Dobrodosli !

Na ovom blogu, mozete doci do najnovijih informacija u vezi novih automobila, polovnih automobila, oglasa. Ovo mesto mozete koristiti za pocetni korak u trazenju informacija koje su vam potrebne a vezane za automobile.

Sa desne strane se nalaze padajući meniji u kojima možete naći spiskove auto placeva. Auto placevi koje sam skupio na ovom mestu su placevi u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Evropi. Taman ono što zanima nas koji hoćemo sebi da kupimo novi automobil ili naravno polovni automobil.

Naravno ako vam zatreba vulkanizer, na dnu bloga mozete naći spisak vulkanizera u Srbiji.

U dole prikazanom pretrazivacu mozete ukucati zeljeni pojam, a pretrazivac ce ga povezati sa automobilima i dati nabolji moguci odgovor!

Pretrazite pojmove koji vas interesuju a vezano za automobile!!!

Прилагођена претрага

субота, 7. фебруар 2009.

Fiat i Zastava, uspeo ili neuspeo brak?

Fiat i Zastava, uspeo ili neuspeo brak? Štampa El. pošta

Fiat LineaU

trenutku kada Fiat, kupac naše Zastave, očekuje gubitak 60.000 radnih mesta u svojim fabrikama, delegaciju Srbije koju predvodi državni sekretar u Ministarstvu ekonomije Nebojša Ćirić, počinje razgovore sa zvaničnicima Fiata o nastavljanju proizvodnje Punta u Kragujevcu.

Priredio: Aleksandar Todorović



Izvršni direktor Fiata, Serđo Markione procenio je nedavno da će 60.000
radnih mesta u italijanskoj automobilskoj industriji biti dovedeno u pitanje,
ako vlada Italije ne pomogne taj sektor. Markione je to rekao pre nekoliko dana, uoči sastanka regionalnog udruženja industrijalaca u Torinu. Pad prodaje automobila u Italiji je iznosio preko 17%, što posebno pogađa Fiat, jer mu je upravo italijansko tržište najvažnije u Evropi.


Delegaciju Srbije predvodi državni sekretar u Ministarstvu ekonomije Nebojša Ćirić. Kako je saopšteno iz tog ministarstva razgovaraće se o planu proizvodnje za ovu godinu u kragujevačkoj Zastavi", biznis planu i Fijatovim ulaganjima u Srbiji. Delegacija Srbije, u kojoj se pored Ćirića nalaze i generalni direktor Grupe Zastava automobili, Zoran Radojević i direktor preduzeća Zastava auto Zoran Bogdanović, u Torino je otputovala još juče, a planirano je da im se u petak pridruži i ministar ekonomije Mlađan Dinkić.

Naša delegacija će od menadžmenta italijanskog proizvođača automobila zatražiti da se proizvodnja u kragujevačkim pogonima poveća iznad ukupnog broja automobila koji su proizvedeni u Zastavinim pogonima u 2008. i predložiti da se proizvodna cena modela Punto smanji za izvoz u zemlje CEFTA. Gradonačelnik Kragujevca, Veroljub Stevanović procenjuje da će biti proizvedeno više od 15.000 Punta” u ovoj godini, uprkos krizi u kojoj se Fijat nalazi, jer je proizvodnja u Srbiji jeftinija, pa će cena automobila iz Kragujevca biti konkurentna na tržištu.

Da je proizvodnja Punta u Kragujevcu jeftina?

