Dobrodosli !

Na ovom blogu, mozete doci do najnovijih informacija u vezi novih automobila, polovnih automobila, oglasa. Ovo mesto mozete koristiti za pocetni korak u trazenju informacija koje su vam potrebne a vezane za automobile.

Sa desne strane se nalaze padajući meniji u kojima možete naći spiskove auto placeva. Auto placevi koje sam skupio na ovom mestu su placevi u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Evropi. Taman ono što zanima nas koji hoćemo sebi da kupimo novi automobil ili naravno polovni automobil.

Naravno ako vam zatreba vulkanizer, na dnu bloga mozete naći spisak vulkanizera u Srbiji.

U dole prikazanom pretrazivacu mozete ukucati zeljeni pojam, a pretrazivac ce ga povezati sa automobilima i dati nabolji moguci odgovor!

Pretrazite pojmove koji vas interesuju a vezano za automobile!!!

Прилагођена претрага

субота, 11. април 2009.

Saznajemo: PREREGISTRACIJA “CRNOGORACA” ZA 1.500 EVRA!

Saznajemo: PREREGISTRACIJA “CRNOGORACA” ZA 1.500 EVRA!


Vladi će dozvoliti preregistraciju „crnogoraca” uz plaćanje 10% carine i 18% PDV-a, procenjuje se da u Srbiji ima 50.000 ovakvih automobila

image2

Tri meseca fore… Puna Srbija „crnogoraca”

Vlada Srbije će dozvoliti preregistraciju automobila registrovanih u Crnoj Gori uz plaćanje 10 posto carine i 18 odsto PDV-a, saznaje Press. Preregistracija će biti ograničena na tri meseca, a vozila će moći da se registruju u Srbiji iako ne ispunjavaju EURO 3 standard, saznaje Press.

Procenjuje se da građani Srbije trenutno voze 50.000 automobila registrovanih u Crnoj Gori. Prosečna vrednost ovih automobila, prema proceni, jeste oko 5.000 evra, pa će po ovoj računici za preregistraciju jednog automobila morati da se plati 1.500 evra (pogledajte tabelu). Ukupno, dakle, država će na preregistraciji „crnogoraca” zaraditi više od 70 miliona evra!

Bez ograničenja

Kako saznajemo, tokom ove akcije Vlada Srbije će dozvoliti čak i državljanima Crne Gore da preregistruju svoje automobile po istim uslovima. Oni će moći da takva preregistrovana kola predaju na reciklažu i ostvare pravo na popust od 1.000 evra u kupovini kragujevačkog „punta”.

image3

Primer preregistracije

Prosečna cena kola 5.000 evra

* troškovi preregistracije

Carina 10% 500 evra
PDV 18% 990 evra
Ukupni troškovi 1.490 evra

Inače, posle isteka roka od tri meseca, vozila sa crnogorskim tablicama koja voze srpski građani biće oduzimana u rigoroznim kontrolama saobraćajne policije.

- „Crnogorci” će imati razuman rok za preregistraciju. Posle toga na njih ćemo striktno primenjivati zakon. Kao što građani Srbije nemaju pravo da voze kola sa nemačkim tablama, neće imati pravo ni da voze „crnogorce” - objašnjava sagovornik Pressa iz vrha Vlade Srbije.

Nema više „E tablica”!

Vlada Srbije donela je juče odluku da ukine pravo građanima Srbije da voze automobile na crne, „ekonomske” registarske tablice.

Na „E tablice” su uglavnom registrovana luksuzna vozila. Bogataši su, naime, do sada koristili rupu u zakonu i registrovali besne limuzine i džipove na svoje firme registrovane po inostranstvu i tako izbegavali plaćanje poreza i carina.

Prema rečima ministra Mlađana Dinkića, svi oni će sada morati da plate sve dažbine državi - punu carinu i porez. Koliko će država na ovaj način dobiti sredstava u budžetu, još se tačno ne zna.

