Dobrodosli !

Na ovom blogu, mozete doci do najnovijih informacija u vezi novih automobila, polovnih automobila, oglasa. Ovo mesto mozete koristiti za pocetni korak u trazenju informacija koje su vam potrebne a vezane za automobile.

Sa desne strane se nalaze padajući meniji u kojima možete naći spiskove auto placeva. Auto placevi koje sam skupio na ovom mestu su placevi u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Evropi. Taman ono što zanima nas koji hoćemo sebi da kupimo novi automobil ili naravno polovni automobil.

Naravno ako vam zatreba vulkanizer, na dnu bloga mozete naći spisak vulkanizera u Srbiji.

U dole prikazanom pretrazivacu mozete ukucati zeljeni pojam, a pretrazivac ce ga povezati sa automobilima i dati nabolji moguci odgovor!

Pretrazite pojmove koji vas interesuju a vezano za automobile!!!

Прилагођена претрага

недеља, 19. април 2009.

Šestica juri do granica

Šestica juri do granica




Po tradiciji "golf GTI" budi emocije. Šesta generacija je spremna. Mi testiramo novi model i reakcije iskusnih fanova

Golf VIOvo nije bio običan test. Osim automobila, testirali smo i vaše utiske. U ime čitalaca, sa nama je bio i Andrej, prvi čovek "Golf GTI kluba", koji ima veliko iskustvo. Tačno zna da oceni šta to pravi "GTI" treba da ima. A kako i ne bi znao, kada ima dva "golfa GTI". Jedan je "GTI serije 3" iz 1994. sa 115 KS, a drugi "četvorka", stara sedam godina, sa 180 "konja".
Niko ne može bolje od Andreja da nam kaže koliko gena istinskog GTI modela, koji su ovom sportskom "golfu" kroz generacije obezbedili status ikone, nosi nova "šestica".
Sve je počelo originalnom, prvom "GTI" verzijom "golfa jedinice" iz 1976. godine. Bila je to mašina za ljubitelje uživanja za volanom, koja je odmah zarobila srca muškaraca. Automobil je, po ceni, bio dostupan širokom krugu kupaca, zasnivao se na serijskim komponentama i zato je ulivao poverenje da će dugo trajati. Sa motorom od 110 "konja" bila je i prava "zujalica", začinjena još sa nekoliko sportskih detalja koji su do danas ostali sinonim za GTI, kao što su crvene lajsne na prednjoj maski, karirana sedišta i ručica menjača u obliku loptice za golf.

Model prve generacije bio je težak 900 kilograma i imao je 110 KS. Današnji, novi model ima 1.300 kg i 210 KS. Između njih su prošle 33 godine. Druga verzija prvog modela pojavila se 1982. godine, sa motorom od 1,8 litara i 112 "konja", dok je 1984. lansiran "golf II GTI" koji je imao i do 160 KS (model
"G60"). Treća generacija "GTI" modela pojavila se 1991. Imao je motor sa 16 ventila i 150 KS. U dizel verziji "GTI" je debitovao 1998, a najjači model te, četvrte generacije bio je iz jubilarne edicije povodom 25 godina "golfa GTI" i razvijao je 180 KS. "Golf petica" se pojavio 2004. sa tačno 200 "konja".

Danas zagriženi ljubitelji GTI modela broje dane do pojave u prodaji najnovije, šeste generacije kultnog automobila. A Andrej već zna do poslednjeg zavrtnja, svaki detalj o novitetu.

SedisteZato je bio oduševljen kada smo ga pozvali da se provoza sa nama na prvoj test vožnji "šestice GTI". U kokpitu on je za trenutak potpuno zaboravio na tehničke podatke i prepustio se uživanju u sportskom okruženju. Fini crveni štep provlači se enterijerom, od kožnog volana do kožne manžetne oko ručice menjača. Karirani dizajn sedišta, u duhu tradicije, kao i crno nebo kabine i štitnici za glavu integrisani u sportske "kadice".
– Pun pogodak – oduševljen je naš saputnik i suvozač na testu.
On ima pravo. Ali, ti detalji su više namenjeni onima koji, kao Andrej, gotovo religiozno prate razvoj GTI modela, kao svoje ikone, godinama. Ovom automobilu, inače, nije bilo potrebno da sportskim detaljima naglašava sportski karakter. On se odmah oseća. Ili, još bolje, čuje. Snažan, prodoran zvuk iz auspuha nije odlika turbomotora, ali ovde je primenjen dobar trik. Jedna cev u motorskom prostoru služi kao pojačivač zvuka. Tako "šestica GTI" izaziva zadovoljstvo sportski nastrojenih vlasnika, čim se doda gas.