Vrlo često se u medijima iznosi činjenica kako je proizvodnja Punta u Kragujevcu jeftina, a jedan od glavnih razloga koji se za to ističe je cena rada, odnosno niske plate radnika u Kragujevcu. Međutim, da li je to baš tako?Na cenu proizvodnje jednog automobila utiče mnogo faktora. Ako zanemarimo u ovom slučaju troškove za razvoj modela, koji je do sada Fiat isplatio, ostaje nam cena transporta komponenti koji dolaze iz Italije i EU, u Srbiju, jer se malo toga proizvodi u Srbiji, i često pominjana produktivnost. Produktivnost je za one koji ne znaju, odnos uloženog rada, odnosno utrošenih sati rada sa rezultatom tog rada, kao i odnos broja radnika i broja proizvedenih automobila. Osim toga, u Evropi ne postoji likvidna fabrika koja proizvodi manje od 50,000 automobila, što će reći da se Fiatu ne isplati mnogo proizvodnja od samo 15,000 automobila u Kragujevcu.

Pominje se takođe plasman Fiata u Rusiju i Belorusiju. A da li znate koji su marke automobila tamo popularne? U Rusiji, koja je postala najveće tržište automobila u Evropi dominiraju domaći, japanski i korejski automobili. Fiat drži veoma mali procenat tržišta u Rusiji, i na svojoj teritoriji ima moderne fabrike Forda i Hyundaija. Drugim rečima, Punto je nekonkurentan na tržištu Rusije koje je izbirljivo, uostalom Punto je stari model koji se u većini država EU odavno ne prodaje.


Italija pomaže Fiatu


Italijanske Vlada će za 10 dana aktivirati prve mere pomoći sektoru automobilske industrije. Sidnikati i industrijalci traže hitnu i snažnu intervenviju, jer kako navode, ako se nastavi pad porudžbine vozila, u narednih pola godine će proizvodnja pasti za 60 odsto, a čak 300 hiljada radnih mesta će biti zatvoreno. U ministarstvu ekonomije Italije, odgovaraju da će mere biti brze i u skladu sa državnim finansijama, a italijanska Vlada će na raspolaganje staviti 300 miliona evra, kao potporu kupovine “novo za staro”.

Predstavnici auto sektora, međutim, tvrde da je to nedovoljno, a uplašeni radnici su pre nekoliko dana masovno protestvovali pred zgradom Vlade Italije.

Takođe, za Fijat se predviđa "maksi zajam", koji bi ta fabrika trebalo da dobije od dve italijanske i jedne francuske banke. Detalji još nisu definisani, ali se pomonje cifra od tri milijarde evra.

Na kraju, imajte na umu da čak i najveći krediti ne mogu spasiti Fiat, ukoliko prodaja automobila bude nastavila da slabi. Procene su da će polovina automobilskih brendova nestati sa mape Evrope u narednih par godina. Kriza u svetskoj auto industriji je najveća od drugog svetskog rata, a naša Vlada baš u tom trenutku kreće sa podizanjem naše auto industrije. Kada se racionalno pogledaju sve činjenice, teško je biti optimista, jer kako sada stvari stoje, budućnost braka između Fiata i Zastave je upitna, jer "mladoženja" nema čime da izdržava porodicu, u ovom slučaju Zastavu, koja je morala biti zatvorene pre nekoliko godina.


Da li vi mislite da će Zastava uspeti da se izbori sa konkurencijom na domaćem i svetskom tržištu?

Dacia opet zaustavlja proizvodnju

Dacia opet zaustavlja proizvodnju Štampa El. pošta

SanderoAutomobilski brend Dacia, koja je u sklopu Renaulta juče je ponovo prekinula proizvodnju na dve nedelje zbog stalnog opadanja potražnje na automobilskom tržištu.


Dacia je već ranije obustavila proizvodnju od 11. decembra do 12. januara, obnovila je do 26. januara da bi je od danas ponovo zaustavila do 9. februara. Planirani su novi prekidi u proizvodnji i tokom februara i marta meseca, zavisno od nivoa potražnje automobila.

Tokom prekida proizvodnje, oko 10.000 zaposlenih je na prinudnom odmoru sa 85 odsto od plate, dok će 300 zaposlenih čiji ugovor ističe krajem januara biti otpušteno.
Prodaja automobila Dacia u Rumuniji je pala u decembru za 54,7 odsto, dok se za celu 2008. godinu smanjila za 16,7 odsto.