Inače, prema podacima MUP-a, u Srbiji ima ukupno 2.816 „crnih” tablica, koje se dele u četiri grupe - A-ambasade, E - ekonomske, P - strani mediji i M - vojne misije kod ambasada.

I dok država računa da će na preregistraciji zaraditi više od 70 miliona evra, Nenad Nerić, generalni sekretar Udruženja građana „Vlasnici vozila iz Crne Gore”, kaže da će taj prihod biti upola manji!

- Naš prosečan automobil koji ima CG table je 1996, 1997. godište i to je vozilo tipa „renoa” ili „golfa”, sa prosečno 1.600 kubika. Kataloška vrednost tih kola je oko 2.500 evra, pa računamo da bi čitava procedura za jedan auto sa crnogorskim tablicama koštala oko 700 evra. Kada se sve to pomnoži sa 50.000 automobila, dolazimo do cifre od 35 miliona evra. To je 40 odsto skuplje od onoga što smo mi predlagali, ali mi nismo nezadovoljni time - kaže Nerić. On smatra da bi država bila fer ako bi zaista omogućila rok od tri meseca za preregistraciju, naročito ako se uzme u obzir činjenica da će vozila koja ne budu preregistrovana biti oduzimana vlasnicima.

Dačić: Rešićemo

Zamenik premijera i ministar policije Ivica Dačić, koji je i tražio da se reši pitanje vozila sa crnogorskim tablicama, rekao je juče da su svi predlozi „zasad samo ideja” i da konačno rešenje još uvek nije nađeno.

- Tražio sam na sednici Vlade da se to pitanje što pre reši, zato što u Srbiji ima dosta vozila koja voze naši građani, ne samo sa crnogorskim tablicama, već i vozila s tablicama drugih okolnih država - rekao je Dačić, i ukazao na to da za jedan ovakav problem treba naći razumno rešenje.

Ministar Dačić je rekao da po novom zakonom o bezbednosti u saobraćaju ne postoji mogućnost da građanin Srbije vozi automobil sa crnogorskim tablicama.

Preuzeto sa www.pressonline.rs

Kraj za crnogorske tablice

Kraj za crnogorske tablice


Oko 15.000 vozača koji drumovima Srbije voze u automobilima sa crnogorskim tablicama, moraće da ih preregistruju u roku od tri meseca i za to uredno plate PDV i carinu na sadašnju tržišnu vrednost vozila.
141391216849dda4344fb48823621090_extreme
Opiranje se neće tolerisati jer će Vlada sva vozila posle zadatog roka jednostavno oduzimati. Budžet Crne Gore biće zbog toga tanji, ali će srpska državna kasa od ove mere biti jača za čak sedam milijardi dinara, što je više od bilo kog prihoda koji je Vlada upakovala u paket mera štednje na prihodnoj strani, saznaje „Blic” u Vladi Srbije. Ako se posle analize zakonskih pravila utvrdi da bi se isti princip mogao primeniti na sve strane tablice koje uz ovlašćenje voze građani Srbije, čeka ih potpuno ista sudbina.
91417897649dda4347c00a010289126_extreme
Uz preregistraciju ide i naplata PDV na takozvane E (ekonomske) tablice i dodatni namet na luksuzne automobile, što će prema nekim procenama koje stižu iz Nemanjine 11 biti automobili preko 2.000 kubika, ali će se voditi računa o starosti četvorotočkaša. Ekonomske tablice nisu bile rezervisane samo za preduzeća, već su do njih mogli i ranije, a mogu i danas, doći svi koji kupe novi uvozni automobil.
Iako je prvi uslov za dobijanje ovih tablica posedovanje strane firme i njenog predstavništva u Srbiji, ovaj posao za vas rade agencije, a čitava procedura otvaranja „navodne” firme traje svega tri nedelje.
Troškovi su mnogo manji nego kad se obavlja obična registracija jer se u tom slučaju ne plaća ni PDV od 18 odsto ni carina od 10, odnosno 14 odsto.