Golf

Andrej (26) je predsednik "Kluba ljubitelja golfa GTI" i vozi ove automobile sa mnogo emocija i strasti: "Novi ’GTI’ se u krivinama prosto lepi za asfalt, njegov ESP se aktivira tako efikasno i neprimetno, da u krivinama i ne smanjuje tempo"

Golf

Proba zvuka: naš saradnik je oduševljen, a i predsednik "Golf kluba" hvali akustiku novog modela: "Pri opuštenoj vožnji je prijatno tih, a čim se jače doda gas, zvuk postaje prava sportska muzika"

Golf

Za ljubitelje "golfa GTI" uvek se postavlja pitanje: da li ovaj model treba "frizirati" i vizuelno doterivati. Dobar poznavalac iz "Kluba ljubitelja" ovakvih vozila smatra da možda pozadi nešto treba promeniti: "Zadnja svetlosna grupa mi deluje nekako odsečeno, ali bih zato svakako ostavio ’dvocevni’ auspuh"

TocakA oduševljenje vas ne napušta ni kasnije, zbog odličnih voznih osobina. Naš saputnik je opet prijatno iznenađen: "Ogibljenje ne mora uopšte da se dorađuje", kaže ovaj ljubitelj "tjuniranja", koji tvrdi da još nije video kola koja ovako dobro prenose snagu i leže na asfaltu, a da prethodno opruge nisu menjane, a visina od tla smanjena. Jedino mu točkovi od 18 cola nisu dovoljno veliki. Ali, to je već stvar ukusa.


Inače, potpuno je tačno da u krivinama "novajlija" oduševljava potpuno, bez ostatka. On se prosto lepi za put, kao vreli bitumen, skreće oštro poput noža i izuzetno je neutralan – ne podupravlja i nimalo se ne zanosi, kao da ide po šinama. Čak i u uskim, oštrim krivinama nema nikakvih problema sa skretanjem i prenosom snage. Možete slobodno naglo da dodate gas. Odlično podešen ESP uređaj neće dozvoliti da primetite njegovo dejstvo, već će na točkovima uvek biti taman onoliko snage koliko je potrebno da prednji deo ne proklizava. Za to je zaslužan novi XDS zatvarač u diferencijalu, koji sprečava proklizavanje unutrašnjeg točka u krivinama.


MotorMotor nove "šestice GTI" nam je, u principu, poznat iz "tiguana" i "pasata" – to je dvolitarska mašina sa direktnim ubrizgavanjem i turbinom, koja razvija 210 KS. Novo je, međutim, ono što su u Folksvagenovom razvojnom odeljenju od ovog motora napravili za "GTI" verziju. To je prava poslastica za svakog kome je benzin u krvi i to sa karamel prelivom odozgo. Motor je stalno spreman da primi gas, razvija snagu bez
trunke oklevanja.

EnterijerMožda upravo zbog toga, DSG menjač ostavlja mesta i za dodatne želje. On, sam od sebe, vrši promenu naviše i onda kada bi vozač poželeo da se motor još malo više "zavrti" prema crvenom polju obrtomera. To se onda oseća i u suprotnom smeru, na nizbrdici, jer tada izostaje snažniji efekat kočenja motorom i "GTI" se kotrlja skoro kao da je menjač u praznom hodu. I naš suvozač, ekspert Andrej, kaže da bi zbog toga radije kupio verziju sa običnim, manuelnim menjačem. Ona je, između ostalog, i nešto brža, a i štedljivija, iako se radi samo o nijansama. Dok sa DSG menjačem "golf VI GTI" razvija maksimalnu brzinu od 238 km/h, sa običnim, ručnim je za dva kilometra na sat brži, a uz manuelnu promenu stepena prenosa, prosečna potrošnja na 100 km je i za jedan decilitar manja (7,3 litra). Najvažnije je ipak to što je takva verzija i za 1.900 evra jeftinija od one sa DSG menjačem. Za tu razliku u ceni možete da se odlučite da vašem novom sportskom "golfu" dodate još jedan par vrata ili vrhunski stereo CD uređaj.

J.HornOvo nam se dopalo

Ispunjen zadatak: oštriji, zvučniji, brži, još više "vuk u jagnjećoj koži" od prethodnika.

Ovo nedostaje

Automatika DSG menjača: trebalo bi da reaguje tek na granici crvenog polja obrtomera. Automatsko uključivanje sigurnosna četiri migavca pri naglom kočenju padaju više u "pasat" ligu.

Ovo nas je iznenadilo

Spektar zvukova: zahvaljujući specijalnom pojačivaču, sportski zvuk je prodoran, ali se pojavljuje tek kada se oštrije vozi. Inače je motor sasvim tih. Tako i treba da bude.

Rezime

Novi "GTI" je tačno između automobila za svakodnevnu gradsku vožnju i rasnog sportiste. Odlikuju ga odlične vozne osobine, sjajno upravljanje i veoma dobro, neutralno, ponašanje u krivinama. Naše mišljenje: teško da može da bude bolje.