Proizvođači automobila u Rumuniji ocenjuju da se potražnja smanjila i zbog značajnog porasta broja polovnih automobila i traže od rumunske vlade da preduzme mere kako bi se smanjio uvoz automobila te kategorije.


Prošle godine u Rumuniju je uvezeno 310.000 polovnih automobila što je 150 odsto više nego 2007. godine.
Vlada premijera Emila Boka predviđa da iz budžeta za 2009. godinu izdvoji 1,8 milijarde leja (425 miliona evra) za stimulisanje autoindustrije.

Predsednik Trajan Basesku je nedavno izjavio na sastanku sa predsednikom Ford Evropa, Džonom Flemingom da će Rumunija, u kontekstu ekomonske krize, podržavati autoindustriju, oslanjajući se i na zaključke Evropskog saveta održanog u decembru 2008.

Fiat Panda

Fiatu takođe ne cvetaju ruže, jer ovaj italijanski proizvođač planira da ove godine otpusti 60,000 radnika zbog slabe prodaje automobila u Italiji, ali i celoj Evropi.

Od tržišta Srbija, Bosne, Hrvatske i Makedinije zavisi i kada će početi proizvodnja Punta u Kragujevcu. Još uvek postoji nada da će montaža domaćeg Punta početi u martu, ali se još ne zna o kojoj količini automobila je reč, jer će ove godine zbog niže carine konkurencija našem modelu biti mnogo jača.

Ukoliko Fiat bankrotira, sasvim je jasno da će i Zastava otići u istoriju, a to ćemo znati već početkom naredne godine.

четвртак, 5. фебруар 2009.

Saobraćajni propisi

Saobraćajni propisi

Šta donosi novi zakon o saobraćaju


Verovatno veliki broj vozača interesuje kako će da izgleda novi zakon o bezbednosti u saobraćaju, koji će, ako ga usvoje poslanici Skupštine, drastično promeniti ponašanje za volanom. Dugo najavljivani Zakon o bezbednosti saobraćaja verovatno se neće primenjivati ni ove godine iako bi uskoro trebalo da se pojavi pred poslanicima. Prema predlogu novog zakona za nesavesne vozače predviđena je osnovna kazna - negativni poeni za ponašanje u saobraćaju. Vozači će dobijati negativne poene prema težini prekršaja, a prema proceni nadležnih organa. Za jedan prekršaj vozači najviše mogu dobiti 6 - 7 negativnih poena. Ako sakupite 12 poena, dozvola će Vam biti oduzeta na mesec dana. Maksimalni period koji možete provesti bez dozvole zbog najtežih prekršaja je 2 godine. Ako kojim slučajem uspete da u toku svoje vozačke karijere dva puta steknete uslov za oduzimanje dozvole na dve godine, drugi put dozvola će Vam biti oduzeta trajno. Prema predlogu novog zakona, negativno će se bodovati svaki prekršaj, od prebrze vožnje u naselju ili van njega, preko vožnje pod uticajem alkohola, do prolaska kroz crveno svetlo. Novi zakon predviđa i novu sistematizaciju kategorija, tako da se pored standardnih A, B, C i D uvode nove kategorije A1, B1, C1 i D1 koje su sa ograničenjima u odnosu na osnovne. Tako, na primer, vozač sa B1 kategorijom neće smeti da vozi brže od 80 km/h od 22 do 05 časova ujutro...

Zakonska akta


Zakon o osnovama bezbednosti u saobraćaju
Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima
Izdavanje dozvole za uvoz vozila po osnovu invalidnosti
Zakon o porezima na upotrebu, držanje i nošenje dobara

Ovlašćeni servisi

Ovlašćeni servisi

Česta greška koju pravi većina današnjih vozača je da nakon što izdvoje ne tako malu sumu novca za kupovinu vozila ne posvećuju dovoljno pažnje njegovom održavanju. Na prvom mestu se štedi na redovnom servisiranju vozila što uključuje posete servisima sumnjivog kvaliteta koji često ne ugrađuju orginalne delove ili nisu obučeni za servisiranje određenog modela vozila. Stoga Vam preporučujemo da pre bilo kog odlaska u servis prvo proverite kako stvari stoje sa ovlašćenim servisima. Imajte na umu da adekvatno održavanje produžava vek trajanja Vašeg vozila.