Godišnji troškovi održavanja strane firme su 350 evra, ali je dobit od E tablica i pored toga velika. Ako neko želi da kupi „sitroen C3 1.4 HDi” koji košta 13.400 evra, on taj automobil, kao vlasnik strane firme, dobija za 9.890 evra. Uz troškove registracije i održavanja firme od oko 1.200 evra godišnje bio bi u plusu skoro tri godine, a onda bi trebalo da ga proda. Ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić najavio je da toga više neće biti.

Ove tablice praktično će biti ukinute, ali će se prilikom carinjenja tih automobila voditi računa o njihovoj starosti, a kod oporezivanja stanova i kuća iznad 100 kvadrata vodiće se računa da li je on u centru nekog grada ili na periferiji, a neće imati isti poreski tretman oni u Beogradu ili u nekom drugom gradu - kaže Dinkić.

Preuzeto sa www.b92.net

уторак, 7. април 2009.

Naučnici pronašli baterije koje se pune gotovo trenutno

Naučnici pronašli baterije koje se pune gotovo trenutno



Naučnici kažu da litijumske baterije mogu da akumuliraju znatnu energiju, ali da se sporo pune i prazne. Smatralo se da je razlog tome sporo kretanje jona litijuma i elektrona kroz slojeve litijuma i fosfata gvožđa, osnovnih materijala od kojih se takve baterije sastoje.

Ali pre oko pet godina, naučnici na Masačusetskom institutu za tehnologiju izračunali su da bi joni litijuma u stvari trebalo da se kreću mnogo brže. Zaključili su da oni iz nekog razloga teško pronalaze otvore u površini materijala kako bi prodrli u njega. Posle višegodišnjeg eksperimentisanja uspeli su da stvore materijal sa takvom površinskom strukturom koja omogućava lakši prodor jona. Rezultat toga je baterija koja može da se napuni do vrha za svega 20 do 30 sekundi. Kako kaže Hirt Sejder, jedan od naučnika koji su učestvovali u ovom otkriću, to je znatno kraće vreme punjenja od sadašnjih litijumskih baterija.

„U tom trenutku ove nove baterije počeće da utiču na promenu stila života. Jer za sada sve lične elektronske uređaje obično punimo preko noći, da nam preko dana ne bi bili isključeni sat ili dva,“ kaže Sejder.

Sejder dodaje da je loša strana ovog pronalaska to što se nove baterije takođe brzo prazne, što znači da im je češće potrebno punjenje. Međutim, kaže on, njihov kapacitet vremenom ne opada tako brzo kao kapacitet klasičnih litijumskih baterija. Stručnjaci Masačusetskog instituta za tehnologiju sada rade na tome da uspore pražnjenje novih baterija. Hirt Sejder kaže da od proizvođača zavisi kada će se nove baterije pojaviti na tržištu.

„Ako bi želeli, veoma brzo bi mogli da ovo primene u postojećim baterijskim ćelijama. Proizvođač novog materijala već ima licencu pa bi one uskoro mogle da se nađu u prodaji,“ kaže Sejder.

Sejder dodaje da za sada nove baterije ne bi mogle da se koriste u hibridnim vozilima, jer su za njihovo punjenje potrebni uređaji kakve vlasnici kuća još nemaju na raspolaganju.

Preuzeto sa www.voanews.com

Uskoro bez automobila s crnogorskim tablicama

Uskoro bez automobila s crnogorskim tablicama


Broj automobila sa crnogorskim tablicama, koje na ovlašćenje voze građani Srbije, i dalje je nepoznat, ali bi to uskoro moglo da se promeni.


Brojka bi mogla postati delimično poznata početkom juna, kada u Crnoj Gori ističe rok za zamenu registarskih tablica, a uvedeni su strožiji kriterijumi za tehnički pregled.

- Kad se to završi, imaćemo čistu situaciju - izjavio je crnogorski ministar unutrašnjih poslova Jusuf Kalamperović.

