Gradske buve drže cenu
Zovu ih gradske "buve". Zato što su mali i okretni, malo troše, a mnogo mogu da podnesu, pogotovu ako unapred pripremite nerve na to da sitnije kvarove, popravke ili barice od ulja i ne računate u kvarove. Najlepše je kod njih, ipak, to što su jeftini, pa vas neće mnogo nasekirati ni što ih je komšija ulubio vratima svog džipa dok je parkirao pored vas, niti ćete strepeti da ih ne odvezu lopovi. Nažalost, nehajan odnos prema ovim kolima često se odnosi i na održavanje, a taj nemar se prenosi "iz ruke u ruku" prilikom preprodaje. Zato nije lako naći gradsku "buvu" u dobrom stanju. To su brzo shvatili i uvoznici koji prodaju polovna vozila iz inostranstva, pa nije retkost da se na graničnom prelazu nađe pun šleper "fiata seićento", spreman za uvoz i carinjenje. Finansijska kriza doprinela je, razumljivo, potražnji za ovim kolima na koja, budimo iskreni, niko ozbiljno nije pomišljao kada se govorilo o uvozu automobila iz inostranstva.
"Seićento" je postao uvozni hit zahvaljujući, pre svega, pouzdanom motoru od 1,1 litra koji zadovoljava Euro 3 norme. On je naslednik "činkvećenta", koji, takođe, budi interesovanje na tržištu. Kao svaki naslednik, i ovaj "fiat 600" novije generacije ima bolji bilans pouzdanosti, bar prema statističkim podacima.
U svakom slučaju, daleko bolji i od "daevu matiza" iz Koreje. Njegov trocilindrični agregat zadovoljava osnovne potrebe u gradu, ali je na autoputu pravi lenjivac. Isto kao i "fiat panda" prethodne generacije. Ona svoje kvalitete danas pokazuje, uglavnom, samo kada treba da se uparkirate na tesno parking mesto. Pasivna bezbednost, kočenje i komfor kod ovih kola ostavljaju upadljiv utisak kao da su iz nekog drugog, prošlog vremena.
Ko ne voli mnogo da gubi nerve oko kvarova i majstora, trebalo bi možda da bude strpljiviji i da potraži "daihatsu kuore". Ovaj automobil je dosta redak na našem tržištu, ali se ipak pojavljuje u oglasima i na pijacama polovnjaka. On takođe ima trocilindrični motor koji ga u mnogim situacijama čini većim od svoje klase. Sa svojih 56 KS pravi je sprinter kada se upali zeleno svetlo. Te sportske osobine i pouzdanost doprinose da lakše zaboravite na zastarelo ogibljenje.
Izvor - Autobild
Нема коментара:
Постави коментар