Dobrodosli !

Na ovom blogu, mozete doci do najnovijih informacija u vezi novih automobila, polovnih automobila, oglasa. Ovo mesto mozete koristiti za pocetni korak u trazenju informacija koje su vam potrebne a vezane za automobile.

Sa desne strane se nalaze padajući meniji u kojima možete naći spiskove auto placeva. Auto placevi koje sam skupio na ovom mestu su placevi u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Evropi. Taman ono što zanima nas koji hoćemo sebi da kupimo novi automobil ili naravno polovni automobil.

Naravno ako vam zatreba vulkanizer, na dnu bloga mozete naći spisak vulkanizera u Srbiji.

U dole prikazanom pretrazivacu mozete ukucati zeljeni pojam, a pretrazivac ce ga povezati sa automobilima i dati nabolji moguci odgovor!

Pretrazite pojmove koji vas interesuju a vezano za automobile!!!

Прилагођена претрага

понедељак, 2. фебруар 2009.

Vrhunski kvalitet

Opel Antara 2.0 CDTI

Opel nikada u svojoj istoriji nije uspeo da osvoji tržište terenaca u Evropi, ali ovo nemačke inženjere nije obeshrabrilo da posle kraće pauze - nakon prestanka proizvodnje Frontere - nastupe još odlučnije u sve popularnijoj SUV klasi. Iako je danas konkurencija u ovom segmentu brojnija nego ikad, Antara ima nekoliko snažnih aduta: izuzetno je robustna, prostrana i zadivljujuće udobna, ali i veoma povoljna, sa početnom cenom od 28.490 € za benzinsku verziju od 2.4 litra. Kvalitet je po uzoru na premijum brend iz istog koncerna - Cadillac, a takav je i osećaj za volanom. Mercedes, BMW, Toyota i ostali proizvođači imaju razloga za brigu, jer je Opel nadmašio sam sebe, a u nekim segmentima čak i prestigao pomenutu konkurenciju. Zahvaljujući najboljem Opelovom dileru u Srbiji, Komnenović Autu, saznaćete koje su prednosti i mane ovog terenca, kao i šta nudi konkurencija.

Opel je sa Antarom uspeo da se vrati u SUV “arenu”, gde je boje ovog nemačkog brenda nekad branila Frontera. Ovaj model je, posle BMW-a X3, najprodavaniji domaći SUV u Nemačkoj u ovoj cenovnoj kategoriji. Dobitna kombinacija nove tehnike - dobrim delom pozajmljene od sestrinske Chevrolet Captive - i vrhunskog kvaliteta predstavlja zlatnu sredinu i u najvećoj meri ispunjava potrebe i želje prosečnih kupaca u bogatoj Evropi kojima su dosadile limuzine. Antara silazi sa istih proizvodnih traka kao i Captiva, ali se svejedno radi o drugačijem SUV-u. Opel to naglašava već sa avangardnim linijama, masivnim odbojnicima, originalnim svetlosnim grupama i obiljem hroma na prednjoj masci hladnjaka. Antara izaziva uzdahe prolaznika poput mnogo skupljih terenaca, dok su izbačeni, obrubljeni blatobrani samo neki od detalja koji bi trebalo da privuku kupce sklone robustnim modelima sa sportskom notom. Dobro izbalansirano, udobno oslanjanje te brz i izuzetno lagan servo upravljač prija svakom, pa je upravljanje ovim vozilom pravo uživanje. Kao da su Opelovi inženjeri zavirili u ladice svojih kolega iz Cadillaca (na šta imaju prava jer su pod istim krovom - misli se na GM). Luksuzni ugrađeni materijali takođe podsećaju na one kod Cadillacovih modela, kao i perfektna finalna obrada koja bi postidela čak i jedan BMW ili Mercedes. Testirana verzija je imala i kožna sedišta najvišeg kvaliteta, kao i moćne ksenonske farove, koji su takođe uzeti sa GM-ove police rezervisane za najskuplje američke modele. Izuzetno debelo vetrobransko staklo je krivo za izuzetno malo neprijatnih decibela koji dopiru do putnika, čak i na brzinama od oko 180 km/h, uprkos velikoj visini vozila.
Paleta agregata je izuzetno bogata i kreće već sa osnovnim šesnaestoventilcem od 2,4 litra i 140 KS, dok je za temperamentniju vožnju zadužen takođe benzinac - šestak od 3,2 litra u V rasporedu sa impresivnih 227 KS, odnosno sa maksimalnim obrtnim momentom od 297 Nm pri 3.200 o./min. radilice. Ipak, naši kupci će mnogo češće birati common-rail dizelaše, koji se nude u dve 2.0 CDTI verzije, slabijoj od 127 KS i snažnijoj - kao na testu - od 150 KS. Snažniji turbo dizel se isporučuje i sa petostepenom automatskom transmisijom. Za ultimativne sportiste mnogo je primerenija verzija sa manuelnim menjačem kao na testiranom modelu. Precizni i kratki hodovi menjača vas prosto teraju da se poigravate sa obrtajima motora. Opelov motor (koji je konstruisan u saradnji sa italijanskim VM-om) se inače može pohvaliti sa minimalnom količinom vibracija - prilično je tih, jedino što ispod 2.000 o./min- radilice “spava”, odnosno ima turbo rupu. Na auto-putu poželite da ubacite u šesti stepen prenosa, ne zbog buke koja je na brzini od 180 km/h slabo prisutna, već zbog visokog broja obrtaja motora i još veće potrošnje.

