Dobrodosli !

Na ovom blogu, mozete doci do najnovijih informacija u vezi novih automobila, polovnih automobila, oglasa. Ovo mesto mozete koristiti za pocetni korak u trazenju informacija koje su vam potrebne a vezane za automobile.

Sa desne strane se nalaze padajući meniji u kojima možete naći spiskove auto placeva. Auto placevi koje sam skupio na ovom mestu su placevi u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Evropi. Taman ono što zanima nas koji hoćemo sebi da kupimo novi automobil ili naravno polovni automobil.

Naravno ako vam zatreba vulkanizer, na dnu bloga mozete naći spisak vulkanizera u Srbiji.

U dole prikazanom pretrazivacu mozete ukucati zeljeni pojam, a pretrazivac ce ga povezati sa automobilima i dati nabolji moguci odgovor!

Pretrazite pojmove koji vas interesuju a vezano za automobile!!!

Прилагођена претрага

субота, 30. мај 2009.

Počela akcija “Kacigu na glavu”

Počela akcija “Kacigu na glavu”


Počela je akcija “Kacigu na glavu” koju širom Srbije organizuje saobraćajna policija s ciljem smanjenja broja saobraćajnih nezgoda i ublažavanje njihovih posledica.
Ova propagandno-preventivna akcija traje do 31. maja, a vozačima bicikla sa motorom i motociklom biće upućena poruka da su i sami učesnici u saobraćaju i da u interesu sopstvene bezbednosti poštuju saobraćajna pravila i obaveze, voze pažljivo i budu oprezni.

moda, modni editorijal

AKCIJA Posle toga, pa do kraja sezone korišćenja ovih vozila, saobraćajna policija će vršiti pojačanu kontrolu svih učesnika u saobraćaju. Naročito će kontrolisati poštovanje saobraćajne signalizacije, posebno semafora, tehničku ispravnosti i korištenje svetlosno-signalnih uređaja, nošenje zaštitne kacige i upravljanje pod dejstvom alkohola, a u slučaju prekršaja preduzimaće sve zakonom predviđene mere. Prema pokazateljima o bezbednosti saobraćaja na putevima Srbije, vozači bicikla sa motorom i motocikla su tokom 2008. godine učestvovali u 4.289 saobraćajnih nezgoda.

U više od 50 odsto slučajeva, upravo oni su izazvali udes jer nisu poštovali saobraćajne propise zbog čega su 124 osobe izgubile život, dok je 3.831 zadobila telesne povrede. S druge strane, zbog toga što drugi učesnici u saobraćaju nisu poštovali saobraćajne propise, život je izgubili 58 vozača motocikla i bicikla s motorom, a 1. 556 je povređeno.

Prema saopštenju MUP-a, vozači bicikla sa motorom najčešće prouzrokuju saobraćajne nesreće čineći sledeće prekršaje: nepropisno kretanje po kolovozu, nepropisno uključivanje i isključivanje iz saobraćaja, nekorištenje biciklističke staze ili trake kada postoji.

Prekršaji koje često čine su i: nepoštovanje saobraćajne signalizacije, naročito na raskrsnicama, upravljanje neosvetljenim biciklom sa motorom u noćnim uslovima i uslovima smanjene vidljivosti, kao i vožnja pod dejstvom alkohola. Vozači motocikla, posebno mlađi, često u želji da se dokažu pred svojim vršnjacima ne poštuju dozvoljenu brzinu kretanja i saobraćjanu signalizacije, takođe posebno na raskrsnicama, nepropisno menjaju saobraćajne trake i voze pod alkoholom.

Posledice u saobraćajnim nezgodama su znatno teže zbog toga što vozači bicikla sa motorom i motocikla, kao i druge osobe koje se voze sa njima, ne koriste zaštitne kacige. Iz saobraćajne policije zato apeluju na ove vozače da poštuju propise i obaveze u saobraćaju i tako čuvaju svoj i živote drugih učesnika u saobraćaju.

