Dobrodosli !

Na ovom blogu, mozete doci do najnovijih informacija u vezi novih automobila, polovnih automobila, oglasa. Ovo mesto mozete koristiti za pocetni korak u trazenju informacija koje su vam potrebne a vezane za automobile.

Sa desne strane se nalaze padajući meniji u kojima možete naći spiskove auto placeva. Auto placevi koje sam skupio na ovom mestu su placevi u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Evropi. Taman ono što zanima nas koji hoćemo sebi da kupimo novi automobil ili naravno polovni automobil.

Naravno ako vam zatreba vulkanizer, na dnu bloga mozete naći spisak vulkanizera u Srbiji.

U dole prikazanom pretrazivacu mozete ukucati zeljeni pojam, a pretrazivac ce ga povezati sa automobilima i dati nabolji moguci odgovor!

Pretrazite pojmove koji vas interesuju a vezano za automobile!!!

Прилагођена претрага

среда, 10. јун 2009.

Automobili u EU jeftiniji 3,1 odsto

Automobili u EU jeftiniji 3,1 odsto


Izvor: Beta

Brisel -- Cene automobila u Evropskoj uniji opale su za 3,1 odsto prošle godine jer su proizvodjači spuštali cene da bi podstakli prodaju.
Prema navodima Evropske komisije, cene su pale u istočnom delu EU opale više nego u zapadnom delu.Evropska komisija saopštila je da je prodaja novih automobila opala u 2008. godini na najniži nivo u prethodne dve decenije jer su ljudi zbog straha da bi u ekonomskoj krizi mogli da ostanu bez posla odustali od velikih kupovina ili se odlučili da kupuju jeftinije polovne automobilePad cena nije ujednačen - automobili su u Velikoj Britaniji pojeftinili za 9,7 odsto, a u Francuskoj samo 0,2 odsto. Na najvećem evropskom automobilskom tržištu, u Nemačkoj, cene su opale za 0,9 procenata. Prema navodima Evropske komisije, cene su pale u istočnom delu EU opale više nego u zapadnom delu, jer su istočnim regionima plate niže i više se vodi računa o cenama, pa se ljudi češće odlučuju za polovna kola. U Letoniji, koja je žestoko pogodjena finansijskom krizom, cene su opale za 14,7 odsto. Proizvođači automobila najavili su da postoji opasnost da će zbog krize morati da otpuste deo zaposlenih, a u toj industriji direktno i indirektno radi 12 miliona ljudi u Evropi. Nemačka, Francuska i Velika Britanija pokušale su da smanje uticaj krize na automobilsku indsutriju tako što su kupcma automobila koji se odluče za nova vozila davale finansijske podsticaje.

уторак, 9. јун 2009.

U Japanu do 2050. više od 50 odsto “zelenih” vozila

U Japanu do 2050. više od 50 odsto “zelenih” vozila


Ministarstvo za ekololgiju Japana napravilo je plan na osnovu koga bi u toj zemlji do polovine ovog veka više od polovine automobila trebalo da budu ekološki čista vozila, objavljeno je u Tokiju.


Dugoročni plan vlade predviđa da se do 2050. godine prepolovi emisija štetnih gasova u atmosferu, tako da bi do tog peroda oko 54 odsto svih automobila u zemlji “izlazećeg sunca” moglo da se ubroji u kategoriju ekološki čistih.
Eksperti smatraju da će samo napori vlade da u naredne četiri decenije drastično poveća broj “zelenih” automobila u Japanu biti nedovoljni, pa stoga preporučuju da se u tu akciju najaktivnije uključe i domaći proizvođači vozila.
Svoje planove za radikalnu promenu u domaćoj proizvodnji vozila, japansko ministarstvo ekologije sačinilo je, inače, na osnovu pomnih analiza u kojima su učestvovali proizvođači automobila, naftne i gasne kompanije, a takođe i unverzitetski stručnjaci.
Već do kraja naredne decenije japanski auto - giganti “Tojota”, “Honda”, “Mazda” i drugi proizvođači trebalo bi, prema planu japanske vlade, tržištu da ponude 17 modela elektroautomobila i najmanje 38 novih vrsta vozila sa hibridnim motorima.
“Tojota” I “Honda” su i sada svetski lideri u izradi hibridnih automobila, a u trku za proizvodnju elektromobila, koji se smatra “vozilom budućnosti”, uključili su se aktivno i druge svetske autoindustrije, uključjući i dva američke kompanije - “Džneral motors” i “Krajsler” - koje su početkom juna i krajem aprila zatražile sudsku zaštitu od poverilaca.
Jedna manja američka auto - kompanija, sa sedištem u Kaliforniji, tvrdi da je na putu da uspešno komercijalizuje projekt elektroautomobila koji bi mogao, na osnovu usavršenih litijum - jonskih baterija, da pređe, bez dodatnog punjenja, oko 450 kilomatara i da pritom razvije maksimalnu brzinu od približno 200 kilometara na čas.
Rukovodioci razvojnih sektora u “Tojoti” i “Hondi” smatraju da će tržište hibridnih i elektroautomobila postati dominatno u svetu pre kraja naredne decenije, s tim što će glavnu dobit od takve promene imati oni proizvođači koji se budu najbrže uklopili u takav tržišni trend.

