Dobrodosli !

Na ovom blogu, mozete doci do najnovijih informacija u vezi novih automobila, polovnih automobila, oglasa. Ovo mesto mozete koristiti za pocetni korak u trazenju informacija koje su vam potrebne a vezane za automobile.

Sa desne strane se nalaze padajući meniji u kojima možete naći spiskove auto placeva. Auto placevi koje sam skupio na ovom mestu su placevi u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Evropi. Taman ono što zanima nas koji hoćemo sebi da kupimo novi automobil ili naravno polovni automobil.

Naravno ako vam zatreba vulkanizer, na dnu bloga mozete naći spisak vulkanizera u Srbiji.

U dole prikazanom pretrazivacu mozete ukucati zeljeni pojam, a pretrazivac ce ga povezati sa automobilima i dati nabolji moguci odgovor!

Pretrazite pojmove koji vas interesuju a vezano za automobile!!!

Прилагођена претрага

четвртак, 10. децембар 2009.

Zakon o saobraćaju

Zbog velikog interesovanja objavljujemo linkove sa kojih možete skinuti kompletan novi Zakon o bezbednosti u saobraćaju Republike Srbije.

Preuzmite PDF format latinica

Preuzmite PDF format ćirilica

Preuzmite DOC format

Dacia Duster

Zvanično predstavljena Dacia Duster

Nakon serije špijunskih fotografija i nakon što je premijerno prikazano lice na trci Trophee Andros, Dačijin šesti model zvanično je predstavljen očima javnosti.

Duster je konačno prikazan u punom svetlu - iako pomalo nemaštovito dizajniran, sigurno će naći put do mnogobrojnih kupaca, najviše zbog devize uloženo-dobijeno.

Proizvodiće se u matičnoj zemlji Rumuniji, u fabrici Pitesti, a kada se na proleće sledeće godine pojavi na tržištu, 4,31 m dugačak SUV isporučivaće se kao čistokrvni terenac sa 4x4 pogonom ili sa pogonom samo na prednje točkove, za one koji se neće upuštati u avanture van puta, već od vozila samo žele robustan izgled, prostran enterijer i povišenu poziciju sedenja.

Duster sa 4x2 pogonom težak je samo 1180 kg, a verzija sa 4x4 ravno 100 kg teža.

Sistem kontrole pogona preuzet je od Nissana, što je svojevrsna garancija da Duster neće zapeti u prvoj kaljuzi - AUTO mode raspoređuje snagu i momenat u zavisnosti od trenutnih uslova i od podloge po kojoj se kreće, LOCK mod zaključava diferencijal i 50 % snage uvek šalje na zadnju osovinu, a 4x2 mod svu snagu šalje samo na prednji par točkova i namenjen je isključivo za vožnju po putu, a smanjuje i potrošnju goriva.

Obe verzije pogona biće dostupne sa benzincem 1.6 16V sa 110 KS, odnosno 1.5 dCi dizelašem sa 85 ili 105 KS.

Za one koji ne pate od atraktivnog izgleda svog automobila i žele pouzdano vozilo širokih mogućnosti Duster je pravi pogodak, a tu je i trogodišnja garancija, odnosno garancija od 100.000 km.

Izvor: Autoklub.hr
Priredio: Bane Vuković

Ruski milijarder kupio Hitlerov "mercedes"

Ruski milijarder kupio Hitlerov "mercedes"



MOSKVA - Jedan za sada neimenovani ruski milijarder kupio je limuzinu koja je nekada pripadala nemačkom fireru Adolfu Hitleru, objavili su nemački mediji

Objekat kupoprodajne transakcije je bio blindirani tamnoplavi "mercedes 700 K", koji je Hitler lično poručio od "Mercedes Benca" 1935. godine, preneo je ruski poslovni dnevnik BFM u svom elektronskom izdanju.

Prema pisanju nemačkog tabloida "Bild", kupac Hitlerovog automobila ima želju da se njime vozi moskovskim ulicama.

Ekspert za automobile Mihael Frolih, koji je pratio transakciju, kaže da je automobil prodat Rusu za više miliona evra, precizirajući samo da je u pitanju dvocifrena suma - od deset do 99 miliona.

Isti tajanstveni kupac, pre pisanju nemačkih medija, ima nameru da kupi još pet automobila koji su pripadali rukovodstvu Trećeg Rajha, a vrednost te kupovine eksperti procenjuju na četiri do deset miliona evra.

Predstavnici kompanije "Dajmler" su, međutim, izrazili sumnju da je automobil o kome se radi stvarno pripadao Hitleru.

"Morali bismo prvo da pregledamo automobil, jer je od 1938. do 1943. godine proizvedeno 88 modela 'mercedes 770 K'", rekao je predstavnik kompanije.

Kako bi prodaja bila legalna, prodavci automobila su prethodno morali da uklone sve nacističke simbole. Posle Drugog svetskog rata, plavi "mercedes" je pronađen na jednoj železničkoj stanici u Austriji i prodat za 2.000 maraka.