Spisak ovlašćenih dilera na teritoriji Srbije


Alfa Romeo
Audi
BMW
Citroen
Deawoo
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Kia
Lancia
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Seat
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Zastava YUGO

Saveti za kupovinu vozila

Saveti za kupovinu vozila

Pređena kilometraža




Nije lako proceniti koliko je kilometara automobil prešao. Nije redak slučaj da se vozila pripremaju pre prodaje. Proverom stanja sedišta može se proceniti približan broj godišnje pređenih kilometara. Izlizano i izgnječeno vozačko sedište govori nam da je auto prešao priličan broj kilometara, u većini slučajeva između 10.000 i 20.000 godišnje. Nikada ne tražite malu pređenu kilometražu. Uvek imajte na umu da je 10 km lošeg puta pogubnije od 500 km asfalta.

Havarisano vozilo




Relativno novo vozilo, tek ofarbano (ostaci boje vide se na gumi oko prozora, kod delimičnog lakiranja razlike u sjaju i nijansi boje), nejednaki zazor oko vrata i poklopaca, nesimetrično ili koso postavljeni branici i svetla kao i nejednako istrošene gume navode na sumnju da je auto bio udaren. Uvek pregledajte da li ima naknadnih varova i deformacija na podu vozila i ispod tapacirunga.

Limarija




Popravka limarije na vozilu predstavlja najskuplju investiciju. Zato pre kupovine obavezno izvršite detaljan pregled stanja vozila i pregledajte sva sumnjiva mesta. Proverite da li se ispod loše popravljene farbe krije zamaskirana rupa. Kritična mesta su: pragovi, donji rubovi blatobrana, spojevi iznad točkova na blatobranu, mesta oko svetala, pod ispod tepiha u vozilu i u prtljažniku kao i prostor ispod zadnjih sedišta. Posebno su sumnjivi mehurići nadignutog laka, naročito ako se nalaze na blatobranu. Obratite pažnju na rđu ispod zaštitnog sloja koju ćete prepoznati po pukotinama i mehurićima. Nova zaštita ispod poda kod starijih vozila je uvek sumnjiva.
Posebno proverite vrata, prozore i sve poklopce. Vrata moraju da se lagano i tačno otvaraju i zatvaraju, ne smeju se zaglavljivati niti se klimati u šarkama. Sve gume na vratima i prozorima moraju biti cele. Proverite da li funkcionišu sve brave i da li postoji duplikat ključeva.

Dodatna oprema i grejanje




Dodatna oprema, ukoliko je kvalitetna, povećava cenu vozila. To važi za radio, dodatna svetla, šiber na krovu, klimu, razne vrste senzora i slično. Uvek proverite da li sve od dostupne opreme funkcioniše. Imajte u vidu da kuka ne povećava vrednost vozila. Ona, naprotiv, daje do znanja da je vozilo bilo izloženo povećanom opterećenju.
Kod grejanja i klime izvršite detaljan pregled gumenih creva i grejača. Proverite tragove propuštanja (vlažne mrlje) i da li se kontrole za regulisanje mogu pokretati sa lakoćom. Kod tek uključenog grejanja ili klime je dozvoljeno da se oseti samo mala promena mirisa.