Preuzeto sa www.biznisnovine.com

Auto koji odoleva uraganu!

Auto koji odoleva uraganu!


v136980p0
Bivši vozač automobilskih trka izumeo je vozilo koje može da odoli naletu tornada.

Hibrid kamioneta i trkačkog automobila, može da izdrži boravak u centru vrtloga tornada, opremljen je neprobojnim prozorima i opremom za čitanje vremenskih prilika, a na komandnoj tabli nalazi mu se više od 90 “gedžeta”!

Stiv Grin, koji je svojevremeno vozio u kultnom američkom šampionatu NASCAR, svom izumu dao je jednostavno ime “Tornado attack vehicle 1″.

“Dizajnirao sam ga tako da može da se parkira direktno na putanji tornada, pričvrsti za zemlju, i ostane na mestu dok tornado ne prođe. Vazduh ne može da prođe ispod njega, tako da ne može ni da ga podigne uvis”, objasnio je Grin.

On je svoj “TA1″ testirao pre pet godina tokom naleta uragana u Malvejnu (Kanzas), i auto je odoleo!

“Majka priroda je najmoćnija sila na svetu, i godišnje ubije mnogo više ljudi nego brza vožnja”, rekao je Grin.

Preuzeto sa www.mtsmondo.com

Oboren svetski brzinski rekord za vozila na prirodni gas

Oboren svetski brzinski rekord za vozila na prirodni gas


Jurgen Hohenester koji se bavi tjuningom automobila i trkama je posle prošlogodišnjeg neuspeha konačno oborio svetski brzinski rekord za vozila na prirodni gas. U prošlogodišnjem pokušaju je postigao brzinu od 327,2 km/h što nije bilo dovoljno da obori rekord koji je držao “Bugati“.

audi_a4_biogas_210x140 U međuvremenu je iz “Audija“ A4 sa trolitarskim V6 agregatom prepravljenim da koristi kompresovani gas izvukao 700 konjskih snaga korišćenjem dva turbo punjača. U prethodnom pokušaju, A4 je razvijao “samo” 585 konjskih snaga. Po rečima konstruktora, motor su “nafrizirali“ na 800 konja ali pogonski sistem (4×4) to nije mogao da izdrži pa su bili primorani da smanje snagu.

700 konja je bilo više nego dovoljno da Jurgen postigne brzinu od 364,6 kilometara na sat, čak za 20 km/h više od prethodnog rekorda. Prirodni gas ima visoku oktansku vrednost, od 120 do 140 oktana, što je mnogo više od klasičnog benzina te je veća i efikasnost motora koji ga koriste.

Preuzeto sa www.autobrief.com

Zastava zapošljava nove radnike

Zastava zapošljava nove radnike


Kragujevac — Fabrika automobila u Kragujevcu objavila je konkurs za zapošljavanje radnika u pogonu Lakirnice zbog povećanog obima proizvodnje “Punto” automobil.

Ovo je prvi put da je fabrika automobila u Kragujevcu oglasila nova radna mesta Fiat Punto fiat_punto_210x140 od početka proizvodnje “Punta” krajem marta ove godine. U proizvodnji “Punta” u Kragujevcu angažovano je oko 900 radnika.