Prema novim propisima, policiji je pri produženju registracije potrebno, uz potvrdu o tehničkoj ispravnosti, dostaviti i fotografiju vozila slikanog u ovlašćenoj crnogorskoj stanici za tehnički pregled. To znači da će automobili koji se voze u Srbiji morati da dođu u tu državu i to obave, a ne kao do sada, da se registracija obavlja “preko kurira”, koji donese potrebne papire i uplatnice.

Javna je tajna da su takva vozila do sada registrovana “na neviđeno” i da je većina njih tehnički pregled prošla samo “na papiru”, a mnoga nisu u Crnu Goru otišla nikad nakon kupovine.

Koliko je tih vozila u Srbiji, nemoguće je proceniti. To su podaci kojima ne barata ni policija, a procene su se, obično pred izbore kada je taj problem postajao aktuelna tema, kretale od 30.000 pa do fantastičnih 100.000, u šta je teško poverovati, jer Crna Gora ima ukupno oko 200.000 registrovanih vozila.

Ministar unutrašnjih poslova Srbije Ivica Dačić upozorio je da su ti automobili problem sa bezbednosnog aspekta, ali da su, nažalost, tema o kojoj se govori samo u predizbornim kampanjama, kad svi obećavaju “rešićemo”, da bi dobili koji glas.

- Kad takvo vozilo napravi prekršaj, ili se desi kriminalni akt u kome učestvuje, ne znate koga da jurite. Sa policijskog aspekta insistiramo da se to pitanje što pre reši - rekao je Dačić.

Iz policije su u više navrata ukazivali na to da se vozila sa crnogorskim tablicama često koriste u činjenju krivičnih dela i da je, pošto na jedno vozilo ima više ovlašćenja, teško pronaći počinioce, a isto tako je potrebno dosta vremena da se dobiju podaci iz Crne Gore. Poseban slučaj su saobraćajni prekršaji, jer se vozačima tih vozila može napisati kazna samo u slučaju da se zateknu u kršenju propisa.

Važeći zakoni u Srbiji zabranjuju da njeni građani, osim ako nisu na radu u inostranstvu, upravljaju vozilima sa stranim tablicama, izuzev u slučaju da je vlasnik u automobilu. U svim drugim slučajevima, ako se građanin Srbije zatekne za volanom automobila sa stranim registartskim oznakama, to se tretira kao carinski prekršaj i vozilo se oduzima.

U kampanjama za pretposlednje i poslednje parlamentarne izbore, lider Nove Srbije Velimir Ilić je, u ime narodnjačke koalicije, obećavao preregistraciju tih vozila uz određenu nadoknadu, dok je predsednik G17 plus Mlađan Dinkić bio kategorički protiv toga da se preregistruje bilo koje vozilo koje ne ispunjava standard Euro 3.

- Ne može u Srbiji da postoje desetine hiljada vozila sa stranim tablicama, koja voze naši državljani, a da to ne postoji u našem registru - rekao je Dačić i istakao da nije problem samo sa crnogorskim, već i sa automobilima registrovanim i u drugim državama, koje voze građani Srbije.

S druge strane, postoji i problem vozila ukradenih na Zapadu, koja su registrovana u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, a voze se u Srbiji, pa bi njihovom otkrivanju trebalo da doprinese novi sistem registracije u Crnoj Gori.

Ministar unutrašnjih poslova BiH Tarik Sadović rekao je da je policija pre godinu dana mesta gde se obavlja registracija vozila povezala sa Interpolovom bazom podataka o ukradenim vozilima i da su dobijeni “neverovatni rezultati” koliko je automobila bilo ukradeno i legalno registrovano u BiH.

Preuzeto sa www.biznisnovine.com

Žena u čeljustima kružnog toka

Žena u čeljustima kružnog toka



Nemačka saobraćajna policija morala je da interveniše sa dva automobila kako bi izbavila jednu ženu koja je kolima napravila više od 50 krugova oko jednog kružnog toka jer nije umela da iz njega izađe.