Probna vožnja




Svaki ozbiljan kupac ne sme da propusti probnu vožnju pre konačne kupovine. Probna vožnja je posebno značajna, jer se neki kvarovi mogu otkriti samo prilikom vožnje. Stoga odaberite neku poznatu rutu koja treba da sadrži deo dobrog i deo lošijeg puta, zavojite uspone i nizbrdice. Ako ste u mogućnosti, nemojte da preskočite i nekoliko kilometara vožnje auto-putem. Bilo bi dobro ako ste pre kupovine polovnog automobila vozili novi automobil istog modela pošto će vam biti lakše da izvršite poređenje i prosudite u kakvom se stanju vozilo nalazi.

Saveti za probnu vožnju




Prilikom probne vožnje posebno obratite pažnju na sledeće stvari:

- Hladan motor se mora lako pokrenuti i ravnomerno okretati u praznom hodu za vreme zagrevanja
- Pri naglom ubrzavanju, pri malom broju obrtaja, ne smeju se čuti nikakvi sumnjivi zvukovi
- Ako u vožnji oduzmete gas i začujete lupanje ili pucanje to znači da je neispravan izduvni sistem
- Ako prilikom dodavanja gasa iz auspuha izlazi plavičast magličasti dim, to znači da je motor u lošem stanju i da troši ulje
- Promena stepena prenosa menjača se mora vršiti lagano, precizno i bez krčanja
- Ako kod kočenja automobil skreće na jednu stranu, ako osećate podrhtavanje karoserije ili čujete metalno lupanje i struganje to znači da su kočnice neispravne i opasne za upotrebu.

Prateća dokumentacija i tablice




Saobraćajna dozvola - Mora da glasi na ime prodavca i svi podaci iz dozvole moraju da budu čitko napisani i bez prepravki.
Brojevi šasije i motora u saobraćajnoj dozvoli moraju da se poklapaju sa brojevima na vozilu. U uputstvu svakog vozila detaljno je objašnjeno gde se određeni brojevi nalaze. U slučaju da se brojevi nalaze na limenoj tablici oni takođe moraju biti ukucani na blok motora, odnosno, šasiju vozila. Posebno treba povesti računa da vozilo nema ukucana dva različita broja. Takođe treba obavezno proveriti da se radi o originalno utisnutim a ne naknadno ukucanim brojevima.
Tablice - Ako automobil poseduje tablice, ali registracija nije obnovljena duži vremenski period, imajte u vidu da prilikom registracije morate platiti naknadu za javne puteve za čitav vremenski period u kojem vozilo nije bilo registrovano.

Stanje motora




Na prvi pogled motor treba da bude suv i čist. Ali u praksi motor u idelanom stanju se teško nalazi. Nakon određenog broja pređenih kilometara normalno je da postoje vlažne mrlje na spoju poklopca ventila i glave motora kao i korita i bloka. Ali nikako ne sme da se desi da ulje kaplje na tim spojevima. Zapamtite da je tek opran motor uvek sumnjiv. Kućišta menjača i diferencijala smeju biti malo vlažna na spojevima i kod čepova za ispust i dosipanje ulja. Obavezno izvucite šipku za ulje i proverite da li se vide zaostale sitne čestice metala jer u tom slučaju znači da su ležajevi potpuno istrošeni. Skinite poklopac za dosipanje ulja dok motor radi. Proverite da li izlazi uljana para i da li motor u radu lupa! U ovom slučaju, kvar je mnogo teži. Takođe, pripazite da lupanje slučajno nije prigušeno tako što je u motor stavljeno gušće ulje od propisanog.

Sistem za hlađenje




Gumena creva sistema za hlađenje ne smeju biti kruta ni porozna (pritisnite crevo prstima da biste proverili stanje) i ne smeju propuštati tečnost na spojevima. Tečnost za hlađenje mora biti zelene ili plave boje (zavisno od boje antifriza koji se koristi). Proverite da li u rashladnoj tečnosti postoje mrlje od ulja, što u većini slučajeva može da znači da je pregorela brtva na glavi motora ili brtva na mokroj cilindarskoj košuljici (obično kod motora sa blokom od lake legure). Hladnjak mora da bude čist i ne sme da propušta vodu napolje.