Direktor proizvodnje u Lakirnici Milomir Bajović rekao je da je “Zastavi” potrebno još osam autolakirera i da je na osnovu oglasa u prethodnih mesec dana zaposleno 25 lakirera.

Autolakireri se zapošljavanju na odredjeno vreme po ugovoru o obavljanju privremenih i povremenih poslova, imaju istu zaradu kao radnici koji rade na neodoredjeno vreme, a imaju šansu i za prekovremeni rad.

“To su specifična zanimanja, pa se na oglas uglavnom javljaju bivši radnici “Zastave” koji imaju iskustvo u obavljanju ovih poslova”, rekao je Bajović.

Na oglas se javljaju i radnici koji su znanja i veštine sticali radeći u privatnim automehaničarskim radnjama ili lakirnicama, kazao je on i dodao da je zaposleno šest takvih radnika.

Neki radnici su tražili platu od hiljadu evra mesečno, kazao je Bajović i dodao da toliko platu ne prima ni on kao rukovodilac proizvodnje u Lakirnici.

Preuzeto sa www.autobrief.com

GPS koji će vam pronaći auto na parkingu

GPS koji će vam pronaći auto na parkingu


gps1
Posle skejta, fudbalske lopte i Domino Magazina GPS uređaji su jedan od izuma koji će obeležiti 21 vek. Zato nam se baš dopao ovaj maleni privezak za ključeve koji će vam pomoći da pronađete auto na beskrajnim parkinzima velikih kompanija ili tržnih centara. Koliko je mali, toliko mu je ime glupo pošto se zove - IDC Ecco Intelligent Digital Compass Personal Pocket GPS Locator. Korišćenje je toliko jednostavno da ćete se sa njim osećati kao da ste završii ETF. Dovoljno je da pritisnete taster Lock kada izađete iz auta i uređaj će vas pomoću strelice na malom ekran voditi do vašeg auta. Cena: 90 dolara na Amazonu.

Preuzeto sa www.dominomagazin.com

Mobilni i auto

Mobilni i auto


Loša kombinacija pošto povećava verovatnoću udesa kao i 0.08 promila alkohola
2128

Istraživanje koje su sproveli naučnici sa Utah Univerziteta u Americi je pokazalo da je mobilni telefon najveći uzročnik saobraćajnih udesa zbog pada koncentracije vozača. “Šansa da će vozač promašiti skretanje, ili skrenuti sa ispravne putanje je uz mobilni ogromna”, kaže David Strayer, profesor psihologije i koautor studije. Vožnja uz mobilni daje isti rizik kao i vožnja uz 0.08 promila alkohola u krvi, a veća je šansa da će vozač pogrešiti ukoliko priča mobilnim nego ukoliko priča sa drugim putnicima u vozilu. Tako da predlažemo da kada sledeći put u autu hoćete da pozovete nekoga, odete po njega i onda se lepo ispričate na auto putu. Istraživanje je sprovedeno uz pomoć simulatora i dobrovoljaca.

Preuzeto sa www.dominomagazin.com

Tjuning automobila

Tjuning automobila

Datum: 9. jun 2009.

Tjuning automobila podrazumeva poboljšanje performansi van fabričkih standarda. Prvi korak je povećanje snage motora koja zahteva i niz drugih poboljšanja kao promena prenosnog odnosa menjača kako bi ispratio veću snagu, kočnica da bi mogle efikasno da zaustavite brže vozilo, tvrđe ogibljenje i veće gume radi stabilnosti, ojačanje šasije uz
tuned_car1_210x140istovremeno olakšavanje celog vozila itd. Ako to ne uradite, imaćete snažan motor koji tu snagu neće moći adekvatno da prenese jer ostali sklopovi koji čine automobil ne mogu da je isprate i izdrže.

Kada od običnog automobila tjuningom napravite zver želećete da svi na prvi pogled znaju da nije reč o običnom automobilu! Sve vizuelne prepravke spadaju pod stajling automobila i usko je povezan sa tjuningom. Mnogi dodaci koji se ugrađuju zbog performansi ujedno utiču na vizuelni doživljaj. Spojleri služe prvenstveno da povećaju aerodinamičnost ali autu ujedno daju i agresivan izgled. Rep na zadnjem kraju, osim što je atraktivan služi da pri velikim brzinama poveća stabilnost. Velike aluminijumske felne, koje krase svaki sportski auto lakše su od običnih čeličnih što rasterećuje agregat i smanjuje neogibljenu masu.