Bila su potrebna dva policijska automobila da usmere unezverenu ženu ka izlazu nakon što su pojedini vozači javili policiji da jedna gospođa neprestano kruži.

Andrea Cimer (62) je izjavila da nije bila zarobljena u kružnom toku već da je samo želela da isproba svoj novi automobil i da vidi kako reaguje u krivini.

Policija joj je savetovala da ubuduće koristi poligone specijalno namenjene za probu novih vozila.

Preuzeto sa www.mtsmondo.com

Istorija gradskih automobila

Istorija gradskih automobila - od prvog oglasa do filma


Prošle godine najvredniji automobil na izložbi bio je „lamborgini espada”…

Godišnji skup Udruženja istoričara automobilizma, treći po redu, održaće se u subotu 11. aprila u 10 sati na Saobraćajnom fakultetu. Posetioci će, pored izložbe oldtajmera, moći da čuju i zanimljiva predavanja, a kao iznenađenje organizator najavljuje najstarije vozilo koje dolazi iz Nemačke.

TOČKOVI - Pored oldtajmera biće izložena i privatna kolekcija starih kućnih radio aparata, a premijerno ove godine predstavićemo i najstarije vozilo, sa kojim će doći naš gost iz Nemačke. Pored izložbe pripremili smo i predavanja na kojima će publika moći da čuje o pojavi automobila u jugoslovenskim filmovima, prodavcima motornih vozila i prvim oglasima ili prvim srpskim trkačkim motociklima - kaže za „24 sata” Vladimir Veselinović iz Udruženja istoričara automobilizma.
Prošle godine najvredniji automobil na izložbi bio je „lamborgini espada”, proizveden 1969. godine u Italiji. Dizajn karoserije uradio je čuveni Marčelo Gandini, a ovaj automobil dostiže brzinu i do 250 kilometara na čas. Ukupno ih je proizvedeno 1.217 komada. Najstariji izloženi primerak u 2008. godini bio je motocikl DKW 250 proizveden 1927. godine.
Posetioci na predavanjima mogu da saznaju i kakvi su se automobili vozili pre Prvog svetskog rata, kao i gde se nalazio prvi auto-servis u Beogradu.
- Prvi automobil kod nas se pojavio 3. aprila 1903. godine, a nedugo zatim počela je i prodaja automobila. Već 1905. godine beogradski trgovci Ljubinković i Obradović su u Trgovinskom glasniku dali oglas za prodaju putničkih i teretnih automobila sa istaknutim cenama, ali bez marke vozila. Inženjer Andra Ristić 1908. godine otvorio je zastupništvo za prodaju nemačkih autmobila N.A.G, a kasnije i Fordovog modela „T”. Inženjer Ristić je poznat i po tome što je 1911. godine otvorio prvi savremeni servis za popravke automobila, koji se nalazio u garaži u Brankovoj broj 30. Tih godina ponuda vozila na srpskom tržištu bila je u usponu, a na ulicama su se mogli videti Opel, Fiat, De Dion Buton, Lorin Klement i drugi - kaže Veselinović.

preporuka „24 sata”
PREDAVANJE: Automobili na filmu

AUTOR: Aleksandar Vidojković
ZANIMLJIVO: Prikaz pojave automobila na jugoslovenskom filmu kroz desetak najinteresantnijih i najpopularnijih filmova. Jedan od prvih je „Grešnica bez greha” iz 1927. godine Koste Novakovića. Iako 60-ih godina prošlog veka automobil počinje da igra značajnu ulogu u filmovima, naročito partizanskim, gledaoci najviše pamte kultne filmove „Nacionalna klasa”, „Maratonci trče počasni krug” i čuveni Mercedesov autobus sa natpisom „Krstić i sin” iz filma „Ko to tamo peva”.

