Dobrodosli !

Na ovom blogu, mozete doci do najnovijih informacija u vezi novih automobila, polovnih automobila, oglasa. Ovo mesto mozete koristiti za pocetni korak u trazenju informacija koje su vam potrebne a vezane za automobile.

Sa desne strane se nalaze padajući meniji u kojima možete naći spiskove auto placeva. Auto placevi koje sam skupio na ovom mestu su placevi u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Evropi. Taman ono što zanima nas koji hoćemo sebi da kupimo novi automobil ili naravno polovni automobil.

Naravno ako vam zatreba vulkanizer, na dnu bloga mozete naći spisak vulkanizera u Srbiji.

U dole prikazanom pretrazivacu mozete ukucati zeljeni pojam, a pretrazivac ce ga povezati sa automobilima i dati nabolji moguci odgovor!

Pretrazite pojmove koji vas interesuju a vezano za automobile!!!

Прилагођена претрага

уторак, 19. мај 2009.

Dokaz da nije sve u lepoti

Dokaz da nije sve u lepoti

Autor: Aleksandar Pijevac |

„Nisan“ je sa drugom generacijom „X-trejla“ pokazao da držanje koraka s vremenom ne znači i gubitak identiteta. Popularni SUV japanskog proizvođača zadržao je prepoznatljivi kutijasti oblik, a sve na zahtev 800.000 zadovoljnih kupaca, koji su na pitanje šta da se promeni kod novog „X-trejla“, odgovorili kratko i jasno - ništa.


Novi „X-trejl“ bi kao klasičan primer uspešne evolucije bez problema mogao da uđe u udžbenike. U „Nisanu“ su vođeni glasom razuma odmah odustali od dizajnerskih egzibicija i rad na „X-trejlu“ sveli su na detalje. Pravi posao odrađen je ispod, tačnije na motoru i mehanizaciji, dok je svež i funkcionalniji izgled dobila i kabina. Sve u svemu, očuvan je ozbiljan izgled koji „X-trejl“ čini različitim u odnosu na urbanije predstavnike SUV klase, kao što su „folksvagen tiguan“, „rav 4“, „reno koleos“, „hjundai santa fe“ ili „honda CRV“.

Krovna svetla za „off-road“ vožnju
Drugačije urađena prednja i zadnja svetla, odnosno doterani branici i maska hladnjak, u principu su sve što sam mogao da primetim da se razlikuje od originalnog „x-trejla“, predstavljenog 2003. godine. Iskreno, nisam ni želeo više da se trudim. Međuosovinsko rastojanje je povećano za 0,5 cm, dok je dužina porasla za samo 1,75 cm kako bi se zadržale kompaktne dimenzije. Višak centimetara potrošen je na povećanje ionako prostranog prtljažnika, izvedenim iz dva dela, sa duplim dnom, velikim brojem pregrada, fiokama i plastičnim kukicama za držanje kesa ili torbi. Ogromna vrata prtljažnika olakšavaju unošenje tereta, ali svojom neočekivanom dužinom mogu da iznenade pa i povrede svakoga ko se nalazi u njihovoj blizini. Razlog je što se ne završavaju tamo gde i očekujemo, negde ispod donjeg dela tablice, već se produžavaju sve do izduvne cevi. Takođe, ne otvaraju se dovoljno visoko i svako viši od 180 centimetara glavom će udariti u oštru ivicu. „Off-road“ stil „X-trejla“ ističu i reflektorska svetla na krovnom nosaču. Rade samo s uključenim dugim svetlima, a njihova upotreba dozvoljena je jedino u terenskoj vožnji.

Kabina po meri vozača
Najveća promena u kabini je premeštanje instrument-table na svoje prirodno mesto, ispred vozača. U prvom modelu instrumenti su bili smešteni na sredini, duboko ispod vetrobranskog stakla. Rešenje središnje konzole preuzeto je iz „nisana kaškaji“, kao i upravljač. „X-trejl“ je tako postao praktičniji i pristupačniji vozačima koji ranije nisu imali iskustva sa SUV-ovima ili terencima. Brojne kasete i pregrade za sitnice olakšavaju boravak u kabini „X-trejla“. Zapremina kasete za rukavice je gotovo 16 litara, dok u prostor ispod naslona za ruke možete da smestite četiri limenke. Levo od vozača, odnosno desno od suvozača nalaze se držači za čaše, koji se takođe hlade. Kvalitet korišćenog materijala podignut je na viši nivo i prijatan je na dodir, što je netipično za terenska vozila. Sedišta su komotna, s velikom površinom za sedenje. Testirani model je imao elektropodesiva kožom obložena sedišta, u kojima se vrlo lako pronalazi idealan položaj za volanom, i stakleni panoramski, pokretni krov. Trebalo bi napomenuti da „X trejl“ sa osnovnim paketom opreme XE kao standard nudi automatski klima-uređaj, „bluetooth“ integrisan u audio uređaj, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne vazdušne jastuke i vazdušne zavese.