Ležajevi i osovine




Pogonske osovine - u narodu poznatije kao poluosovine smeju imati veoma mali zazor u zglobovima. Ovo možete lako da proverite tako što ćete podići vozilo autodizalicom, uhvatiti vratilo rukom ili još bolje kleštima i rotirati ga lagano dok ne osetite zazor. Gumene manžetne na zglobovima moraju da budu cele i da dobro prijanjaju, inače će zglobovi brzo da propadnu zbog ulaska prašine i kamenčića. Na prednjem pogonu postoje dve manžetne na jednom vratilu: kod diferencijala i kod točka.
Ležajevi točkova se kontrolišu tako što podignete točak, uhvatite ga rukama i lagano prodrmate u svim pravcima da biste osetili zazor u ležaju koji sme da bude jedva primetan.

Kočnice i upravljački sistem




Kočnice - Papučica kočnice mora biti tvrda (obično kod starijih modela) i hvatati visoko. Da biste proverili trenutno stanje, pritisnite kočnicu naglo nekoliko puta i osetite da li je tada put papučice kraći. Ako jeste, tada u instalacijama postoji vazduh i treba ga izbaciti. Takođe pokušajte da držite papučicu pritisnutu neko vreme i u slučaju da propada dublje možete biti sigurni da iz kočionog sistema izlazi ulje. Kod kočnica sa diskom, debljina kočionih obloga bi trebalo da iznosi najmanje 3 mm. Diskovi ne smeju da imaju dublje brazde. Imajte u vidu da zamena diskova kod nekih modela vozila može da bude prilično skupa. Na kočionom sistemu (cevi, spojevi...) ne sme biti nikakvih vlažnih mesta!
Upravljački mehanizam - Upravljač kod novijih vozila ne sme imati prazan hod (proverava se vrši kada su točkovi u položaju za vožnju pravo). I kada postoji, prazan hod ne sme iznositi više od dva do tri prsta na obodu upravljača.

Električne instalacije




Akumulator - Kutija akumulatora mora da bude cela, bez napuklina, a ležište kutije suvo i čisto, bez prisustva korozije. Pukotine i ispupčenja na poklopcu kutije znače da je akumulator star. Metalne kleme moraju biti čiste, bez korozije na oba pola. Obavezno skinite poklopac sa ćelije i proverite nivo kiseline. Mali nivo je znak lošeg održavanja. Akumulator u dobrom stanju mora da i uz uključene potrošače (svetla, ventilator, klima) može da okreće motor oko pola minuta. Trajnost akumulatora se kreće od dve do četiri godine, a uz dobro održavanje i pet godina.
Instalacije i osigurači - Pregledajte električne vodove i proverite da ne postoje naknadno ugrađeni vodovi. U slučaju da je neko prepravljao električne instalacije, gotovo je sigurno da je posao obavljen neuredno i predstavlja potencijalnu opasnost od požara. Proverite osigurače i zamenite one koji nedostaju. Ako osigurači brzo pregorevaju taj deo instalacije ima kratak spoj!

Instrumenti, svetla i žmigavci




Ručice prekidača na instrumentima ne smeju biti klimave i pri pokretanju moraju tačno upadati u svoja ležišta, sve mora funkcionisati. Okrenite ključ u bravi - dajte kontakt. Proverite da li svetle lampice za kontrolu punjenja akumulatora i kontrolu pritiska ulja. Uključite žmigavce. Proverite da li radi indikator žmigavaca na instrument-tabli, da li se pale svi žmigavci i radi li automat za četiri žmigavca! Pritisnite papučicu kočnice. Da li se pale stop svetla! Uključite svetla za poziciju, a zatim i velika svetla (oboreno/dugo). Da li svetli kontrolna lampica za dugo svetlo! Da li radi osvetljenje registarske tablice! Stakla reflektora moraju biti cela i čista, a reflektorska ogledala svetla. Proverite da li ima nečistoća u reflektoru, možda već otpada reflektujući sloj.