Apsolutno svaki motor može se tjunirati jer su tokom projektovanja i proizvodnje napravljeni brojni kompromisi. Počev od odnosa cena-kvalitet, prilagođavanje snage veličini i nameni automobila, a posebno uštedama u proizvodnji gde se isti agregat ugrađuje u veliki broj modela uz određene izmene.

tuned_car2_210x140Veća snaga znači više opterećenja na sklopove agragata, veće habanje pokretnih delova i manji radni vek što je “civilnim” automobilima jedna od najbitnih karakteristika nasuprot sportskim. Ferdinand Porše je najbolje opisao prirodu sportskih automobila: “Agregat na bolidu treba da izdrži trku, odvozi počasni krug i odmah posle toga da se pokvari. Ukoliko motor i dalje radi to znači da nije izvučen maksimum iz njega i da može dati bolje rezultate.”

Pomeranjem fabričkih granica vašeg automobila ne znači da ćete smanjiti životni vek vašeg ljubimca na “jednu trku”. Ako se tjuning odradi kvalitetno uz poštovanje određenih pravila i naravno “normalnu” eksploataciju.

Ovde ćemo navesti samo neke od osnovih vidova tjuninga, poređanih po ceni i stepenu komplikovanosti (od nižeg ka višem) bez ulaska u brojne tehničke detalje. Treba imati u vidu da se najbolji rezultati dobijaju kombinovanjem nekih ili svih vidova tjuninga u zavisnosti od željenih rezultata.

chip_210x1404 Čip Tjuning

Reč je o najjednostavnijem i najjeftinijem vidu tjuninga dostupnog uglavnom novijim automobilima gde elektronika upravlja svim parametrima rada agregata. Postupak se sastoji od skidanja čipa, njegovom reprogramiranju ili zamenom drugim. Novi čip ima druge kontrolne parametre (odnos smeše, ugao pretpaljenja itd..) koji direktno utiču na rad agregata. Tako se može povećati snaga, smanjiti potrošnja, promeniti raspored snage, kao i mnoge druge promene kako bi se auto prilagodio tjuning nadogradnjama.

Filter za vazduh sportski_filter_vazduha_210x140

Samo promena standardnog filtera sportskim, visokoprotočnim neće imati velikog efekta na poboljšanje voznih karakteristika automobila, čak ih može i umanjiti. Fantastičan zvuk koji se dobija ugradnjom sportskog filtera može prevariti mnoge da se povećala snaga i da motor “peva“. Povećanje količine vazduha u smesi treba da prati veća količina goriva i obrnuto. Ukoliko se poremeti odnos benzina i vazduha u smesi smanjuje se i snaga motora usled lošijeg ili nepotpunog sagorevanja.

Izduvni sistem

Povećanje količine smeše unutar cilindara obavezno sa sobom povlači i izmene na izduvnom sistemu koji sada treba da otpremi veću količinu izduvnih gasova iz motora. Samo promena zadnjeg lonca se može učiniti dovoljnom zbog karakterističnog zvuka koji se dobija ali to je tek poslednja karika u tjuningu izduva.

izduvna_grana_210x1401 Kada se otvore izduvni ventili, gasovi pod velikim pritiskom izlaze iz cilindara i ako naiđu na bilo kakvu prepreku prave povratni pritisak koji opterećuje klip i ceo motor. Ono što se kod nas jako malo praktikuje je sportska izduvna grana koja stvara jako mali otpor gasovima. Fabrička grana je čak i projektovana da pravi određeni otpor koji se koristi na nižim obrtajima. U visokim obrtajima, bilo kakav povratni pritisak je nepoželjan.

Tek nakon promene grane može se pristupiti promeni prečnika cevi i zadnjeg lonca u zavisnosti od kubikaže i snage motora. Stavljanjem cevi prevelikog prečnika, dobija se kontra-efekat jer veća količina hladnog vazduha unutar proširene cevi stvara pritisak vrelom gasu, naročito na nižim obrtajima.