Dizel motori po meri „X-trejla“
„X-trejl“ druge generacije pokreću četiri motora, po dva benzinska i dizel. Iz prethodnog modela zadržan je 2,5-litarski benzinac sa 169 KS, koji se sasvim sigurno neće naći u vrhu potražnje budućih kupaca „X-trejla“. Slabiji dvolitarski benzinac razvija 141 KS. Oba dizel agregata potiču iz istog četvorocilindričnog tela, zapremine 1.995 kubika, i urađeni su u saradnji sa „Renoom“. Dostupni su u dve različite snage, 150 i 173 KS, od kojih snažniji, koji smo i imali na sedmodnevnom „Blicovom“ testu, može da se dobije samo u kombinaciji sa pogonom na sva četiri točka. Performanse motora s oznakom 2.0 dCi i 173 KS više su nego fantastične. Maksimalni obrtni momenata (360 Nm) dostupan je već od 1.750 obrtaja u minuti, pa ne čudi da 1,8 tona teški „X-trejl“ do stotke ubrzava za deset sekundi (maksimalna brzina je 200 km/h). Elastičnost motora upotpunjuje šestostepeni ručni menjač. „X-trejl“ je u gradu trošio 11 litara evrodizela, na otvorenom retko preko osam, a u kombinovanoj vožnji 9,6 litara na 100 pređenih kilometara, što je prilično dobar rezultat. Razlika u ceni između slabijeg i jačeg dCi agregata je 700 evra, pa vredi razmisliti o 23 KS više.

Krstarenje gradom
„Nisan X-trejl“ se na asfaltu ponaša bez zamerki. Konstruisan je na takozvanoj C platformi, koju deli sa „kaškaijem“. Šasija je dodatno ukrućena pa su samim tim dobijene i bolje vozne karakteristike. Potpuno nezavisno vešanje brine se za prijatnu i ugodniju vožnju, ali u isto vreme ne kvari terenske sposobnosti „X-trejla“. Vibracije se ne osećaju u kabini, koja je dobro izolovana i od buke. Visok položaj vozača olakšava kretanje uskim gradskim ulicama. Preglednost je vrlo dobra i malo je mrtvih uglova. Pri vožnji unatrag, najbolje je da se oslonite na spoljne retrovizore, a savetovao bih i ugradnju parking senzora.

Van asfalta na svom terenu
Priča o „X-trejlu“ počinje silaskom sa asfalta, na koji se, prema rezultatima ankete, odlučuje više od 40 odsto vlasnika. Tek se u takvim uslovima primećuju karakteristike koje „X-trejl“ sve manje čine urabanim SUV-om, a sve više pravim terencem. Na zemljanom putu u blizini beogradskog aerodroma nisam ni osetio brzinu od 80 kilometara na sat. „X-trejl“ se ponašao mirno i držao je pravac kao da se nalazimo na pisti, a ne usred njiva. Čak ni rupe nisu naterale „X-trejl“ da zaškripi. Vozač okretanjem dugmeta na središnjoj konzoli može da izabere jedan od tri ponuđena pogona: 2WD (samo na prednje točkove), LOCK (fiksni 4x4 pogon) i AUTO kada se snaga sa prednjih na zadnje točkove prenosi automatski, u zavisnosti od podloge i proklizavanja. Elektronski inteligentni sistem se zove „all mode 4x4“ i objedinjuje sisteme kao što su USS (Uphill start support) za kretanje uzbrdo i DDS (Downhill start support) i pri vožnji nizbrdo. DDS se uključuje prekidačem, smeštenim levo od dugmeta sistema „all mode 4x4“, i održava brzinu vožnje nizbrdo do sedam kilometara na sat. Vozaču su od velike pomoći i sistemi ABS, EBD i ESP.

Nisan X-trejl 2.0 dCi

DIMENZIJE
Dužina 4.630 mm
Širina 1.785 mm
Visina 1.770 mm
Međuos. razmak 2.630 mm
Težina 1.737 kg
Prtljažnik 603 l

MOTOR
Zapremina 1.995 kubika
Snaga 273 KS
Obrtni momenat 360 Nm

PERFORMANSE
Ubrzanje 10,0 s
Maks. brzina 200 km/h
Potrošnja 9,6 litara
Cena 33.991 evra

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака

Vulkanizeri - spisak

Prodaja guma - Vulkanizeri

Ada
ŠULOK COMPANY Lenjinova 94 024 851 178

Arandelovac
AC VELJOVIC Vožda Karadorda 29 034 725 527
TRGOKOOP BOŠKOVIC Zanatska 63 034 720 974