Gume i amortizeri




Gume - Dubina profila gume mora da iznosi najmanje 4-5 mm. Takođe, i na rezervnom točku treba da bude slična dubina. Proverite da li su bokovi i gazeći sloj oštećeni kao i da li su sve gume od istog proizvođača i istih dimenzija. Proverite ispravnost ventila i da li imaju kapice. Neravnomerna istrošenost guma nastaje zbog nepravilne simetrije i neizbalansiranosti točka.
Amortizeri - Pritisnite karoseriju na jednom uglu vozila i naglo opustite, ako su amortizeri ispravni vozilo će se stabilizovati nakon dva ili tri pomeranja. Vlaga na amortizerima znači da ulje izlazi i da je vek amortizera pri kraju.













Polovni automobili na kredit

Polovni automobili na kredit
Iako lizing važi za najbolji mogući metod kupovine automobila uz pozajmicu od banke, na našem tržištu je prisutan veliki broj banaka koje daju kredite za kupovinu automobila. Osnovna razlika između kredita za kupovinu automobila i lizinga za automobil je u načinu obezbeđivanja pozajmice prema banci. Kod lizinga je sredstvo sam automobil i nije potrebna neka druga vrednost za obezbeđivanje. Iz jedne perspektive to je prednost lizinga ali treba biti oprezan jer, ukoliko kupac automobila ne može da vraća mesečnu ratu, on ne može prodati automobil i isplatiti banci ostatak duga, pošto je vlasnik vozila do kraja lizing perioda banka. U slučaju kredita vlasnik bi mogao da proda vozilo i isplati dug banci. Ipak, treba imati u vidu i znatno više kamatane stope kod kreditiranja u odnosu na lizing.

Uslovi kreditiranja se prilično razlikuju zavisno od banke tako da vam savetujemo da se dobro raspitate pre nego što se odlučite na ovaj korak.

Spisak banaka koje daju kredite za kupovinu automobila


Agrobanka
AIK banka
Alphe banka
Banca Intesa
Čačanska banka
Credy banka
Eurobank EFG
ERSTE BANK
Findomestic banka
Hypo Alpe-Adria-Bank
Komercijalna banka
OTP banka
Panonska banka
Raiffeisen bank
Societe Generale banka
Srpska banka
UniCredit banka
Univerzal banka
Vojvođanska banka
Volksbanka

Архива чланака

Vulkanizeri - spisak

Prodaja guma - Vulkanizeri

Ada
ŠULOK COMPANY Lenjinova 94 024 851 178

Arandelovac
AC VELJOVIC Vožda Karadorda 29 034 725 527
TRGOKOOP BOŠKOVIC Zanatska 63 034 720 974

Arilje
PNEUMATIK SERVIS Put 22. avgust bb 031 895 024

Backa Palanka
DIL JU Dositejeva 71 021 750 263

Bačka Topola
TEHNOART Glavna 25 024 715 739

Beograd
CENTAR BOBAN Dunavska 13 011 2620 046
ENERGY GROUP I Pazinska 31a 011 2493 685
ENERGY GROUP I Ðure Ðakovica 35 011 3390 224
GUME-FELNE DANKO Batajnicki drum 1 011 3165 098
RADIAL Beranska 2 011 3096 590
SLOŽNA BRACA Kralja Petra Prvog 13a 011 3413 130
SIMEX METAL Bulevar Mihajla Pupina 10g (NP5) 011 3112 507
VELEBIT Džordža Vašingtona 1 011 3226 112
VULKANIZERSKA RADNJA BATA Bore Stankovica 9 064 1190 206
VULKANIZERSKA RADNJA K-B Vojvodanska 409N 063 3757 470
CASTROL Beogradska 65a, Sremcica 011 2522 769
CENTAR SAŠA Smederevski put 37 011 3412 244
MEDA Mozerova 25, Zemun 011 2616 770

