Zbog velikog interesovanja objavljujemo linkove sa kojih možete skinuti kompletan novi Zakon o bezbednosti u saobraćaju Republike Srbije.
auta auto automobil automobila automobile benz cena cene ceni cenu dilera garancija garancije godina godine goriva kilometara kočnice kupovine litara mazda mercedes model modeli motor motora nova novi novih novog nude nudi opcija opel oprema opreme opremu polovnih pored posebno postoji prodaje prodaju prodavac proizvođača proizvođači prvi sedišta sedište sedištu sistem sistemi stabilnosti test toyota turbo vozača vozila vozilo vožnje vožnju vrata vrednosti
Zbog velikog interesovanja objavljujemo linkove sa kojih možete skinuti kompletan novi Zakon o bezbednosti u saobraćaju Republike Srbije.
Nakon serije špijunskih fotografija i nakon što je premijerno prikazano lice na trci Trophee Andros, Dačijin šesti model zvanično je predstavljen očima javnosti.
Duster je konačno prikazan u punom svetlu - iako pomalo nemaštovito dizajniran, sigurno će naći put do mnogobrojnih kupaca, najviše zbog devize uloženo-dobijeno.
Proizvodiće se u matičnoj zemlji Rumuniji, u fabrici Pitesti, a kada se na proleće sledeće godine pojavi na tržištu, 4,31 m dugačak SUV isporučivaće se kao čistokrvni terenac sa 4x4 pogonom ili sa pogonom samo na prednje točkove, za one koji se neće upuštati u avanture van puta, već od vozila samo žele robustan izgled, prostran enterijer i povišenu poziciju sedenja.
Duster sa 4x2 pogonom težak je samo 1180 kg, a verzija sa 4x4 ravno 100 kg teža.
Sistem kontrole pogona preuzet je od Nissana, što je svojevrsna garancija da Duster neće zapeti u prvoj kaljuzi - AUTO mode raspoređuje snagu i momenat u zavisnosti od trenutnih uslova i od podloge po kojoj se kreće, LOCK mod zaključava diferencijal i 50 % snage uvek šalje na zadnju osovinu, a 4x2 mod svu snagu šalje samo na prednji par točkova i namenjen je isključivo za vožnju po putu, a smanjuje i potrošnju goriva.