Preuzeto sa www.24sata.co.yu

Mali automobili


Kako bi izgledali Ferrari, Porsche, Corvette…

2777

Mali automobili su potpuni hit poslednjih meseci, a Smart je doneo pravu revoluciju kada se pojavio. Pogledajte kako bi izgledali neki drugi automobili u smanjenoj verziji: Ferrari, Porsche, Corvette, Audi…

2778
277927802781278227832784

Preuzeto sa www.dominomagazin.com

“Stop-start” sistem čuva novčanik i prirodu

“Stop-start” sistem čuva novčanik i prirodu


Sve je više auto proizvođača koji serijski ugrađuju “stop-start” sisteme u svoje nove automobile a među njima prednjače “Tojota”, Volvo, Mazda, “Sitroen” i BMW. Ovi sistemi
stop-start_system_sijalicakomandnatabla_210x1403 omogućuju da se pred zatvorenim semaforom motor automobila automatski isključi, dok se on ponovo pokreće pritiskom na papučicu za kvačilo ili gas. Pored uštede u potrošnji goriva, ugradnjom “stop-start” uređaja smanjuje se ispuštanje izduvnih gasova, vozilo je startnije, kreće bez trzaja, a stručnjaci se slažu i da je vožnja sa njima znatno komfornija.

Treba imati u vidu da motori sa “stop-start” tehnologijom nisu namenjeni starijim modelima automobila, već se oni fabrički ugrađuju samo u nova vozila.

Rad “stop-start” sistema se zasniva na sledećem - kada se automobil zaustavi, i pri tom stop-start_system_crtez_motor_papucicagas_210x1402 ručica menjača stavi u N-poziciju (neutralna) i pedala kvačila otpusti, sistem zaustavlja rad motora. Motor će se ponovo pokrenuti pritiskom na kvačilo i otpuštanjem kočnice, a njegovo startovanje je moguće istog trenutka jer je mehanizam menjača ostao i dalje da radi, pošto je za pogon menjača zadužen poseban elektromotor. Menjač pogonskog zupčanika rešen je tako da nema ograničenja u obrtnom momentu na ceo sistem, bilo da vozilo radi u toplim ili hladnim vremenskim uslovima.

Auto-kuća “Mercedes” sprovela je istraživanje koje je pokazalo da se uz pomoć “stop-start” sistema u gradskoj vožnji uštedi oko 20 odsto goriva. Istraživači su utvrdili da se na semaforima i u kolonama provodi mnogo više vremena nego što učesnici u saobraćaju mogu i da pretpostave. Za to vreme klasični motori bespotrebno troše gorivo. Nije zanemarljiva ni ušteda dok je vozilo u pokretu, jer “stop-start” sistem isključivanja štedi gorivo i pri menjanju brzina.

Fiat je od ove godine krenuo stopama BMW-a i počeće da ugrađuje “Bošov” “stop-start” sistem u model 500. Inače, “Boš” (Bosch) je počeo da proizvodi i primenjuje “stop-start” tehnologiju od 2007. godine.

Preuzeto sa www.autobrief.com

уторак, 26. мај 2009.

VW Golf 6 karavan

VW Golf 6 karavan

Dizajneri Volkswagena još jednom su pokazali svoju konzervativnu crtu. VW Golf karavan (Variant) šeste generacije izgleda neproporcionalno i veoma je sličan prethodnoj generaciji ovog modela. Prednji deo auta potpuno je isti kao kod hečbek šestice, dok se zadnji deo karavana razlikuje od prethodnog po dizajnu branika i svetlosnih grupa.

Modifikovane su i cevi auspuha koje se više ne kriju ispod zadnjeg branika već su prohromski nastavci vidljivi i jako diskretno odrađeni.

Čitava linija novog karavana dosta je čistija i elegantnija u odnosu na predhodnika.

