oblik sadašnjeg modela – po kojem se Prius prepoznaje istog trenutka – ali su napravili izmene u ukupnom profilu, položaju nosećeg stuba i njegovom uglu. Prednji stub, produžen unapred pomaže da se njegov oblik fokusiran na performanse usavrši.
Ukupna visina Prius-a je ista, ali profil krova je izmenjen pomeranjem najviše tačke krova za 3,9 inča prema zadnjem delu. Tako se klinasti oblik naglašava, prostor za glavu u zadnjem delu povećava, a aerodinamika poboljšava.
Dizajn prednjih i zadnjih uglova novog Prius-a je oštar, sportski i aerodinamičan. Jake bočne linije karaktera, koje se podižu od prednjeg do zadnjeg dela, definišu glazirani geometrijski oblik. Gledano sa zadnje strane, širi razmak zadnjih točkova pruža stabilan, čvrsto utvrđen stav.
Po dimenzijama, novi Prius ima isti razmak osovina kao i sadašnja generacija. Ukupna dužina je vrlo malo povećana za 0,6 inča, delimično pomeranjem prednjeg dela karoserije unapred.


Najmanji koeficijent otpora na svetu

Novi Prius proveo je više sati u tunelu za testiranje od bilo koje druge Toyote pre njega i dao najčistiji aerodinamični profil od svih masovno proizvedenih vozila na svetu. Usredsređeni na oblik karoserije, prostor ispod karoserije, ležaj kućišta točkova i oblik točkova, dizajneri novog Prius-a uspeli su da smanje vrednosti koeficijenta otpora - coefficient of drag (Cd) na 0,25, u poređenju sa 0,26 kod prethodnog modela. Protok vazduha ispod automobila je iscrpno proučavan. Inženjeri su napravili izmene oblika ležaja blatobrana, prednje površine prostora ispod karoserije i dodali rebro na zadnjem pokrovu poda za veću linearnu stabilnost.


Usavršena oprema za novo doba


Na raspolaganju je klizni stakleni krovni otvor opremljen solarnim pločama, a nalazi se iznad prostora zadnjih sedišta i služi napajanju novog sistema ventilacije. Ovaj solarni sistem ventilacije koristi ventilator za cirkulaciju vazduha na električni pogon kojem nije potrebna pomoć motora. Sistem sprečava da se temperatura enterijera povisi dok je vozilo parkirano, čime se vreme za rashlađenje skraćuje kada se vozač vrati u automobil, a korišćenje klima uređaja redukuje.
Sistem daljinskog klima uređaja je prvi sistem na svetu koji funkcioniše isključivo na pogon baterije i kojim se može upravljati na daljinu, tako da vozač može prilagoditi unutrašnju temperaturu komforno pre ulaska u automobil.


Smanjenju potrošnje energije automobila doprinose diode koje emituju svetlost - LED (light emitting diode) u farovima, korišćene za oborena svetla, ali i za zadnja i stop svetla. Klima uređaj, najveći potrošač energije, ponovo je dizajniran da bi se povećala efikasnost i performanse rashlađivanja. Osim toga, sistem ponovne cirkulacije iskorištene toplote smanjuje gubitke toplote grejanjem rashladne tečnosti motora prilikom hladnog starta, za bolje performanse. Takođe, on efikasnije zagreva putničku kabinu.



Poboljšane performanse vozila



Prius sledeće generacije napravljen je na novoj platformi, koja omogućava bolju upravljivost i stabilnost, tiši rad i bezbednost pri sudaru. Vešanje se sastoji od prednjih amortizera i zadnjeg nosača srednje veličine, kao i pre, ali stabilnost upravljanja je usavršena poboljšanim rasporedom stabilizatora, višim uglom uzdužnog nagiba rukavca točka i finim podešavanjem karakteristika kliznog ležaja. Disk kočnice sada su korišćene u sva četiri ugla, da zamene prednje disk/zadnje doboš kočnice na sadašnjem modelu.
Ušteda na težini postignuta je korišćenjem aluminijuma na haubi, zadnjim vratima, prednjoj osovini vešanja i kočionoj čeljusti, kao i čelika veoma povećane čvrstine na unutrašnjosti lima praga, centralnom stubu i pojačanju krova. Da bi se očekivanja kupaca koja se tiču svakodnevnih performansi ispunila, ubrzanje od 0 do 60 je poboljšano na 9,8 sekundi, što je više od jedne sekunde brže, na internom testiranju.
Zvučna izolacija koja se bolje pokazala, u skladu sa još većim smanjenjem vibracija, instalirana je na više mesta da bi se buka na putu smanjila.