Crevenka
MARNIK STPR
Veljka Vlahovica 2b 025 733 210

Čačak
MARINOVIC
Bulevar Oslobodilaca 125 032 461 053
STZR ŠIPETA Bulevar Oslobodilaca 11 032 262 765

Cicevac
GUMOTEHNA Industrijska zona bb 037 805 050

Feketic
STOP
Maršala Tita 49 024 738 966

Ivanjica
MAK DRAGAN Kej brace Damjanovic bb 032 663 901

Kikinda
FODOR Zmaj Jovina 110 0230 429 212

Kisac
MILO Vojvodanska 83 021 827 990

Knjaževac
ZEBRA Dobrivoja Radosavljevica 7 019 734 542

Kosjeric
MD WAGEN Subjelski put bb 031 783 382

Kragujevac
AUTO BRANŠA Bledska 8 034 300 304

Kraljevo
MICHELIN ÐORÐEVIC Adrani bb 036 845 000

Kruševac
BP AUTO Cara Lazara 36 037 419 870
POGLED PLUS Jasicki put bb 037 443 083

Kucevo
SR AUTOMONT Svetog Save 72 012 850 897

Lazarevac
SERVIS PAVLOVIC Ibarski put 48 011 8155 500
ŠUNDIC Ibarski put bb, Šopic 011 8155 593

Leskovac
AC STANKOVIC Ivana Milutinovica 7 016 51 425

Markovac
PREŽA R. Petrovica 91 026 861 218

Mladenovac
VULKAN AS Živomira Svakovica 15 011 8231 821

Negotin
ADAMOVIC Age Rogožinarevica 18 019 545 007

Niš
GUMOCENTAR Bulevar 12. februar 59 018 522 931
FOKA Stevana Prvovencanog 21 018 522 150

Novi Pazar
VM KOMERC DOO Dimitrija Tucovica bb 020 331 940
VTR VULKANIZER Stevana Nemanje 176 020 315 392
ZLATNO ZRNO Dimitrija Tucovica 3 063 715 3333

Novi Sad
ASURDŽIC Sentandrejski put 16 021 445 544
DRAGON TRADE Temerinska 38 021 444 781
KEDI NS Miše Dimitrijevica 78 021 6369 527
KOVACEVIC Vršacka 32 021 505 169
SAVA VULKANIZER Radoja Domanovica 43 021 6338 335
ZARE VULKANIZER Temerinska 144 021 6414 179

Odžaci
ST Somborska 10 025 742 758

Pančevo
CITY AUTOGAS Georgi Dimitrova 13 013 303 954

Prijepolje
DUKAT DOO Bjelopoljski put bb 033 31 427

Ruma
GACIC Augusta Cesarca bb 022 431 360

Senta
COMPAKT Poštanska 22 024 815 150

Sevojno
RAJO H. Dejovica bb 031 532 883

Sokobanja
MB KOMERC A. Markišica 155b 018 833 045

Sombor
GUMILEND Soncanski put 80 025 448 910
MIMI AUTO Solunskih boraca bb 025 460 379

Sremska Mitrovica
TIKI WEST Kuzminska 118 022 640 890

Stara Pazova
MAJ AUTO Novosadska 56 022 315 637

Subotica
ACF Beogradski put 70 024 553 017

Temerin
BOJAT Novosadska 303 021 844 147
NOVA GUMA Novosadska 579 021 840 226

Veternik
AUTO CENTAR ŠTRBAC Ive Lole Ribara 30a 021 823 837

Vranje
AS TIP TOP Drvarska bb 064 1645 114

Vrbas
VELJO Sivc Jovgena bb 021 790 110

Vršac
RBA Ljubljanska 113 013 807 770

Zajecar
TIP-TOP Lenjinova 23 019 422 939

Zrenjanin
MOMO Carnojevica 2a 023 548 844

Žabalj
AKUMULATOR MB Nikole Tesle 74 065 5367 444