Iz VW-a najavljuju da u šestoj generaciji neće biti sportske varijante, a dostupni paketi opreme ostali su isti kao i kod prethodnika: trendline, confortline i highline na vrhu ponude.

Što se tiče motora tu su TSI snage 120KS, dva dizelaša sa 105 ili 140KS, a kasnije će biti dostupni Multipoint sa 80 ili 102KS i TSI sa 160KS koji će se naći kao najjači u ponudi.

Menjači su ručni šestostepeni i DSG u zavisnosti od modela i odabranog motora. (B92)

Lamborghini Murcielago LP 650-4 skida „skalp”

Lamborghini Murcielago LP 650-4 skida „skalp”

Lamborghini je objavio i prve zvanične slike Murcielaga LP 650-4 Roadstera koji prati LP 670-4 SuperVelocea koji je debitovao na Auto salonu u Ženevi. LP 650-4 Roadster nije automobil za uživanje u vožnji „sa vetrom u kosi” jer maksimalnih 330 km/h skidaju „skalp”.

Kada je o motoru reč, radi se o 6,5 litarskom V12 sa 650 KS i 660 Nm maksimalnog obrtnog momenta koji svoju moć isporučuje na sva četiri točka.

Za sprint do „stotke” mu je potrebno samo 3,4 sekunde.

U Lamborghiniju planiraju da proizvedu samo 50 primeraka superroadstera sa cenom koja još nije utvrđena. (Mondo)

Zastava proizvodi 100 Punta dnevno

Zastava proizvodi 100 Punta dnevno

U fabrici automobila u Kragujevcu do kraja ove sedmice bi proizvodnja Punta trebalo da bude povećana na 100 vozila dnevno, odnosno dve hiljade mesečno. Od početka proizvodnje 31. marta u Kragujevcu je sklopljeno 1.200 automobila Punto i proizvedeno je 1.900 karoserija, kazao je direktor Zastava auta Zoran Bogdanović i dodao da je u fabrici Karoserija i u Lakirnici počela proizvodnja u dve smene, dok Montaža radi u jednoj smeni.

„Povećan je i broj Zastavinih radnika koji su angažovani, pa u proizvodnji ´punta´ sada učestvuje između 800 i 900 radnika, dok je do sada radilo 500 ljudi”, rekao je Bogdanović.

Prema njegovim rečima, u narednih mesec i po dana trebalo bi da počne proizvodnja dizel verzije Punta,a planirano je da se do tada završi modernizacija i dodatno opremanje pogona za taj program.

„Sve faze procesa proizvodnje i verifikacije kvaliteta nadgleda i proverava Fiatov tim za kvalitet po vrlo zahtevnim metodama pa se jedna operacija ponavlja i 30 puta dok se ne postigne željeni rezultat”, rekao je Bogdanović.

U fabrici u Kragujevcu održana je i obuka Zastavinih radnika koji su dodatno angažovani u proizvodnji, a u tome su pored Fiatovih stručnjaka učestvovali i radnici iz italijanske fabrike.

Predsednik Samostalnog sindikata fabrike Zastava automobili Zoran Mihajlović rekao je da je zadovoljan što je proizvodnja uhodana i što je broj angažovanih radnika udvostručen.

On je rekao da u sindikatu očekuju da se uskoro konkretizuju planovi Fiata u vezi sa početkom proizvodnje novog modela u Kragujevcu. „Ako Fiat zbog ekonomske krize nema nameru da počne proizvodnju novog modela u Kragujevcu u naredne dve godine, predložićemo da se uvede proizvodnja nekog drugog modela iz postojećeg Fiatovog programa”, rekao je Mihajlović.

Sporazumom koji su u Torinu 30. januara ove godine potpisali Vlada Srbije i Fiat predviđeno je da u 2009. godini u Kragujevcu bude proizvedeno najmanje 15 hiljada automobila. (B92)

Propast GPS sistema tokom 2010. u Americi

Propast GPS sistema tokom 2010. u Americi

Global Positioning System, poznatiji kao GPS, mogao bi da se suoči sa velikim problemima u 2010. godini. Očekuje se da tokom naredne godine dođe do velikog broja havarija i prekida u komunikaciji, zbog lošeg upravljanja satelitima od strane američkih vazdušnih snaga.