Avangardna i svestrana

Potrebe modernih, savremenih ljudi su sve veće: traže se svestrana SUV vozila, a Antara to nesumnjivo jeste. Ovaj Opel se može pohvaliti odličnom ergonomijom i izuzetno laganim i dovoljno progresivnim servo upravljačem koji svojom brzinom prosto oduševljava, zbog čega će za volanom Antare uživati svi tipovi vozača. Antara ima dovoljno sportskih gena, vidljivih kod npr. nešto kraće izračunate treće i četvrte brzine, zarad odličnih međuubrzanja.
Enterijer Antare je avangardan, kvalitetan i spektakularan: sve je nemački uredno, na svom mestu, ali kokpit izgleda moderno i pregledno. Raskošna, široka sedišta se takođe uklapaju u ovu filozofiju, a inače dobro drže telo u krivinama, dok je vrhunska koža priča za sebe: upotrebljeni su materijali koje koriste luksuzni brendovi u GM-u, kao što su SAAB i Cadillac. Pozadi se takođe sedi raskošno: ne samo što ima mnogo mesta za kolena, već je i ergonomija naslona zadnje klupe idealna. Drugim rečima, ono što je kod Chevrolet Captive bilo odlično, nemački inženjeri su “iskopirali” i unapredili, i rezultat je pred vama.

Dovoljno hitar

Opel Antara 2.0 CDTI do brzine od 100 km/h iz mesta mirovanja stiže za prihvatljivih 11,8 s - i više nego prihvatljivih ako imate u vidu težinu vozila od skoro dve tone (tačnije 1.924 kg). U petom stepenu prenosa, od 80 do 120 km/h Antara stiže za 12,2 s, što je neznatno slabije od konkurencije, a maksimalnu brzinu od 180 km/h održava bez većih problema. Pri nagloj promeni pravca, na tzv. ISO testu Antara je dobila odlične ocene, u slalom vožnji je vrlo dobra, a na “split” kočenju (kada se točkovi nađu na različitoj vrsti podloge) odlična - bolji su samo BMW X3 i Mitsubishi Outlander, koji je u stvari pravi terenac. Upravo ovde dolazimo do glavnog nedostatka Antare - nedostatka pod uslovom da, naravno, želite pravi terenac: Opel nema reduktor, a ni blokadu centralnog diferencijala, već kompjuter po potrebi uključuje pogon preko svih točkova.

Šta ona kaže:

Udoban i lep terenac koji ostavlja jak utisak. Gepek male zapremine za ovu klasu pomalo iritira, ali prostran i dopadljiv enterijer oduševljava. Ovaj SUV nije pogodan za izlete van asfalta, ali je ipak sposoban da povuče veliku prikolicu ili gliser. Teško ga je uparkirati uprkos parking senzorima zbog velikih gabarita, zbog čega traži od vozača period navikavanja. Potrošnja od oko 11,0 litara je daleko od najniže u klasi, ali kupci ovog automobila i ne obraćaju veliku pažnju na ovaj podatak.

Kome je namenjen ovaj automobil?

Perfekcionisti koji žele Mercedesov kvalitet finalne obrade i enterijera po nižoj ceni mogu uzeti u razmatranje Antaru. Ukoliko želite da budite primećeni u gradu, ovaj SUV će ispuniti vaša očekivanja. Antara nije za šumu, lov i ribolov, niti za avanture po nepristupačnim terenima, već je namenjena onima koji žele dovoljno brz, udoban i veoma dobro opremljen SUV. Uveren sam da će se za volanom ovog terenca naći i žene, jer je servo volan izuzetno lagan, a tu su i parking senzori koji su ovom vozilu itekako potrebni, jer su mrtvi uglovi veoma izraženi.