IZLOŽBA: Muzej traktora „Žeravica”
OSNIVAČ: Milivoj Žeravica
ZANIMLJIVO: Muzej je osnovan 80-ih godina prošlog veka. Kolekcija sadrži preko 50 traktora iz Nemačke, Austrije, Srbije, SAD, Mađarske, Engleske, Italije i Švajcarske. Najstariji i najznačajniji eksponat koji će biti na izložbi je američki Hart Par iz 1920 godine. Naći će se tu i traktor „zadrugar dizel” iz 1955. godine, proizveden u Industriji motora u Rakovici. Muzej se nalazi u Novom Miloševu kod Kikinde.

PREDAVANJE: Automobil u kome je ubijen kralj Aleksandar
AUTOR: Miroslav Milutinović
ZANIMLJIVO: Iako je kralj trebalo da se vozi zatvorenim automobilom, u poslednjem trenutku je odlučeno da to bude otvoreni automobil, „kako bi narod video kralja”. Čuveni „delage”, posle ubistva kralja 1934. godine, Francuske vlasti poklonile su auto Srbiji, koji je sve do 40-ih bio u Vojnom muzeju. Posle Drugog svetskog rata prebačen je na vojni depo, a zatim u Loznicu, gde mu se gubi trag.

Preuzeto sa www.24sata.rs

Crnogorske tablice

Hitno pronaći rešenje za crnogorske tablice


Ministarstvo za ekonomiju i regionalni razvoj trebalo bi da pronađe rešenje za preregistraciju vozila sa crnogorskim tablicama koja se voze u Srbiji, da naši građani ne bi ostavljali novac u Crnoj Gori, izjavio je pomoćnik ministra za infrastrukturu Dragan Jovanović.



U Srbiji ima dosta vozila sa crnogorskim tablicama koja se već godinama voze uz ovlašćenja vlasnika iz Crne Gore koja se izdaju na godinu dana.

- To je nekorektno i prema državi i prema našim ljudima. Tako više neće moći. Mora da se nađe neko rešenje - rekao je Jovanović povodom donošenja novog zakona o bezbednosti u saobraćaju, koji bi 9. aprila trebalo da se nađe pred Vladom.

On je objasnio da građani Srbije kupuju vozila na imena crnogorskih državljana i da je najbolje da Ministarstvo za ekonomiju nađe rešenje da se ta vozila preregistruju da ne bismo davali pare Crngorcima, odnosno da bismo mogili da popunimo naš budžet.

- To ovlašćenje po zakonu uopšte ne postoji. To je izmišljeno ovlašćenje i, praktično, to je strani automobil koji vozač iz Srbije po našem zakonu ne može da vozi - istakao je Jovanović i dodao da takva vozila mogu da voze samo oni koji imaju prebivalište u Crnoj Gori i da Nacrt novog zakona o bezbednosti u saobraćaju reguliše tu oblast na potpuno isti način kao i stari iz 1988. godine.

Jovanović je demantovao glasine da donošenje novog zakona predviđa uklanjanje svih vozila koja su starija od 20 godina, rekavši da vozila treba samo da budu tehnički ispravna. On je kazao da će to možda biti pooštreno kroz pravilnike koje treba doneti po donošenju novog zakona i da će oni biti usklađeni sa evropskom regulativom u toj oblasti.

Nacrt novog zakona o bezbednosti u saobraćaju, koji se već osam godina razvlači po raznim ministarstvima, uvešće nova i oštrija pravila ponašanja u saobraćaju. Njegovi predlagači, ministarstva unutrašnjih poslova i infrastrukture, smatraju da će primenom tog zakona biti najmanje 25 odsto manje poginulih u saobraćajnim nesrećama i da će biti smanjena materijalna šteta koja iznosi oko 750 miliona evra godišnje.