Prema raznim izveštajima američko vazduhoplovstvo nije uspelo da izgradi i lansira nove, operativne satelite za globalno pozicioniranje, a stari su već dotrajali i prete im kvarovi i prestanak funkcionisanja.

Kako GPS ima široku primenu u poslovnim i potrošačkim krugovima, kao i u narednoj generaciji mobilnih uređaja, i novim modelima automobila kao osnovni uređaj za globalno pozicioniranje.

Naravno, teško je očekivati da će američka vlada dozvoliti da propast GPS sistema dostigne veće razmere, pa je stoga za novembar planirano lansiranje satelita koji će da zameni jedan od satrih havarisanih.

Naravno, američki GPS sistem nije sam u ovome. Rusija, Kina i Indija takođe imaju svoje GPS satelite koji su dotrajali i zahtevaju brzo reagovanje i zamenu novim.

Evropska Unija je ranije najavila da će Galileo sistem (koji bi trebalo da bude rival postojećem GPS-u) biti stavljen u funkciju krajem 2009. godine.

Koliko će sve ovo uticati na obične građane ostaje da se vidi, ali je jasno da bi moglo da ima veliki uticaj na politiku koje države vode kada je u pitanju osvajanje svemira, a pozicija Evrope i Azije je u ovom trenutku znatno jača nego pozicija Amerike. (Mondo)

недеља, 24. мај 2009.

Zastava proizvodi 100 Punta dnevno

U fabrici automobila u Kragujevcu do kraja ove sedmice bi proizvodnja Punta trebalo da bude povećana na 100 vozila dnevno, odnosno dve hiljade mesečno.

Od početka proizvodnje 31. marta u Kragujevcu je sklopljeno 1.200 automobila Punto i proizvedeno je 1.900 karoserija, kazao je direktor Zastava auta Zoran Bogdanović i dodao da je u fabrici Karoserija i u Lakirnici počela proizvodnja u dve smene, dok Montaža radi u jednoj smeni.

"Povećan je i broj Zastavinih radnika koji su angažovani, pa u proizvodnji 'punta' sada učestvuje između 800 i 900 radnika, dok je do sada radilo 500 ljudi”, rekao je Bogdanović.

Prema njegovim rečima, u narednih mesec i po dana trebalo bi da počne proizvodnja dizel verzije Punta,a planirano je da se do tada završi modernizacija i dodatno opremanje pogona za taj program.

"Sve faze procesa proizvodnje i verifikacije kvaliteta nadgleda i proverava Fiatov tim za kvalitet po vrlo zahtevnim metodama pa se jedna operacija ponavlja i 30 puta dok se ne postigne željeni rezultat", rekao je Bogdanović.

U fabrici u Kragujevcu održana je i obuka Zastavinih radnika koji su dodatno angažovani u proizvodnji, a u tome su pored Fiatovih stručnjaka učestvovali i radnici iz italijanske fabrike.

Predsednik Samostalnog sindikata fabrike Zastava automobili Zoran Mihajlović rekao je da je zadovoljan što je proizvodnja uhodana i što je broj angažovanih radnika udvostručen.

On je rekao da u sindikatu očekuju da se uskoro konkretizuju planovi Fiata u vezi sa početkom proizvodnje novog modela u Kragujevcu. "Ako Fiat zbog ekonomske krize nema nameru da počne proizvodnju novog modela u Kragujevcu u naredne dve godine, predložićemo da se uvede proizvodnja nekog drugog modela iz postojećeg Fiatovog programa", rekao je Mihajlović.

Sporazumom koji su u Torinu 30. januara ove godine potpisali Vlada Srbije i Fiat predviđeno je da u 2009. godini u Kragujevcu bude proizvedeno najmanje 15 hiljada automobila.