Izvor: Autobat

Tekst i foto: Aleksandar Todorov

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака

Vulkanizeri - spisak

Prodaja guma - Vulkanizeri

Ada
ŠULOK COMPANY Lenjinova 94 024 851 178

Arandelovac
AC VELJOVIC Vožda Karadorda 29 034 725 527
TRGOKOOP BOŠKOVIC Zanatska 63 034 720 974

Arilje
PNEUMATIK SERVIS Put 22. avgust bb 031 895 024

Backa Palanka
DIL JU Dositejeva 71 021 750 263

Bačka Topola
TEHNOART Glavna 25 024 715 739

Beograd
CENTAR BOBAN Dunavska 13 011 2620 046
ENERGY GROUP I Pazinska 31a 011 2493 685
ENERGY GROUP I Ðure Ðakovica 35 011 3390 224
GUME-FELNE DANKO Batajnicki drum 1 011 3165 098
RADIAL Beranska 2 011 3096 590
SLOŽNA BRACA Kralja Petra Prvog 13a 011 3413 130
SIMEX METAL Bulevar Mihajla Pupina 10g (NP5) 011 3112 507
VELEBIT Džordža Vašingtona 1 011 3226 112
VULKANIZERSKA RADNJA BATA Bore Stankovica 9 064 1190 206
VULKANIZERSKA RADNJA K-B Vojvodanska 409N 063 3757 470
CASTROL Beogradska 65a, Sremcica 011 2522 769
CENTAR SAŠA Smederevski put 37 011 3412 244
MEDA Mozerova 25, Zemun 011 2616 770

Crevenka
MARNIK STPR
Veljka Vlahovica 2b 025 733 210

Čačak
MARINOVIC
Bulevar Oslobodilaca 125 032 461 053
STZR ŠIPETA Bulevar Oslobodilaca 11 032 262 765

Cicevac
GUMOTEHNA Industrijska zona bb 037 805 050

Feketic
STOP
Maršala Tita 49 024 738 966

Ivanjica
MAK DRAGAN Kej brace Damjanovic bb 032 663 901

Kikinda
FODOR Zmaj Jovina 110 0230 429 212

Kisac
MILO Vojvodanska 83 021 827 990

Knjaževac
ZEBRA Dobrivoja Radosavljevica 7 019 734 542

Kosjeric
MD WAGEN Subjelski put bb 031 783 382

Kragujevac
AUTO BRANŠA Bledska 8 034 300 304

Kraljevo
MICHELIN ÐORÐEVIC Adrani bb 036 845 000

Kruševac
BP AUTO Cara Lazara 36 037 419 870
POGLED PLUS Jasicki put bb 037 443 083

Kucevo
SR AUTOMONT Svetog Save 72 012 850 897

Lazarevac
SERVIS PAVLOVIC Ibarski put 48 011 8155 500
ŠUNDIC Ibarski put bb, Šopic 011 8155 593

Leskovac
AC STANKOVIC Ivana Milutinovica 7 016 51 425

Markovac
PREŽA R. Petrovica 91 026 861 218

Mladenovac
VULKAN AS Živomira Svakovica 15 011 8231 821

Negotin
ADAMOVIC Age Rogožinarevica 18 019 545 007

Niš
GUMOCENTAR Bulevar 12. februar 59 018 522 931
FOKA Stevana Prvovencanog 21 018 522 150

Novi Pazar
VM KOMERC DOO Dimitrija Tucovica bb 020 331 940
VTR VULKANIZER Stevana Nemanje 176 020 315 392
ZLATNO ZRNO Dimitrija Tucovica 3 063 715 3333

Novi Sad
ASURDŽIC Sentandrejski put 16 021 445 544
DRAGON TRADE Temerinska 38 021 444 781
KEDI NS Miše Dimitrijevica 78 021 6369 527
KOVACEVIC Vršacka 32 021 505 169
SAVA VULKANIZER Radoja Domanovica 43 021 6338 335
ZARE VULKANIZER Temerinska 144 021 6414 179

Odžaci
ST Somborska 10 025 742 758

Pančevo
CITY AUTOGAS Georgi Dimitrova 13 013 303 954

Prijepolje
DUKAT DOO Bjelopoljski put bb 033 31 427

Ruma
GACIC Augusta Cesarca bb 022 431 360

Senta
COMPAKT Poštanska 22 024 815 150

Sevojno
RAJO H. Dejovica bb 031 532 883

Sokobanja
MB KOMERC A. Markišica 155b 018 833 045

Sombor
GUMILEND Soncanski put 80 025 448 910
MIMI AUTO Solunskih boraca bb 025 460 379

Sremska Mitrovica
TIKI WEST Kuzminska 118 022 640 890

Stara Pazova
MAJ AUTO Novosadska 56 022 315 637

Subotica
ACF Beogradski put 70 024 553 017

Temerin
BOJAT Novosadska 303 021 844 147
NOVA GUMA Novosadska 579 021 840 226

Veternik
AUTO CENTAR ŠTRBAC Ive Lole Ribara 30a 021 823 837

Vranje
AS TIP TOP Drvarska bb 064 1645 114

Vrbas
VELJO Sivc Jovgena bb 021 790 110

Vršac
RBA Ljubljanska 113 013 807 770

Zajecar
TIP-TOP Lenjinova 23 019 422 939

Zrenjanin
MOMO Carnojevica 2a 023 548 844

Žabalj
AKUMULATOR MB Nikole Tesle 74 065 5367 444