J. Horn

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака

Vulkanizeri - spisak

Prodaja guma - Vulkanizeri

Ada
ŠULOK COMPANY Lenjinova 94 024 851 178

Arandelovac
AC VELJOVIC Vožda Karadorda 29 034 725 527
TRGOKOOP BOŠKOVIC Zanatska 63 034 720 974

Arilje
PNEUMATIK SERVIS Put 22. avgust bb 031 895 024

Backa Palanka
DIL JU Dositejeva 71 021 750 263

Bačka Topola
TEHNOART Glavna 25 024 715 739

Beograd
CENTAR BOBAN Dunavska 13 011 2620 046
ENERGY GROUP I Pazinska 31a 011 2493 685
ENERGY GROUP I Ðure Ðakovica 35 011 3390 224
GUME-FELNE DANKO Batajnicki drum 1 011 3165 098
RADIAL Beranska 2 011 3096 590
SLOŽNA BRACA Kralja Petra Prvog 13a 011 3413 130
SIMEX METAL Bulevar Mihajla Pupina 10g (NP5) 011 3112 507
VELEBIT Džordža Vašingtona 1 011 3226 112
VULKANIZERSKA RADNJA BATA Bore Stankovica 9 064 1190 206
VULKANIZERSKA RADNJA K-B Vojvodanska 409N 063 3757 470
CASTROL Beogradska 65a, Sremcica 011 2522 769
CENTAR SAŠA Smederevski put 37 011 3412 244
MEDA Mozerova 25, Zemun 011 2616 770

Crevenka
MARNIK STPR
Veljka Vlahovica 2b 025 733 210

Čačak
MARINOVIC
Bulevar Oslobodilaca 125 032 461 053
STZR ŠIPETA Bulevar Oslobodilaca 11 032 262 765

Cicevac
GUMOTEHNA Industrijska zona bb 037 805 050

Feketic
STOP
Maršala Tita 49 024 738 966

Ivanjica
MAK DRAGAN Kej brace Damjanovic bb 032 663 901

Kikinda
FODOR Zmaj Jovina 110 0230 429 212

Kisac
MILO Vojvodanska 83 021 827 990

Knjaževac
ZEBRA Dobrivoja Radosavljevica 7 019 734 542

Kosjeric
MD WAGEN Subjelski put bb 031 783 382

Kragujevac
AUTO BRANŠA Bledska 8 034 300 304

Kraljevo
MICHELIN ÐORÐEVIC Adrani bb 036 845 000

Kruševac
BP AUTO Cara Lazara 36 037 419 870
POGLED PLUS Jasicki put bb 037 443 083

Kucevo
SR AUTOMONT Svetog Save 72 012 850 897

Lazarevac
SERVIS PAVLOVIC Ibarski put 48 011 8155 500
ŠUNDIC Ibarski put bb, Šopic 011 8155 593

Leskovac
AC STANKOVIC Ivana Milutinovica 7 016 51 425

Markovac
PREŽA R. Petrovica 91 026 861 218

Mladenovac
VULKAN AS Živomira Svakovica 15 011 8231 821

Negotin
ADAMOVIC Age Rogožinarevica 18 019 545 007

Niš
GUMOCENTAR Bulevar 12. februar 59 018 522 931
FOKA Stevana Prvovencanog 21 018 522 150

Novi Pazar
VM KOMERC DOO Dimitrija Tucovica bb 020 331 940
VTR VULKANIZER Stevana Nemanje 176 020 315 392
ZLATNO ZRNO Dimitrija Tucovica 3 063 715 3333

Novi Sad
ASURDŽIC Sentandrejski put 16 021 445 544
DRAGON TRADE Temerinska 38 021 444 781
KEDI NS Miše Dimitrijevica 78 021 6369 527
KOVACEVIC Vršacka 32 021 505 169
SAVA VULKANIZER Radoja Domanovica 43 021 6338 335
ZARE VULKANIZER Temerinska 144 021 6414 179

Odžaci
ST Somborska 10 025 742 758

Pančevo
CITY AUTOGAS Georgi Dimitrova 13 013 303 954

Prijepolje
DUKAT DOO Bjelopoljski put bb 033 31 427

Ruma
GACIC Augusta Cesarca bb 022 431 360

Senta
COMPAKT Poštanska 22 024 815 150

Sevojno
RAJO H. Dejovica bb 031 532 883

Sokobanja
MB KOMERC A. Markišica 155b 018 833 045

Sombor
GUMILEND Soncanski put 80 025 448 910
MIMI AUTO Solunskih boraca bb 025 460 379

Sremska Mitrovica
TIKI WEST Kuzminska 118 022 640 890

Stara Pazova
MAJ AUTO Novosadska 56 022 315 637

Subotica
ACF Beogradski put 70 024 553 017

Temerin
BOJAT Novosadska 303 021 844 147
NOVA GUMA Novosadska 579 021 840 226

Veternik
AUTO CENTAR ŠTRBAC Ive Lole Ribara 30a 021 823 837

Vranje
AS TIP TOP Drvarska bb 064 1645 114

Vrbas
VELJO Sivc Jovgena bb 021 790 110

Vršac
RBA Ljubljanska 113 013 807 770

Zajecar
TIP-TOP Lenjinova 23 019 422 939

Zrenjanin
MOMO Carnojevica 2a 023 548 844

Žabalj
AKUMULATOR MB Nikole Tesle 74 065 5367 444