Zastava proizvodi 100 punta dnevno


U fabrici automobila u Kragujevcu do kraja ove sedmice bi proizvodnja "punta" trebalo da bude povećana na 100 vozila dnevno, odnosno dve hiljade mesečno.

Od početka proizvodnje 31. marta u Kragujevcu je sklopljeno 1.200 automobila "punto" i proizvedeno je 1.900 karoserija, kazao je direktor Zastava auta Zoran Bogdanović i dodao da je u fabrici Karoserija i u Lakirnici počela proizvodnja u dve smene, dok Montaža radi u jednoj smeni.

"Povećan je i broj Zastavinih radnika koji su angažovani, pa u proizvodnji 'punta' sada učestvuje između 800 i 900 radnika, dok je do sada radilo 500 ljudi”, rekao je Bogdanović.

Prema njegovim rečima, u narednih mesec i po dana trebalo bi da počne proizvodnja dizel verzije "punta",a planirano je da se do tada završi modernizacija i dodatno opremanje pogona za taj program.

"Sve faze procesa proizvodnje i verifikacije kvaliteta nadgleda i proverava Fijatov tim za kvalitet po vrlo zahtevnim metodama pa se jedna operacija ponavlja i 30 puta dok se ne postigne željeni rezultat", rekao je Bogdanović.

Sporazumom koji su u Torinu 30. januara ove godine potpisali Vlada Srbije i Fijat predviđeno je da u 2009. u Kragujevcu bude proizvedeno najmanje 15 hiljada automobila.

U fabrici u Kragujevcu održana je i obuka Zastavinih radnika koji su dodatno angažovani u proizvodnji, a u tome su pored Fijatovih stručnjaka učestvovali i radnici iz italijanske fabrike.

Predsednik Samostalnog sindikata fabrike Zastava automobili Zoran Mihajlović rekao je da je zadovoljan što je proizvodnja uhodana i što je broj angažovanih radnika udvostručen.

On je rekao da u sindikatu očekuju da se uskoro konkretizuju planovi Fijata u vezi sa početkom proizvodnje novog modela u Kragujevcu. "Ako Fijat zbog ekonomske krize nema nameru da počne proizvodnju novog modela u Kragujevcu u naredne dve godine, predložićemo da se uvede proizvodnja nekog drugog modela iz postojećeg Fijatovog programa", rekao je Mihajlović.

b92

Vulkanizeri - spisak

Prodaja guma - Vulkanizeri

Ada
ŠULOK COMPANY Lenjinova 94 024 851 178

Arandelovac
AC VELJOVIC Vožda Karadorda 29 034 725 527
TRGOKOOP BOŠKOVIC Zanatska 63 034 720 974

Arilje
PNEUMATIK SERVIS Put 22. avgust bb 031 895 024

Backa Palanka
DIL JU Dositejeva 71 021 750 263

Bačka Topola
TEHNOART Glavna 25 024 715 739

Beograd
CENTAR BOBAN Dunavska 13 011 2620 046
ENERGY GROUP I Pazinska 31a 011 2493 685
ENERGY GROUP I Ðure Ðakovica 35 011 3390 224
GUME-FELNE DANKO Batajnicki drum 1 011 3165 098
RADIAL Beranska 2 011 3096 590
SLOŽNA BRACA Kralja Petra Prvog 13a 011 3413 130
SIMEX METAL Bulevar Mihajla Pupina 10g (NP5) 011 3112 507
VELEBIT Džordža Vašingtona 1 011 3226 112
VULKANIZERSKA RADNJA BATA Bore Stankovica 9 064 1190 206
VULKANIZERSKA RADNJA K-B Vojvodanska 409N 063 3757 470
CASTROL Beogradska 65a, Sremcica 011 2522 769
CENTAR SAŠA Smederevski put 37 011 3412 244
MEDA Mozerova 25, Zemun 011 2616 770