Neke od novina koje uvodi novi zakon su kazneni poeni i novo polaganje, probni period od jedne do dve godine i ograničenje brzine za nove vozače, privremeno oduzimanje vozila, detaljnija kategorizacija vozačkih dozvola i sertifikati za auto-škole i instruktore. Nacrt predviđa i uvođenje smanjenja dozvoljene količine alkohola sa 0,5 na 0,3 promila u krvi, ograničavanje brzine vožnje kroz naseljena mesta na 50 kilometara na sat, ograničavanje na 30 kilometara na sat u određenim ulicama, stalno upaljena oborena svetla i drugo.

Prreuzeto sa www.biznisnovine.com

Prodajni rezultati Mazde u martu 2009.



Stabilni prodajni rezultati za Mazdu u martu 2009. godine


  • U Srbiji i Crnoj Gori prodato 73 vozila u martu;

  • Mazda2 najbolje prodavani model sa 88 prodatih jedinica u prva tri meseca 2009. godine;

  • Beogradski sajam automobila budi optimizam.

Beograd, 2. april 2009. Prodajni rezultati kompanije Mazda Srbija i Crna Gora tokom februara mogu se opisati kao stabilni: ukupna prodajna cifra za ovaj mesec dostigla je 73 vozila. Tokom prva tri meseca, u Srbiji i Crnoj Gori prodato je ukupno 171 vozilo, što je odličan rezultat u poređenju sa rezultatima od prošle godine, imajući u vidu da je sajam 2008. održan dosta ranije.


Mazda 2

Mazda2 ostaje i dalje pobednik po prodajnim rezultatima sa ukupno 88 prodatih jedinica u prva tri meseca, a za njom na listi najprodavanijih vozila sledi Automobil godine za 2009. u Srbiji, Mazda6, sa 28 prodatih jedinica. Ove modele prate Mazda3 (26), Mazda5 (17), a za njima slede Mazda CX-7 i BT-50.


Mazda 3

Veljko Stojanović, generalni direktor Mazda Srbija i Crna Gora, komentariše martovske rezultate: “Sajam automobila u Beogradu je u zamahu i naši prvi utisci su da prvi rezultati mogu da nam uliju optimizam za ostatak godine. Kupci su prepoznali mogućnosti koje nudi naša akcija koja će biti aktuelna do kraja aprila, sa posebnom ponudom i popustima do 3.500 evra. Očekujemo da posle završenog sajma imamo dobru platformu za ispunjenje očekivanih rezultata u 2009. godini. Uz ovo, na tržište je stigla i nova Mazda3, a već vidimo da je to model koji će biti apsolutni hit među kupcima.“


Izvor: Ljiljana Ilić, Pressa.

e-mail: ljiljana.ilic@pressa.rs

Vulkanizeri - spisak

Prodaja guma - Vulkanizeri

Ada
ŠULOK COMPANY Lenjinova 94 024 851 178

Arandelovac
AC VELJOVIC Vožda Karadorda 29 034 725 527
TRGOKOOP BOŠKOVIC Zanatska 63 034 720 974

Arilje
PNEUMATIK SERVIS Put 22. avgust bb 031 895 024

Backa Palanka
DIL JU Dositejeva 71 021 750 263

Bačka Topola
TEHNOART Glavna 25 024 715 739

Beograd
CENTAR BOBAN Dunavska 13 011 2620 046
ENERGY GROUP I Pazinska 31a 011 2493 685
ENERGY GROUP I Ðure Ðakovica 35 011 3390 224
GUME-FELNE DANKO Batajnicki drum 1 011 3165 098
RADIAL Beranska 2 011 3096 590
SLOŽNA BRACA Kralja Petra Prvog 13a 011 3413 130
SIMEX METAL Bulevar Mihajla Pupina 10g (NP5) 011 3112 507
VELEBIT Džordža Vašingtona 1 011 3226 112
VULKANIZERSKA RADNJA BATA Bore Stankovica 9 064 1190 206
VULKANIZERSKA RADNJA K-B Vojvodanska 409N 063 3757 470
CASTROL Beogradska 65a, Sremcica 011 2522 769
CENTAR SAŠA Smederevski put 37 011 3412 244
MEDA Mozerova 25, Zemun 011 2616 770