Glava i bregasta

bregasta_210x1401 Sa povećanjem količine smeše mora se obezbediti i dovoljno veliki protok do kompresionog prostora. Intervencijama na glavi motora željeni efekat može se postići na dva načina. Jeftiniji je postavljanjem sportske bregaste koja ima “oštrije“ bregove i rezultuje dubljim otvaranjem usisnih i izduvnih ventila, stvarajući veći prostor za protok gasova. Drugi način koji zahteva više intervencija i novca, je razbušivanje glave i postavljanje ventila većeg prečnika preko kojih će motor lakše “disati“. Najbolji rezultati za ekstreman tjunig postižu se kombinovanjem ova dva zahvata.

nito_kit_210x1401 Nitro kit

Korišćenje nitro-oksida najpopularniji je vid tjuninga i povećanja snage motora. Njegova primena omogućava brže sagorevanje veće količine goriva. Nitro-oksid ima mnogo veći procenat kiseonika od običnog vazduha i ubrzava sagorevanje smese. Azot ima dve funkcije - da spreči trenutne ekpslozije koje pravi kiseonik i da odvlači deo toplote koja se oslobađa sagorevanjem.

Turbo Kit

turbo_punjac_210x140 Ovo je jedan od jednostavnijih načina da se dobije zavidan broj konjskih snaga. Može se ugraditi u gotovo svaki motor ali zahteva visok nivo stručnosti i kvalitetne delove. Turbina se najčešće vezuje za izduvnu granu motora ali postoje još mehaničke i elektro-turbine. Na drugom kraju turbine je kompresor koji pod velikim pritiskom upumpava vazduh u motor. Tu se vraćamo na početak priče i osnovu povećanja snage motora – veća količina smeše (gorivo i vazduh) znači veći pritisak na klipove prilikom sagorevanja i više snage. Pored turbine potrebno je ugraditi i interkuler za vazduh jer se od velikog pritiska vazduh zagreva što umanjuje performanse.

Intervencije unutar samog motora

klip_210x1401 Postoji mnogo toga što možete i trebate promeniti unutar motora kada krenete sa tjuningom. Kada povećate broj konjskih snaga svim do sada navedenim metodama, treba mnoge delove unutar motora zameniti kvalitetnijim da bi oni mogli da izdrže dodatnu snagu. Pored kvalitetnijih materijala, perfomanse možete poboljšati korišćenjem lakših delova (klipova, klipnjača itd.), kao i povećanjem stepena kompresije i zapremine motora. Ove intervencije spadaju među najskuplje zbog cena komponenti i nivoa stručnosti potrebnog za njihovo izvođenje.

Preuzeto sa www.autobrief.com

Hitno zaustavljanje u slučaju zdravstvenih problema

Hitno zaustavljanje u slučaju zdravstvenih problema

Datum: 9. jun 2009.

09bmw_emergency0
Situacije u kojima vozač može izgubiti kontrolu nad vozilom zbog zdravstvenih problema do danas nisu bile rešive i predstavljaju rizik za putnike u vozilu, ali i ostale učesnike u saobraćaju. BMW možda ima rešenje za ovaj bitan problem.

BMW još uvek radi na razvoju sistema pod imenom Emergency Stop Assistant (Asistent za hitno zaustavljanje vozila), koji bi bio u mogućnosti da prepozna navedene, kritične situacije i bezbedno zaustavi vozilo.ž

Nakon prepoznavanja kritične situacije, vozilo bi prešlo u autonomni režim i aktiviralo radar, koji bi omogućio da se izbegnu druga vozila u saobraćaju, kao i ostale moguće prepreke, a zatim bi usporio i konačno zaustavio vozilo na bezbednom mestu. Usledio bi poziv nadležnim službama sa tačnom lokacijom i opisom vozila.

09bmw_emergency2 09bmw_emergency3

Poziv u slučaju saobraćajne nesreće je već deset godina deo sigurnosne opreme BMW vozila, koji nakon udesa šalju hitan poziv nadležnim službama sa informacijama o samom vozilu, lokaciji, broju putnika i intenzitetu povreda, čija procena je moguća na osnovu prikupljenih informacija od senzora instaliranih u pasivnoj sigurnosnoj opremi (npr. vazdušni jastuci).