Crevenka
MARNIK STPR
Veljka Vlahovica 2b 025 733 210

Čačak
MARINOVIC
Bulevar Oslobodilaca 125 032 461 053
STZR ŠIPETA Bulevar Oslobodilaca 11 032 262 765

Cicevac
GUMOTEHNA Industrijska zona bb 037 805 050

Feketic
STOP
Maršala Tita 49 024 738 966

Ivanjica
MAK DRAGAN Kej brace Damjanovic bb 032 663 901

Kikinda
FODOR Zmaj Jovina 110 0230 429 212

Kisac
MILO Vojvodanska 83 021 827 990

Knjaževac
ZEBRA Dobrivoja Radosavljevica 7 019 734 542

Kosjeric
MD WAGEN Subjelski put bb 031 783 382

Kragujevac
AUTO BRANŠA Bledska 8 034 300 304

Kraljevo
MICHELIN ÐORÐEVIC Adrani bb 036 845 000

Kruševac
BP AUTO Cara Lazara 36 037 419 870
POGLED PLUS Jasicki put bb 037 443 083

Kucevo
SR AUTOMONT Svetog Save 72 012 850 897

Lazarevac
SERVIS PAVLOVIC Ibarski put 48 011 8155 500
ŠUNDIC Ibarski put bb, Šopic 011 8155 593

Leskovac
AC STANKOVIC Ivana Milutinovica 7 016 51 425

Markovac
PREŽA R. Petrovica 91 026 861 218

Mladenovac
VULKAN AS Živomira Svakovica 15 011 8231 821

Negotin
ADAMOVIC Age Rogožinarevica 18 019 545 007

Niš
GUMOCENTAR Bulevar 12. februar 59 018 522 931
FOKA Stevana Prvovencanog 21 018 522 150

Novi Pazar
VM KOMERC DOO Dimitrija Tucovica bb 020 331 940
VTR VULKANIZER Stevana Nemanje 176 020 315 392
ZLATNO ZRNO Dimitrija Tucovica 3 063 715 3333

Novi Sad
ASURDŽIC Sentandrejski put 16 021 445 544
DRAGON TRADE Temerinska 38 021 444 781
KEDI NS Miše Dimitrijevica 78 021 6369 527
KOVACEVIC Vršacka 32 021 505 169
SAVA VULKANIZER Radoja Domanovica 43 021 6338 335
ZARE VULKANIZER Temerinska 144 021 6414 179

Odžaci
ST Somborska 10 025 742 758

Pančevo
CITY AUTOGAS Georgi Dimitrova 13 013 303 954

Prijepolje
DUKAT DOO Bjelopoljski put bb 033 31 427

Ruma
GACIC Augusta Cesarca bb 022 431 360

Senta
COMPAKT Poštanska 22 024 815 150

Sevojno
RAJO H. Dejovica bb 031 532 883

Sokobanja
MB KOMERC A. Markišica 155b 018 833 045

Sombor
GUMILEND Soncanski put 80 025 448 910
MIMI AUTO Solunskih boraca bb 025 460 379

Sremska Mitrovica
TIKI WEST Kuzminska 118 022 640 890

Stara Pazova
MAJ AUTO Novosadska 56 022 315 637

Subotica
ACF Beogradski put 70 024 553 017

Temerin
BOJAT Novosadska 303 021 844 147
NOVA GUMA Novosadska 579 021 840 226

Veternik
AUTO CENTAR ŠTRBAC Ive Lole Ribara 30a 021 823 837

Vranje
AS TIP TOP Drvarska bb 064 1645 114

Vrbas
VELJO Sivc Jovgena bb 021 790 110

Vršac
RBA Ljubljanska 113 013 807 770

Zajecar
TIP-TOP Lenjinova 23 019 422 939

Zrenjanin
MOMO Carnojevica 2a 023 548 844

Žabalj
AKUMULATOR MB Nikole Tesle 74 065 5367 444