Crevenka
MARNIK STPR
Veljka Vlahovica 2b 025 733 210

Čačak
MARINOVIC
Bulevar Oslobodilaca 125 032 461 053
STZR ŠIPETA Bulevar Oslobodilaca 11 032 262 765

Cicevac
GUMOTEHNA Industrijska zona bb 037 805 050

Feketic
STOP
Maršala Tita 49 024 738 966

Ivanjica
MAK DRAGAN Kej brace Damjanovic bb 032 663 901

Kikinda
FODOR Zmaj Jovina 110 0230 429 212

Kisac
MILO Vojvodanska 83 021 827 990

Knjaževac
ZEBRA Dobrivoja Radosavljevica 7 019 734 542

Kosjeric
MD WAGEN Subjelski put bb 031 783 382

Kragujevac
AUTO BRANŠA Bledska 8 034 300 304

Kraljevo
MICHELIN ÐORÐEVIC Adrani bb 036 845 000

Kruševac
BP AUTO Cara Lazara 36 037 419 870
POGLED PLUS Jasicki put bb 037 443 083

Kucevo
SR AUTOMONT Svetog Save 72 012 850 897

Lazarevac
SERVIS PAVLOVIC Ibarski put 48 011 8155 500
ŠUNDIC Ibarski put bb, Šopic 011 8155 593

Leskovac
AC STANKOVIC Ivana Milutinovica 7 016 51 425

Markovac
PREŽA R. Petrovica 91 026 861 218

Mladenovac
VULKAN AS Živomira Svakovica 15 011 8231 821

Negotin
ADAMOVIC Age Rogožinarevica 18 019 545 007

Niš
GUMOCENTAR Bulevar 12. februar 59 018 522 931
FOKA Stevana Prvovencanog 21 018 522 150

Novi Pazar
VM KOMERC DOO Dimitrija Tucovica bb 020 331 940
VTR VULKANIZER Stevana Nemanje 176 020 315 392
ZLATNO ZRNO Dimitrija Tucovica 3 063 715 3333

Novi Sad
ASURDŽIC Sentandrejski put 16 021 445 544
DRAGON TRADE Temerinska 38 021 444 781
KEDI NS Miše Dimitrijevica 78 021 6369 527
KOVACEVIC Vršacka 32 021 505 169
SAVA VULKANIZER Radoja Domanovica 43 021 6338 335
ZARE VULKANIZER Temerinska 144 021 6414 179

Odžaci
ST Somborska 10 025 742 758

Pančevo
CITY AUTOGAS Georgi Dimitrova 13 013 303 954

Prijepolje
DUKAT DOO Bjelopoljski put bb 033 31 427

Ruma
GACIC Augusta Cesarca bb 022 431 360

Senta
COMPAKT Poštanska 22 024 815 150

Sevojno
RAJO H. Dejovica bb 031 532 883

Sokobanja
MB KOMERC A. Markišica 155b 018 833 045

Sombor
GUMILEND Soncanski put 80 025 448 910
MIMI AUTO Solunskih boraca bb 025 460 379

Sremska Mitrovica
TIKI WEST Kuzminska 118 022 640 890

Stara Pazova
MAJ AUTO Novosadska 56 022 315 637

Subotica
ACF Beogradski put 70 024 553 017

Temerin
BOJAT Novosadska 303 021 844 147
NOVA GUMA Novosadska 579 021 840 226

Veternik
AUTO CENTAR ŠTRBAC Ive Lole Ribara 30a 021 823 837

Vranje
AS TIP TOP Drvarska bb 064 1645 114

Vrbas
VELJO Sivc Jovgena bb 021 790 110

Vršac
RBA Ljubljanska 113 013 807 770

Zajecar
TIP-TOP Lenjinova 23 019 422 939

Zrenjanin
MOMO Carnojevica 2a 023 548 844

Žabalj
AKUMULATOR MB Nikole Tesle 74 065 5367 444