kokpit toyota prius

Veća i funkcionalnija unutrašnjost


Dokazano je da male izmene doprinose većoj prednosti, pa je prostor za prtljag novog Prius-a proširen za 0,4 inča po dužini i za 2,2 inča po širini, jer je uveden nov raspored jedinice za hlađenje baterije.
Prostor za noge kod zadnjeg sedišta je uvećan novim dizajnom oblika prednjeg sedišta koji je uštedeo prostor.
Gledano iz kokpita, centralna tabla neprimetno prelazi od instrument table do konzole. Praktični prostor za odlaganje je dodat ispod ručice menjača što je prednost sistema menjanja brzina „preko žice“. Jednostavni ventili za vazduh u obliku rebra se uklapaju u efektan izgled kabine. Umerena doza srebrnih detalja dodaje osećaj uglađenosti i formalnosti.
Senzori koji reaguju na dodir na prekidačima ugrađenim u volan namenjeni su postizanju manjeg skretanja pogleda vozača i veće koncentracije na sam put. Kada vozač dodirne audio ili info prekidač koji se nalaze na volanu, na instrument tabli, tačno ispred vozača, pojavljuje se slika koja odgovara komandi. Ovaj sistem, koji se zove crtač dodira - Touch Tracer, je prvi sistem na svetu koji omogućava da se komande sa volana očitavaju na instrument tabli.


Indikator ECO na displeju sa više informacija - Multi-Informational Display (MID) pruža vozaču povratnu informaciju o nižoj potrošnji goriva.
U nastojanju da razvije veliki broj naprednih tehnologija sa ciljem da ostvari održivo kretanje, Toyota će koristiti plastiku biljnog porekla bez ugljenika na Prius-u 2010. Ova tek razvijena plastika, poznata kao “ekološka plastika”, biće korišćena u peni jastuka sedišta, bočnim presvlakama dela karoserije ispod i iznad vetrobrana, unutrašnjim i spoljašnjim lajsnama i presvučenoj površini zadnje table. Ekološka plastika emituje manje CO2 tokom životnog veka proizvoda (od proizvodnje do odlaganja na otpad) nego plastika napravljena isključivo od petroleja, a to takođe pomaže smanjenju korišćenja nafte.

Da li Saab proizvodi pouzdane automobile?


Saab 9-3 je najpouzdanije vozilo u klasi po tvrdnjama nemačkih inženjera.

Prema kriterijumu o pouzdanosti Saab 9-3 proglašen je najpouzdanijim vozilom u klasi, po DEKRA 2008 godišnjem izveštaju. Nemački službeni nadzorni odbor za vozila, uporedio je podatke na uzorku od 15 miliona vozila u 2008. godini. Izveštaj obuhvata iskustvo za zadnje dve godine i obuhvata modele koji su imali minimalno 1000 inspekcijskih kontrola.


Saab 9-3 dobio je nagradu kao najpouzdanije vozilo u srednjoj klasi. Sa 50.000 pređenih kilometara, čak 93,1 % Saab-ova nije pokazalo kvar za koji je neophodan servis dok je na 100.000 prevaljenih kilometara taj procenat još uvek respektabilan i iznosi 84,2%. Rezultat je podsticaj za Saab, uzimajući u obzir da je Saab uspeo nadmašiti dva velika konkurenta u obe analize, i to Audi A4 i Toyotu Avensis.

Vulkanizeri - spisak

Prodaja guma - Vulkanizeri

Ada
ŠULOK COMPANY Lenjinova 94 024 851 178

Arandelovac
AC VELJOVIC Vožda Karadorda 29 034 725 527
TRGOKOOP BOŠKOVIC Zanatska 63 034 720 974

Arilje
PNEUMATIK SERVIS Put 22. avgust bb 031 895 024

Backa Palanka
DIL JU Dositejeva 71 021 750 263

Bačka Topola
TEHNOART Glavna 25 024 715 739

Beograd
CENTAR BOBAN Dunavska 13 011 2620 046
ENERGY GROUP I Pazinska 31a 011 2493 685
ENERGY GROUP I Ðure Ðakovica 35 011 3390 224
GUME-FELNE DANKO Batajnicki drum 1 011 3165 098
RADIAL Beranska 2 011 3096 590
SLOŽNA BRACA Kralja Petra Prvog 13a 011 3413 130
SIMEX METAL Bulevar Mihajla Pupina 10g (NP5) 011 3112 507
VELEBIT Džordža Vašingtona 1 011 3226 112
VULKANIZERSKA RADNJA BATA Bore Stankovica 9 064 1190 206
VULKANIZERSKA RADNJA K-B Vojvodanska 409N 063 3757 470
CASTROL Beogradska 65a, Sremcica 011 2522 769
CENTAR SAŠA Smederevski put 37 011 3412 244
MEDA Mozerova 25, Zemun 011 2616 770