Automobil se zatim obreo u Las Vegasu, u privatnoj kolekciji vlasnika hotela "Imperial palas", a posle njegove smrti ga je najverovatnije kupila minhenska kompanija za proizvodnju piva "Šerghuber", a onda se našla u rukama kolekcionara iz Bilefelda.

Za sada ostaje tajna ko bi mogao da bude najnoviji vlasnik Hitlerovog automobila, a Frolih je za "Zidojče cajtng" izjavio da je samo radio svoj posao i da je do sada prodao automobile Čarlija Čaplina, Grete Garbo i Džona Lenona.

"To je savršeno nepristrastan posao, a to što sam sada posredovao u prodaji Hitlerovog automobila je jednostavno koincidencija", rekao je ovaj trgovac oldtajmerima sa tridesetogodišnjim iskustvom.

On je primetio da "takvi automobili nikada ne pojeftinjuju".

Preuzeto sa rtv.rs

Polaganje vožnje do januara po starom

Polaganje vožnje do januara po starom





Beograd - Odredbe novog Zakona o bezbednosti u saobraćaju koje se odnose na sistem obuke budućih vozača i polaganje vozačkih ispita neće se primenjivati do polovine januara sledeće godine, iako zakon stupa na snagu 10. decembra, potvrdio je za „Blic“ Demir Hadžić iz Ministarstva za infrastrukturu i jedan od autora tog zakona.

Hadžić objašnjava da se pravilnici trenutno rade u četiri ministarstva - ministarstvu prosvete, zdravstva, infrastrukture i unutrašnjih poslova.

– Njihova izrada biće završena do 10. decembra, a odmah zatim sešćemo s predstavnicima struke i auto-škola na usaglašavanje. Obuka vozača je veoma važan segment u dugoročnom povećanju bezbednosti na putevima, zbog čega ništa ne treba raditi preko kolena - navodi Hadžić.
Pomenuti pravilnici odnosiće se i na način poslovanja auto-škola, i to od njihovog izgleda i opreme preko broja vozila, do kadrova.
– Po njihovom donošenju auto-škole će imati godinu dana prelaznog roka da svoj rad sa njima i usaglase. Osim toga, još nije formirana ni agencija za bezbednost saobraćaja koja treba da pripremi mnoga normativna akta i organizuje niz neophodnih aktivnosti kako bi sistem obuke kandidata mogao da funkcioniše. Zato će se primena novog zakona u oblasti obuke vozača odložiti - kaže Petar Rašeta, sekretar Zajednice auto-škola Srbije.
Novi zakon o bezbednosti u saobraćaju predviđa ozbiljniju i težu obuku za vožnju. Teoretski deo nastave biće obavezan, što znači da će kandidat morati da nauči saobraćajne propise i tek kada položi taj deo, ići će na praktični deo obuke. Teorijska nastava rajaće 30, a praktična 40 časova. Osim toga, uvodi se i obavezna obuka i polaganje ispita iz prve pomoći, koji će sprovoditi lekari Crvenog krsta. Ove novine su, uz najavljeno poskupljenje obuke, bile glavni razlog toga što se u auto-školama poslednjih meseci beleži prava navala budućih vozača koji hoće da dođu do dozvole po starom sistemu obučavanja.
– Svi kandidati koji su započeli obuku po starom zakonu od dana stupanja na snagu pravilnika imaće rok od tri meseca da je i završe. Polaznici koji pre primene novog zakona ne polože vozački ispit moraće da idu na dodatnu obuku kako bi savladali razliku u gradivu između starog i novog zakona, i to tri časa teorijskog i tri časa praktičnog dela, i da prođu obuku iz prve pomoći - kaže Rašeta.
Oni koji su po starom zakonu položili teoriju praktični deo će polagati po novom, ali neće morati polagati i prvu pomoć.

Obuka od 800 do 1.000 evra
Minimalnu cenu obuke za vožnju propisaće Vlada, a računica auto-škola pokazuje da će ona koštati 800-1.000 evra, budući da će samo čas praktične vožnje koštati oko 10 evra plus PDV.
– Minimalnu cenu propisaće država i ispod nje se neće ići. Do sada je na tržištu vladala nelojalna konkurencija, pa su mnogi da bi privukli polaznike, spuštali cene, a zauzvrat im pružali lošu uslugu - kaže Rašeta.

Instruktori i predavači imaće licence
S donošenjem odgovarajućih podzakonskih akata, instruktori koji sada rade automatski će dobiti licencu koja će važiti narednih pet godina. U toku tih pet godina oni će morati da pohađaju razne stručne seminare, ali i da najmanje dva puta godišnje prođu kroz proveru znanja koja podrazumeva određen broj ispita. Ko ne bude ispunjavao ove obaveze licenca mu neće biti produžena. Licence će biti obavezne i za predavače i ispitivače.