09bmw_emergency4

Iako nije sasvim jasno kako će biti prepoznati zdravstveni problemi vozača, navedeno je da će radu autonomnog režima rada vozila doprineti postojeći senzori BMW ConnectedDrive sistema za asistenciju vozaču.

Razvoj novog sistema deo je “SmartSenior – intelligent services for senior citizens” projekta vrednog 25 miliona evra, koji je pokrenulo nemačko Federalno ministarstvo za edukaciju i istraživanje.

Izvor: BMW

Benzin sutra 100,71 dinar

Benzin sutra 100,71 dinar

Datum: 9. jun 2009.

Cena benzina će na pumpama posle dužeg vremena ponovo biti iznad sto dinara, koliko je koštao i kada je nafta bila dva puta skuplja nego sada, jer će gorivo od srede poskupeti u proseku za oko četiri dinara po litru. Prema saopštenju ministarstva za energetiku, motorni benzin biće skuplji za 3,63 dinara, a dizel gorivo za 4,30 dinara.

benzin-x
Litar motornog benzina koštaće, moglo bi se reći, neverovatnih 100,71 dinar, a evrodizela umesto 97,02 dinara za litar.
Ministarstvo rudarstva i energetike je juče, u skladu sa Uredbom o cenama derivata, napravilo presek kretanja cena sirove nafte na svetskim berzama, kao i odnosa dinara i američkog dolara. S obzirom da je cena nafte od poslednje korekcije u proseku uvećana za 8,92 odsto - stekli su se uslovi za korekciju najviših proizvođačkih cena derivata kažu u ministarstvu.
Ministarstvo rudarstva i energetike je uputilo novi Pravilnik o cenama na saglasnost ministarstvu finansija i ministarstvu trgovine, a nove cene će, po dobijanju saglasnosti navedenih ministarstava, najverovatnije stupiti na snagu po objavljivanju u Službenom glasniku u ponoć u noći između utorka i srede.
Ovim poslednjim poskupljenjem Srbija će postati šampion po ceni naftnih derivata čemu kumuje i visoka akciza na gorivo kao i uredba na osnovu koje se formira cena, ali zbog monopola NIS i metodologije potpuno netržišna, o čemu svedoči paradoks da plaćamo gorivo skoro po istoj ceni kao i prošle godine iako je cena nafte drastično pala (videti tabelu).
Samo u proteklih mesec dana podizanjem akcize i redovnim usklađivanjima sa svetskim berzama, naftni derivati su poskupeli za više od deset dinara po litru.
Veliki skok cene goriva bez sumnje će uticati i na poskupljenje svih drugih roba i usluga kod kojih su naftni derivat neizbežni trošak. Vladana Hamović, pomoćnik direktora Instituta za ekonomiku poljoprivrede, kaže da se poskupljenje benzina neće odmah odraziti na maloprodajne cene.
- Poskupljenja goriva će najpre uticati na skok cena poljoprivredne proizvode, a nešto kasnije i na cene u maloprodaji. S obzirom na to da se gorivo uračunava u troškove proizvdonje mnogih proizvoda, može se očekivati da u narednom periodu bude novih poskupljenja – objašnjava Hamovićeva.

benzin

Preuzeto sa www.blic.rs

Vulkanizeri - spisak

Prodaja guma - Vulkanizeri

Ada
ŠULOK COMPANY Lenjinova 94 024 851 178

Arandelovac
AC VELJOVIC Vožda Karadorda 29 034 725 527
TRGOKOOP BOŠKOVIC Zanatska 63 034 720 974

Arilje
PNEUMATIK SERVIS Put 22. avgust bb 031 895 024

Backa Palanka
DIL JU Dositejeva 71 021 750 263

Bačka Topola
TEHNOART Glavna 25 024 715 739

Beograd
CENTAR BOBAN Dunavska 13 011 2620 046
ENERGY GROUP I Pazinska 31a 011 2493 685
ENERGY GROUP I Ðure Ðakovica 35 011 3390 224
GUME-FELNE DANKO Batajnicki drum 1 011 3165 098
RADIAL Beranska 2 011 3096 590
SLOŽNA BRACA Kralja Petra Prvog 13a 011 3413 130
SIMEX METAL Bulevar Mihajla Pupina 10g (NP5) 011 3112 507
VELEBIT Džordža Vašingtona 1 011 3226 112
VULKANIZERSKA RADNJA BATA Bore Stankovica 9 064 1190 206
VULKANIZERSKA RADNJA K-B Vojvodanska 409N 063 3757 470
CASTROL Beogradska 65a, Sremcica 011 2522 769
CENTAR SAŠA Smederevski put 37 011 3412 244
MEDA Mozerova 25, Zemun 011 2616 770