Arilje
PNEUMATIK SERVIS Put 22. avgust bb 031 895 024

Backa Palanka
DIL JU Dositejeva 71 021 750 263

Bačka Topola
TEHNOART Glavna 25 024 715 739

Beograd
CENTAR BOBAN Dunavska 13 011 2620 046
ENERGY GROUP I Pazinska 31a 011 2493 685
ENERGY GROUP I Ðure Ðakovica 35 011 3390 224
GUME-FELNE DANKO Batajnicki drum 1 011 3165 098
RADIAL Beranska 2 011 3096 590
SLOŽNA BRACA Kralja Petra Prvog 13a 011 3413 130
SIMEX METAL Bulevar Mihajla Pupina 10g (NP5) 011 3112 507
VELEBIT Džordža Vašingtona 1 011 3226 112
VULKANIZERSKA RADNJA BATA Bore Stankovica 9 064 1190 206
VULKANIZERSKA RADNJA K-B Vojvodanska 409N 063 3757 470
CASTROL Beogradska 65a, Sremcica 011 2522 769
CENTAR SAŠA Smederevski put 37 011 3412 244
MEDA Mozerova 25, Zemun 011 2616 770

Crevenka
MARNIK STPR
Veljka Vlahovica 2b 025 733 210

Čačak
MARINOVIC
Bulevar Oslobodilaca 125 032 461 053
STZR ŠIPETA Bulevar Oslobodilaca 11 032 262 765

Cicevac
GUMOTEHNA Industrijska zona bb 037 805 050

Feketic
STOP
Maršala Tita 49 024 738 966

Ivanjica
MAK DRAGAN Kej brace Damjanovic bb 032 663 901

Kikinda
FODOR Zmaj Jovina 110 0230 429 212

Kisac
MILO Vojvodanska 83 021 827 990

Knjaževac
ZEBRA Dobrivoja Radosavljevica 7 019 734 542

Kosjeric
MD WAGEN Subjelski put bb 031 783 382

Kragujevac
AUTO BRANŠA Bledska 8 034 300 304

Kraljevo
MICHELIN ÐORÐEVIC Adrani bb 036 845 000

Kruševac
BP AUTO Cara Lazara 36 037 419 870
POGLED PLUS Jasicki put bb 037 443 083

Kucevo
SR AUTOMONT Svetog Save 72 012 850 897

Lazarevac
SERVIS PAVLOVIC Ibarski put 48 011 8155 500
ŠUNDIC Ibarski put bb, Šopic 011 8155 593

Leskovac
AC STANKOVIC Ivana Milutinovica 7 016 51 425

Markovac
PREŽA R. Petrovica 91 026 861 218

Mladenovac
VULKAN AS Živomira Svakovica 15 011 8231 821

Negotin
ADAMOVIC Age Rogožinarevica 18 019 545 007

Niš
GUMOCENTAR Bulevar 12. februar 59 018 522 931
FOKA Stevana Prvovencanog 21 018 522 150

Novi Pazar
VM KOMERC DOO Dimitrija Tucovica bb 020 331 940
VTR VULKANIZER Stevana Nemanje 176 020 315 392
ZLATNO ZRNO Dimitrija Tucovica 3 063 715 3333

Novi Sad
ASURDŽIC Sentandrejski put 16 021 445 544
DRAGON TRADE Temerinska 38 021 444 781
KEDI NS Miše Dimitrijevica 78 021 6369 527
KOVACEVIC Vršacka 32 021 505 169
SAVA VULKANIZER Radoja Domanovica 43 021 6338 335
ZARE VULKANIZER Temerinska 144 021 6414 179

Odžaci
ST Somborska 10 025 742 758

Pančevo
CITY AUTOGAS Georgi Dimitrova 13 013 303 954

Prijepolje
DUKAT DOO Bjelopoljski put bb 033 31 427

Ruma
GACIC Augusta Cesarca bb 022 431 360

Senta
COMPAKT Poštanska 22 024 815 150

Sevojno
RAJO H. Dejovica bb 031 532 883

Sokobanja
MB KOMERC A. Markišica 155b 018 833 045

Sombor
GUMILEND Soncanski put 80 025 448 910
MIMI AUTO Solunskih boraca bb 025 460 379

Sremska Mitrovica
TIKI WEST Kuzminska 118 022 640 890

Stara Pazova
MAJ AUTO Novosadska 56 022 315 637

Subotica
ACF Beogradski put 70 024 553 017

Temerin
BOJAT Novosadska 303 021 844 147
NOVA GUMA Novosadska 579 021 840 226

Veternik
AUTO CENTAR ŠTRBAC Ive Lole Ribara 30a 021 823 837

Vranje
AS TIP TOP Drvarska bb 064 1645 114

Vrbas
VELJO Sivc Jovgena bb 021 790 110

Vršac
RBA Ljubljanska 113 013 807 770

Zajecar
TIP-TOP Lenjinova 23 019 422 939

Zrenjanin
MOMO Carnojevica 2a 023 548 844

Žabalj
AKUMULATOR MB Nikole Tesle 74 065 5367 444