Autor: M. Škrbić, P. Z. Veličković

Vulkanizeri - spisak

Prodaja guma - Vulkanizeri

Ada
ŠULOK COMPANY Lenjinova 94 024 851 178

Arandelovac
AC VELJOVIC Vožda Karadorda 29 034 725 527
TRGOKOOP BOŠKOVIC Zanatska 63 034 720 974

Arilje
PNEUMATIK SERVIS Put 22. avgust bb 031 895 024

Backa Palanka
DIL JU Dositejeva 71 021 750 263

Bačka Topola
TEHNOART Glavna 25 024 715 739

Beograd
CENTAR BOBAN Dunavska 13 011 2620 046
ENERGY GROUP I Pazinska 31a 011 2493 685
ENERGY GROUP I Ðure Ðakovica 35 011 3390 224
GUME-FELNE DANKO Batajnicki drum 1 011 3165 098
RADIAL Beranska 2 011 3096 590
SLOŽNA BRACA Kralja Petra Prvog 13a 011 3413 130
SIMEX METAL Bulevar Mihajla Pupina 10g (NP5) 011 3112 507
VELEBIT Džordža Vašingtona 1 011 3226 112
VULKANIZERSKA RADNJA BATA Bore Stankovica 9 064 1190 206
VULKANIZERSKA RADNJA K-B Vojvodanska 409N 063 3757 470
CASTROL Beogradska 65a, Sremcica 011 2522 769
CENTAR SAŠA Smederevski put 37 011 3412 244
MEDA Mozerova 25, Zemun 011 2616 770

Crevenka
MARNIK STPR
Veljka Vlahovica 2b 025 733 210

Čačak
MARINOVIC
Bulevar Oslobodilaca 125 032 461 053
STZR ŠIPETA Bulevar Oslobodilaca 11 032 262 765

Cicevac
GUMOTEHNA Industrijska zona bb 037 805 050

Feketic
STOP
Maršala Tita 49 024 738 966

Ivanjica
MAK DRAGAN Kej brace Damjanovic bb 032 663 901

Kikinda
FODOR Zmaj Jovina 110 0230 429 212

Kisac
MILO Vojvodanska 83 021 827 990

Knjaževac
ZEBRA Dobrivoja Radosavljevica 7 019 734 542

Kosjeric
MD WAGEN Subjelski put bb 031 783 382

Kragujevac
AUTO BRANŠA Bledska 8 034 300 304

Kraljevo
MICHELIN ÐORÐEVIC Adrani bb 036 845 000

Kruševac
BP AUTO Cara Lazara 36 037 419 870
POGLED PLUS Jasicki put bb 037 443 083

Kucevo
SR AUTOMONT Svetog Save 72 012 850 897

Lazarevac
SERVIS PAVLOVIC Ibarski put 48 011 8155 500
ŠUNDIC Ibarski put bb, Šopic 011 8155 593

Leskovac
AC STANKOVIC Ivana Milutinovica 7 016 51 425

Markovac
PREŽA R. Petrovica 91 026 861 218

Mladenovac
VULKAN AS Živomira Svakovica 15 011 8231 821

Negotin
ADAMOVIC Age Rogožinarevica 18 019 545 007

Niš
GUMOCENTAR Bulevar 12. februar 59 018 522 931
FOKA Stevana Prvovencanog 21 018 522 150

Novi Pazar
VM KOMERC DOO Dimitrija Tucovica bb 020 331 940
VTR VULKANIZER Stevana Nemanje 176 020 315 392
ZLATNO ZRNO Dimitrija Tucovica 3 063 715 3333

Novi Sad
ASURDŽIC Sentandrejski put 16 021 445 544
DRAGON TRADE Temerinska 38 021 444 781
KEDI NS Miše Dimitrijevica 78 021 6369 527
KOVACEVIC Vršacka 32 021 505 169
SAVA VULKANIZER Radoja Domanovica 43 021 6338 335
ZARE VULKANIZER Temerinska 144 021 6414 179

Odžaci
ST Somborska 10 025 742 758

Pančevo
CITY AUTOGAS Georgi Dimitrova 13 013 303 954

Prijepolje
DUKAT DOO Bjelopoljski put bb 033 31 427

Ruma
GACIC Augusta Cesarca bb 022 431 360

Senta
COMPAKT Poštanska 22 024 815 150

Sevojno
RAJO H. Dejovica bb 031 532 883

Sokobanja
MB KOMERC A. Markišica 155b 018 833 045

Sombor
GUMILEND Soncanski put 80 025 448 910
MIMI AUTO Solunskih boraca bb 025 460 379

Sremska Mitrovica
TIKI WEST Kuzminska 118 022 640 890

Stara Pazova
MAJ AUTO Novosadska 56 022 315 637

Subotica
ACF Beogradski put 70 024 553 017

Temerin
BOJAT Novosadska 303 021 844 147
NOVA GUMA Novosadska 579 021 840 226

Veternik
AUTO CENTAR ŠTRBAC Ive Lole Ribara 30a 021 823 837

Vranje
AS TIP TOP Drvarska bb 064 1645 114

Vrbas
VELJO Sivc Jovgena bb 021 790 110

Vršac
RBA Ljubljanska 113 013 807 770

Zajecar
TIP-TOP Lenjinova 23 019 422 939

Zrenjanin
MOMO Carnojevica 2a 023 548 844

Žabalj
AKUMULATOR MB Nikole Tesle 74 065 5367 444