Crevenka
MARNIK STPR
Veljka Vlahovica 2b 025 733 210

Čačak
MARINOVIC
Bulevar Oslobodilaca 125 032 461 053
STZR ŠIPETA Bulevar Oslobodilaca 11 032 262 765

Cicevac
GUMOTEHNA Industrijska zona bb 037 805 050

Feketic
STOP
Maršala Tita 49 024 738 966

Ivanjica
MAK DRAGAN Kej brace Damjanovic bb 032 663 901

Kikinda
FODOR Zmaj Jovina 110 0230 429 212

Kisac
MILO Vojvodanska 83 021 827 990

Knjaževac
ZEBRA Dobrivoja Radosavljevica 7 019 734 542

Kosjeric
MD WAGEN Subjelski put bb 031 783 382

Kragujevac
AUTO BRANŠA Bledska 8 034 300 304

Kraljevo
MICHELIN ÐORÐEVIC Adrani bb 036 845 000

Kruševac
BP AUTO Cara Lazara 36 037 419 870
POGLED PLUS Jasicki put bb 037 443 083

Kucevo
SR AUTOMONT Svetog Save 72 012 850 897

Lazarevac
SERVIS PAVLOVIC Ibarski put 48 011 8155 500
ŠUNDIC Ibarski put bb, Šopic 011 8155 593

Leskovac
AC STANKOVIC Ivana Milutinovica 7 016 51 425

Markovac
PREŽA R. Petrovica 91 026 861 218

Mladenovac
VULKAN AS Živomira Svakovica 15 011 8231 821

Negotin
ADAMOVIC Age Rogožinarevica 18 019 545 007

Niš
GUMOCENTAR Bulevar 12. februar 59 018 522 931
FOKA Stevana Prvovencanog 21 018 522 150

Novi Pazar
VM KOMERC DOO Dimitrija Tucovica bb 020 331 940
VTR VULKANIZER Stevana Nemanje 176 020 315 392
ZLATNO ZRNO Dimitrija Tucovica 3 063 715 3333

Novi Sad
ASURDŽIC Sentandrejski put 16 021 445 544
DRAGON TRADE Temerinska 38 021 444 781
KEDI NS Miše Dimitrijevica 78 021 6369 527
KOVACEVIC Vršacka 32 021 505 169
SAVA VULKANIZER Radoja Domanovica 43 021 6338 335
ZARE VULKANIZER Temerinska 144 021 6414 179

Odžaci
ST Somborska 10 025 742 758

Pančevo
CITY AUTOGAS Georgi Dimitrova 13 013 303 954

Prijepolje
DUKAT DOO Bjelopoljski put bb 033 31 427

Ruma
GACIC Augusta Cesarca bb 022 431 360

Senta
COMPAKT Poštanska 22 024 815 150

Sevojno
RAJO H. Dejovica bb 031 532 883

Sokobanja
MB KOMERC A. Markišica 155b 018 833 045

Sombor
GUMILEND Soncanski put 80 025 448 910
MIMI AUTO Solunskih boraca bb 025 460 379

Sremska Mitrovica
TIKI WEST Kuzminska 118 022 640 890

Stara Pazova
MAJ AUTO Novosadska 56 022 315 637

Subotica
ACF Beogradski put 70 024 553 017

Temerin
BOJAT Novosadska 303 021 844 147
NOVA GUMA Novosadska 579 021 840 226

Veternik
AUTO CENTAR ŠTRBAC Ive Lole Ribara 30a 021 823 837

Vranje
AS TIP TOP Drvarska bb 064 1645 114

Vrbas
VELJO Sivc Jovgena bb 021 790 110

Vršac
RBA Ljubljanska 113 013 807 770

Zajecar
TIP-TOP Lenjinova 23 019 422 939

Zrenjanin
MOMO Carnojevica 2a 023 548 844

Žabalj
AKUMULATOR MB Nikole Tesle 74 065 5367 444