Crevenka
MARNIK STPR
Veljka Vlahovica 2b 025 733 210

Čačak
MARINOVIC
Bulevar Oslobodilaca 125 032 461 053
STZR ŠIPETA Bulevar Oslobodilaca 11 032 262 765

Cicevac
GUMOTEHNA Industrijska zona bb 037 805 050

Feketic
STOP
Maršala Tita 49 024 738 966

Ivanjica
MAK DRAGAN Kej brace Damjanovic bb 032 663 901

Kikinda
FODOR Zmaj Jovina 110 0230 429 212

Kisac
MILO Vojvodanska 83 021 827 990

Knjaževac
ZEBRA Dobrivoja Radosavljevica 7 019 734 542

Kosjeric
MD WAGEN Subjelski put bb 031 783 382

Kragujevac
AUTO BRANŠA Bledska 8 034 300 304

Kraljevo
MICHELIN ÐORÐEVIC Adrani bb 036 845 000

Kruševac
BP AUTO Cara Lazara 36 037 419 870
POGLED PLUS Jasicki put bb 037 443 083

Kucevo
SR AUTOMONT Svetog Save 72 012 850 897

Lazarevac
SERVIS PAVLOVIC Ibarski put 48 011 8155 500
ŠUNDIC Ibarski put bb, Šopic 011 8155 593

Leskovac
AC STANKOVIC Ivana Milutinovica 7 016 51 425

Markovac
PREŽA R. Petrovica 91 026 861 218

Mladenovac
VULKAN AS Živomira Svakovica 15 011 8231 821

Negotin
ADAMOVIC Age Rogožinarevica 18 019 545 007

Niš
GUMOCENTAR Bulevar 12. februar 59 018 522 931
FOKA Stevana Prvovencanog 21 018 522 150

Novi Pazar
VM KOMERC DOO Dimitrija Tucovica bb 020 331 940
VTR VULKANIZER Stevana Nemanje 176 020 315 392
ZLATNO ZRNO Dimitrija Tucovica 3 063 715 3333

Novi Sad
ASURDŽIC Sentandrejski put 16 021 445 544
DRAGON TRADE Temerinska 38 021 444 781
KEDI NS Miše Dimitrijevica 78 021 6369 527
KOVACEVIC Vršacka 32 021 505 169
SAVA VULKANIZER Radoja Domanovica 43 021 6338 335
ZARE VULKANIZER Temerinska 144 021 6414 179

Odžaci
ST Somborska 10 025 742 758

Pančevo
CITY AUTOGAS Georgi Dimitrova 13 013 303 954

Prijepolje
DUKAT DOO Bjelopoljski put bb 033 31 427

Ruma
GACIC Augusta Cesarca bb 022 431 360

Senta
COMPAKT Poštanska 22 024 815 150

Sevojno
RAJO H. Dejovica bb 031 532 883

Sokobanja
MB KOMERC A. Markišica 155b 018 833 045

Sombor
GUMILEND Soncanski put 80 025 448 910
MIMI AUTO Solunskih boraca bb 025 460 379

Sremska Mitrovica
TIKI WEST Kuzminska 118 022 640 890

Stara Pazova
MAJ AUTO Novosadska 56 022 315 637

Subotica
ACF Beogradski put 70 024 553 017

Temerin
BOJAT Novosadska 303 021 844 147
NOVA GUMA Novosadska 579 021 840 226

Veternik
AUTO CENTAR ŠTRBAC Ive Lole Ribara 30a 021 823 837

Vranje
AS TIP TOP Drvarska bb 064 1645 114

Vrbas
VELJO Sivc Jovgena bb 021 790 110

Vršac
RBA Ljubljanska 113 013 807 770

Zajecar
TIP-TOP Lenjinova 23 019 422 939

Zrenjanin
MOMO Carnojevica 2a 023 548 844

Žabalj
AKUMULATOR MB Nikole Tesle 74 065 5367 444